فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت

فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت

فال روزانه، فال ازدواج، سبک زندگی، موفقیت و ثروت، خنده بازار 🎊🎉 مجله سرگرمی "فان" با جذاب‌ترین مطالب با آپدیت روزانه برای شما
توسط ۳۴ نفر دنبال می شود
 ۱۱ نفر را دنبال می کند

پس لرزه ادبیات پزشکی درباره میرحسین موسوی

اظهارات پزشکیان درباره رفع حصر میرحسین موسوی، زهرا رهنورد و مهدی کروبی در نشست خبری با انتقاد تند مشاور سابق مرحوم اکبر هاشمی رفسنجانی مواجه شده است.

برترین‌ها: اظهارات پزشکیان درباره رفع حصر میرحسین موسوی، زهرا رهنورد و مهدی کروبی در نشست خبری با انتقاد تند مشاور سابق مرحوم اکبر هاشمی رفسنجانی مواجه شده است.

در همین رابطه لینک زیر را بخوانید:

حرف‌های پزشکیان درباره رفع حصر موسوی و کروبی

پس‌لرزه ادبیات پزشکیان درباره میرحسین موسوی

پزشکیان درباره رفع حصر گفت: مشکل آقای کروبی حل شده است. وی بدون نام بردن از میرحسین موسوی در ادبیاتی خارج از عرف و اخلاق می‌گوید: برای آن یکی هم داریم کار می‌کنیم!

همین اظهارات پزشکیان کافی بود تا ادبیات رئیس جمهور درباره آخرین نخست‌وزیر ایران که در حصر به سر می‌برد با موجی از انتقاد و اعتراض کاربران و فعلان سیاسی همراه شود.

پس‌لرزه ادبیات پزشکیان درباره میرحسین موسوی

خبرگزاری ایلنا به نقل از غلامعلی رجایی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب با انتقاد از صحبت‌های پزشکیان درباره میرحسین موسوی گفت:

* زمانی که درباره رفع حصر از رئیس جمهور پرسیدند محافظه‌کارانه جواب داد و حتی حاضر نشد اسم مهندس موسوی را بگوید و گفت "آن یکی" که خیلی تعجب‌آور بود!

* فکر می‌کنم جدایی این دو نفر امر درستی نیست. آقایان موسوی و کروبی با هم حصر شدند و باید با هم آزاد شوند.

* اینکه بخواهند در آزادی‌شان تفکیک ایجاد کنند کار درستی نیست. حالا نمی‌دانم چه دلایلی برای جدا کردن آقای مهندس موسوی وجود دارد.

* اینکه رئیس‌جمهور نام مهندس موسوی را نیاورد و از تعبیر «آن یکی» استفاده کرد، احساس بدی به من دست داد و جالب نبود. به نظرم در بخش دوم هم پاسخ آقای رئیس‌جمهور غیرمنصفانه‌ بود.

فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت
فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت فال روزانه، فال ازدواج، سبک زندگی، موفقیت و ثروت، خنده بازار 🎊🎉 مجله سرگرمی "فان" با جذاب‌ترین مطالب با آپدیت روزانه برای شما

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋