فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت

فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت

فال روزانه، فال ازدواج، سبک زندگی، موفقیت و ثروت، خنده بازار 🎊🎉 مجله سرگرمی "فان" با جذاب‌ترین مطالب با آپدیت روزانه برای شما
توسط ۳۴ نفر دنبال می شود
 ۱۱ نفر را دنبال می کند

ترافیک بسیار سنگین در برخی محورهای شمالی

مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اعلام‌کرد: ترافیک در برخی مقاطع و محدوده‌های محورهای چالوس و هراز و آزادراه‌های تهران- شمال و کرج- قزوین سنگین است.

ایرنا: مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اعلام‌کرد: ترافیک در برخی مقاطع و محدوده‌های محورهای چالوس و هراز و آزادراه‌های تهران- شمال و کرج- قزوین سنگین است.

ترافیک در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) محدوده کیلومتر چهار و حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه و حدفاصل مکارود تا مجلار، در آزادراه تهران- شمال مسیر جنوب به شمال محدوده انتهای آزادراه و در محور هراز مسیر جنوب به شمال محدوده کلرد، سنگین است.

ترافیک فوق سنگین در برخی محورهای شمالی

تردد در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین- رشت مسیر رفت و برگشت به صورت روان در جریان است. همچنین محور چالوس دارای بارش باران و مه گرفتگی در ارتفاعات و سایر محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

برپایه این گزارش، ترافیک در آزادراه کرج- قزوین حدفاصل مهرویلا تا گلشهر، در آزادراه قزوین- کرج محدوده مهرویلا و حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک، در محور تهران- پاکدشت محدوده های خاورشهر، شهرک صنعتی خاوران و خاتون آباد و در محور شهریار- تهران محدوده میدان معادن نیز سنگین است.

بارش باران در برخی از محورهای استان های گیلان، مازندران و گلستان به چشم می‌خورد.

بر اساس اطلاعیه مرکز مدیریت راه‌ها، محورهای هشتگرد– طالقان، کمربندی جدید خرانق– یزد، یزد– دربید و محور فرعی سیاخ دارنگون تا اطلاع بعدی مسدود است.

فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت
فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت فال روزانه، فال ازدواج، سبک زندگی، موفقیت و ثروت، خنده بازار 🎊🎉 مجله سرگرمی "فان" با جذاب‌ترین مطالب با آپدیت روزانه برای شما

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋