فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت

فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت

فال روزانه، فال ازدواج، سبک زندگی، موفقیت و ثروت، خنده بازار 🎊🎉 مجله سرگرمی "فان" با جذاب‌ترین مطالب با آپدیت روزانه برای شما
توسط ۳۴ نفر دنبال می شود
 ۱۱ نفر را دنبال می کند

عصبانیت عجیب شریعتمداری از حضور ظریف در تلویزیون

مدیرمسئول کیهان از دعوت صداوسیما از ظریف برای حضور در برنامه زنده انتقاد کرد.

خبرآنلاین: مدیرمسئول کیهان از دعوت صداوسیما از ظریف برای حضور در برنامه زنده انتقاد کرد.

عصبانیت عجیب شریعتمداری از حضور ظریف در صداوسیما

حسین شریعتمداری، مدیرمسئول روزنامهٔ کیهان با انتقاد از حضور ظریف در تلویزیون گفت: دعوت از آقای ظریف یک اقدام نامتعارف است و فاقد توجیه منطقی و قانونی است. کاش صداوسیما از جناب پزشکیان برای حضور در سیما دعوت می‌کرد.

وی گفت: مخصوصاً اینکه کنفرانس خبریِ از قبل اعلام‌شدهٔ ایشان به تعویق افتاده و معلوم نیست چرا هنوز انجام نشده است. آقای ظریف مسئولیت رسمی ندارند و جایگاه کنونیِ ایشان یک جایگاه درون‌حزبی است و از این روی دعوت از آقای ظریف نمی‌تواند توجیه قابل‌قبولی داشته باشد.

شریعتمداری گفت: به اعتقاد بنده، جناب ظریف قبل‌از حضور یک‌طرفه در تلویزیون باید به چند سؤال دربارهٔ عملکرد خود توضیح بدهند و کاش برادر عزیزمان جناب آقای جبلی قبل‌از دعوت از آقای ظریف برای حضور یک‌طرفه، از برخی کارشناسان برای پرسش چند سؤال راهبردی از ایشان هم دعوت به عمل می‌آوردند.

 

فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت
فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت فال روزانه، فال ازدواج، سبک زندگی، موفقیت و ثروت، خنده بازار 🎊🎉 مجله سرگرمی "فان" با جذاب‌ترین مطالب با آپدیت روزانه برای شما

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋