فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت

فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت

فال روزانه، فال ازدواج، سبک زندگی، موفقیت و ثروت، خنده بازار 🎊🎉 مجله سرگرمی "فان" با جذاب‌ترین مطالب با آپدیت روزانه برای شما
توسط ۳۴ نفر دنبال می شود
 ۱۱ نفر را دنبال می کند

این بازیکن خودش را به پرسپولیس پیشنهاد داد

یک هوادار پرسپولیس که از خوزستان به تهران آمده، با یک بنر مقابل باشگاه پرسپولیس ایستاده و از مدیران این باشگاه درخواست دارد که از او برای حضور در تیم بزرگسالان پرسپولیس، تست گرفته شود.

فوتبالی: یک هوادار پرسپولیس که از خوزستان به تهران آمده، از حوالی ۸ صبح تا کنون، با یک بنر مقابل باشگاه پرسپولیس ایستاده و از مدیران این باشگاه درخواست دارد که از او برای حضور در تیم بزرگسالان پرسپولیس، تست گرفته شود.

نکته عجیب اینکه در گرمای طاقت‌فرسای تهران، این بازیکن آماتور خوزستانی، کماکان مقابل باشگاه ایستاده و منتظر است تا مدیران باشگاه به درخواست او پاسخ دهند.
فوتبالی با این بازیکن – هوادار خوزستانی گفت و گو کرده و در حین گفت و گو، چند کارمند باشگاه که شاهد صحبتهای این شخص بودند، به او قول دادند که مقدمات گرفتن تست از او را فراهم کنند هر چند که با توجه به سن و سال او( 25 سال) بعید به نظر می‌رسد که این جوان خوزستانی، بتواند برای پرسپولیس بازی کند.

این بازیکن خودش را به پرسپولیس پیشنهاد کرد

 

 

 

فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت
فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت فال روزانه، فال ازدواج، سبک زندگی، موفقیت و ثروت، خنده بازار 🎊🎉 مجله سرگرمی "فان" با جذاب‌ترین مطالب با آپدیت روزانه برای شما

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋