فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت

فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت

فال روزانه، فال ازدواج، سبک زندگی، موفقیت و ثروت، خنده بازار 🎊🎉 مجله سرگرمی "فان" با جذاب‌ترین مطالب با آپدیت روزانه برای شما
توسط ۳۴ نفر دنبال می شود
 ۱۱ نفر را دنبال می کند

تهدید به مرگ دختر دی ماریا با سر خوک و گلوله!

افراد ناشناس همچنان به تهدید آنخل دی‌ماریا برای جلوگیری از بازگشت او به باشگاه روساریو سنترال ادامه می‌دهند.

ورزش سه: دی ماریا پس از قهرمانی با تیم ملی آرژانتین در رقابت‌های کوپا آمه‌ریکای ۲۰۲۴ تصمیم گرفت که از فوتبال ملی خداحافظی کند و امیدوار بود که بتواند برای ادامه فوتبالش در سطح باشگاهی به کشورش برگردد و برای باشگاه روساریو سنترال به میدان برود.

تهدید به مرگ دختر دی‌ماریا با سر خوک و گلوله!

این بازیکن در سال ۲۰۰۷ و در سال ۱۹ سالگی فوتبال آرژانتین را ترک کرده بود و دوست داشت که دوران فوتبالش را در کشور خودش به پایان برساند اما تهدیدهای چند ماه اخیر باعث شده است که او از این که اتفاق تلخی برای خودش یا اعضای خانواده‌اش رخ دهد هراسان باشد و قید این خواسته را بزند.

پلیس آرژانتین پیش از این اعلام کرده بود که در تلاش است تا این افراد را دستگیر کند اما حالا ESPN خبر داده است که یک سر خوک با گلوله‎‌ای که در پیشانی‌اش جای گرفته و یک بسته که شامل تهدید به مرگ یکی از دختران این ستاره آرژانتینی بوده از سوی تهدید کنندگان ارسال شده است.

پیش از این گفته شده بود که یادداشتی هم به دست خانواده دی‌ماریا رسیده که در آن تاکید شده است حتی فرماندار این ایالت هم نمی‌تواند امنیت او را در صورت بازگشت به آرژانتین تضمین کند و همین شرایط دست به دست هم داده است تا او تصمیم بگیرد که به حضورش در فوتبال اروپا ادامه دهد.

فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت
فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت فال روزانه، فال ازدواج، سبک زندگی، موفقیت و ثروت، خنده بازار 🎊🎉 مجله سرگرمی "فان" با جذاب‌ترین مطالب با آپدیت روزانه برای شما

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋