فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت

فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت

فال روزانه، فال ازدواج، سبک زندگی، موفقیت و ثروت، خنده بازار 🎊🎉 مجله سرگرمی "فان" با جذاب‌ترین مطالب با آپدیت روزانه برای شما
توسط ۳۴ نفر دنبال می شود
 ۱۱ نفر را دنبال می کند

با این اتفاق دعوای پرسپولیس و تراکتور جذابیت بیشتری پیدا کرد

با اعلام مسئولان تبریزی، دیدار تیم‌های پرسپولیس و تراکتور با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

ورزش سه: دیدار تیم‌های پرسپولیس و تراکتور در حالی از ساعتی بعد در ورزشگاه یادگار امام برگزار خواهد شد که با توجه به عدم شماره‌گذاری صندلی‌های این ورزشگاه، گفته می‌شد که این دیدار ممکن است بدون تماشاگر شود. حتی در جلسه هماهنگی پیش از بازی هم اعلام شد که اگر تمام صندلی‌های این ورزشگاه شماره‌گذاری نشود، امکان برگزاری بازی وجود نخواهد داشت.

با این اتفاق جدال پرسپولیس- تراکتور جذاب‌تر شد

با این حال اکنون رئیس هیئت فوتبال تبریز اعلام کرده که تمام صندلی ورزشگاه شبانه شماره‌گذاری شده و هیچ مشکلی از این بابت وجود ندارد. او البته اعلام کرده که حضور تماشاگران در این بازی بر اساس سکو خواهد بود و آنها بر اساس صندلی بلیت نخواهند داشت.

نکته مهم اینکه ششگلانی اعلام کرده که هیچ محدودیتی برای حضور تماشاگران در این بازی وجود نخواهد داشت و آنها با خرید بلیت الکترونیکی می‌توانند بازی را از نزدیک تماشا کنند.

 

فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت
فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت فال روزانه، فال ازدواج، سبک زندگی، موفقیت و ثروت، خنده بازار 🎊🎉 مجله سرگرمی "فان" با جذاب‌ترین مطالب با آپدیت روزانه برای شما

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋