فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت

فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت

فال روزانه، فال ازدواج، سبک زندگی، موفقیت و ثروت، خنده بازار 🎊🎉 مجله سرگرمی "فان" با جذاب‌ترین مطالب با آپدیت روزانه برای شما
توسط ۳۴ نفر دنبال می شود
 ۱۱ نفر را دنبال می کند

کابینه معتبر پزشکان آینده ایران را سردرگم کرد

شمارش معکوس برای اعلام فهرست نهایی وزرای دولت چهاردهم به پایان رسید و مشخص شد که نگرانی‌ها بی‌مورد نیست! و موج گسترده اعتراض و انتقاد از کابینه پزشکیان به اوج خود رسیده است.

برترین‌ها: شمارش معکوس برای اعلام فهرست نهایی وزرای دولت چهاردهم به پایان رسید و مشخص شد که نگرانی‌ها بی‌مورد نیست! و موج گسترده اعتراض و انتقاد از کابینه پزشکیان به اوج خود رسیده است.

برخی معتقدند که بحث وفاق ملی، تنها با به کار گرفتن وزرای پیشین تحقق پیدا نمی‌کند و نباید فراموش کرد که ۵۰ درصد جامعه در انتخابات پیشین شرکت نکردند و قرار است که صدای آنان نیز شنیده شود.

کابینه آبروبرِ پزشکیان، آینده ایران را مغشوش کرد

ساعاتی پیش مسعود پزشکیان در نامه‌ای به قالیباف فهرست وزرای پیشنهادی خود را برای اخذ رای اعتماد به مجلس معرفی کرد و همه را شگفت‌زده کرد!

بر این اساس، علیرضا کاظمی؛ وزارت آموزش و پرورش، ستار هاشمی؛ وزرات ارتباطات، اسماعیل خطیب؛ وزارت اطلاعات، عبدالناصر همتی؛ وزارت امور اقتصادی، سید عباس عراقچی؛ وزارت امور خارجه، محمدرضا ظفرقندی؛ وزارت بهداشت، احمد میدری؛ وزارت تعاون، غلامرضانوری قزلچه؛ وزارت جهادکشاورزی، امین حسین رحیمی؛ وزارت دادگستری، امیر عزیز نصیرزاده؛ وزارت دفاع، فرزانه صادق مالواجرد؛ وزارت راه، محمد اتابک؛ وزارت صنعت، حسین سیمایی صراف؛ وزارت علوم، سید عباس صالحی؛ وزارت فرهنگ، اسکندر مؤمنی؛ وزارت کشور، محمدرضا صالحی امیری؛ وزارت میراث فرهنگی، محسن پاک نژاد؛ وزارت نفت، عباس علی آبادی؛ وزارت نیرو و احمد دنیامالی؛ وزارت ورزش و جوانان، اعضای کابینه پیشنهادی پزشکیان را تشکیل می‌دهند.

کابینه آبروبرِ پزشکیان، آینده ایران را مغشوش کرد

در فهرست آقای پزشکیان دو وزیر دولت ابراهیم رئیسی در سمت‌های خود ابقا شدند اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات و امین حسین رحیمی وزیر دادگستری. عباس علی‌آبادی وزیر صمت در دولت پیشین (سیزدهم) در دولت جدید به عنوان وزیر نیرو معرفی شده است. پیش از این، پزشکیان در حکمی محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی در دوران ابراهیم رئیسی را هم در سمتش ابقا کرده بود که با انتقادهایی مواجه شده بود.

پزشکیان برای تصدی وزارت کشور هم اسکندر مؤمنی از فرماندهان دوران جنگ را پیشنهاد داده است که در سال‌های اخیر در فرماندهی پلیس مشغول به کار بوده است.

تنها زن حاضر در کابینه پزشکیان فرزانه صادق، متولد ۱۳۵۵ است که به عنوان وزیر راه و شهرسازی معرفی شده است. خانم صادق، معمار و شهرساز است.

کابینه آبروبرِ پزشکیان، آینده ایران را مغشوش کرد

انتقادات از مسعود پزشکیان و کابینه‌ او بالا گرفته است. چهره‌های سیاسی یکی بعد از دیگری به آنچه دولت چهاردهم «وفاق ملی» می‌خواند انتقاد می‌کنند.

ساعتی پیش جواد امام، ‌سخنگوی جبهه اصلاح‌طلبان گفت که برخی از اعضای کابینه «نه نسبتی با ⁧اصلاحات⁩ دارند و نه حتی به رویکرد اعتدالی نزدیک هستند. برخی دیگر هم شهره‌اند به ضدیت با هر تغییر و اصلاحی.» او گفت با این فهرست «چه ضرورتی به برگزاری انتخابات و تحمیل این همه هزینه به کشور و بازی با روح و روان مردم و‌ به‌ویژه جوانان بود؟»

شهیندخت ملاوردی، چهره شاخص جبهه اتحاد ملت و معاون روحانی: «هرچند مدیریت کشور با یکدست‌سازی و خالص‌سازی به بن بست نزدیک شد، اما این دلیل نمی‌شود این بار از آن طرف پشت بام بیفتیم. کابینه جای کسانی است که حداقل به اصل «توافق در داخل و تعامل با دنیا» پایبند باشند؛ سرمایه‌ساز برای برخی و امیدآفرین برای برخی دیگر! » مولاوردی این توییت را با هشتک وفاق ملی منتشر کرده است.

کابینه آبروبرِ پزشکیان، آینده ایران را مغشوش کرد

اما آذری جهرمی، حامی سرسخت پزشکیان و وزیر دولت روحانی نظر دیگری دارد: موفقیت دولت، موفقیت ملّت است؛ انتقادهای زود هنگام و بیانیه‌های تضعیف کننده موضع رئیس جمهور در پی معرفی کابینه؛ شلیک به پای خود است. یار شاطر باشیم نه بار خاطر؛ وقت برای انتقاد زیاد است!

پروانه سلحشوری، نماینده مجلس دهم هم با گلایه شدید گفت: پزشکیان در اولین امتحان به جز در مواردی معدود، نمره مردودی گرفت. کابینه‌ای که نه بر اساس شایستگی و تخصص و مشورت کارگروه‌ها و شورای راهبری، بلکه با سهم‌خواهی و دخالت آشکار این و آن شکل گرفت. تجربه جهانی نشان داده عمر چنین دولت‌هایی کوتاه است و به سرانجام نمی‌رسد.

فاطمه طباطبایی، روزنامه‌نگار: آقای دکتر پزشکیان! کل وزارت آموزش و پرورش را بالا و پایین کردید که برسید به علیرضا کاظمی که ته کارش مدیریت ضعیف معاونت بی هویت پرورشی بود؟!صبح بخیر آقای رییس جمهور صبح بخیر!

آذر منصوری، رئیس جبهه اصلاحات: در نامه جبهه اصلاحات ایران به رئیس جمهور: در مرحله اول شکل‌گیری هیأت دولت اجازه ندهید، ویژه گزینی‌ها و روندهای ناصواب موجب حذف شایستگان و ناامیدی مردم از انتخاب خود شود که حتی تا روز رأی‌گیری برای آمدن پاى صندوق و رأی دادن به شما تردید داشتند.

سیامک رحمانی، روزنامه‌نگار: پزشکیان با این رفتار و لیست وزرا، شد عین روحانی در سال‌های آخر. وقتی اصولگرایان تخریبش می‌کردند و برای اصلاح‌طلب و هوادارانش هم جای دفاع نداشت. آقای رییس‌جمهور! آن همه وعده، آن همه توقع ایجاد کردی، کمی پای رای مردم بمان. برای شوآف هم که شده. اینطوری همه را سکه یک پول می‌کنی.

هادی کسایی زاده، روزنامه‌نگار: اسکندمومنی ربطی به وزارت کشور ندارد. نه سواد و دانش و نه تخصص در این امر را ندارد. او چه موفقیتی در سیاست و فرهنگ و جامعه داشته و چه گلی سر مردم گذاشته است؟ باید رد صلاحیت شود.

عبدالله رمضان زاده، سخنگوی دولت اصلاحات: آقای ظریف از شما بعید بود، کاش آبروی خودتون رو خرج این کابینه نمی‌کردید.

کابینه آبروبرِ پزشکیان، آینده ایران را مغشوش کرد

همزمان با اعتراض گسترده چهره های شاخص اصلاح طلب از لیست وزرای پیشنهادی پزشکیان توئیت مالک شریعتی، نماینده اصولگرا و نزدیک به جبهه پایداری اولین تیر خلاص به کابینه پزشکیان بود. او نوشت: یک نگاه کلی به فهرست وزیران پیشنهادی دکتر مسعود پزشکیان می توان گفت یک فهرست نامتوازن معرفی شده که حتما برخی از آنها بسیار خوب و قابل دفاع هستند و برخی هم هیچ نسبتی با ۱۲ شاخص اعلام شده رهبرانقلاب ندارند. حداقل ۴ وزیر پیشنهادی موفق به اخذ رای اعتماد مجلس نمی‌شوند.

روزنامه هم میهن به نقل از حسین نورانی‌نژاد، فعال سیاسی اصلاح‌طلب ضمن ابراز نگرانی‌ درباره کنارگذاشته شدن گزینه‌های اصلاح‌طلب و میانه‌رو در کابینه پیش بینی کرد: اگر دولت پزشکیان موفق نشود و به‌خصوص این عدم توفیق به دلیل مانع‌تراشی دولت پنهان باشد، بدون تردید بخش اعظم رایی که به پزشکیان داده شد، به سمت 50 درصد تحریمی در انتخابات اخیر خواهد چرخید و نارضایتی‌های موجود هم به سمت اعتراضات گسترده خواهد رفت و در بحران‌های فراوان ناشی از ناترازی‌های مختلف و تحریم‌ها و تهدیدهای داخلی و بیرونی، شرایط بسیار سختی رقم خواهد خورد.

فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت
فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت فال روزانه، فال ازدواج، سبک زندگی، موفقیت و ثروت، خنده بازار 🎊🎉 مجله سرگرمی "فان" با جذاب‌ترین مطالب با آپدیت روزانه برای شما

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋