فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت

فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت

فال روزانه، فال ازدواج، سبک زندگی، موفقیت و ثروت، خنده بازار 🎊🎉 مجله سرگرمی "فان" با جذاب‌ترین مطالب با آپدیت روزانه برای شما
توسط ۳۴ نفر دنبال می شود
 ۱۱ نفر را دنبال می کند

در فینال یورو خییانی و صداسیما روی اعصاب ملت رژه رفتند

فینال مسابقات یورو ۲۴ نیز امشب به پایان رسید و اسپانیا قهرمان شد. امشب باز هم صداوسیما و خیابانی تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا طبق معمول روی اعصاب ببینندگان رژه بروند.

برترین‌ها: فینال مسابقات یورو ۲۴ نیز امشب به پایان رسید و اسپانیا قهرمان شد. امشب باز هم صداوسیما و خیابانی تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا طبق معمول روی اعصاب ببینندگان رژه بروند. یک فعال رسانه‌ای به دو نکته خاص در پخش بازی فینال یورو از صداوسیما اشاره کرد.

مازیار معاونی در این خصوص نوشت: دو نکته از بازی فینال یورو ۲۰۲۴ جلب توجه کرد: 

۱. تثبیت واژه های تبلیغی بر دایره وسط زمین که اگرچه باز هم مزاحم و زائد بود اما همین که ثابت است و ظاهر و پنهان نمی شد را باید به فال نیک گرفت!

۲. ابتلای استاد جواد خیابانی به بیماری کوررنگی که پیراهن پرتقالی رنگ جردن پیکفورد که در طیف رنگ زرد قرار می گیرد را نارنجی می نامد. اگر این رنگ نارنجی است پس پیراهن تیم ملی هلند چه رنگی است؟!

در فینال یورو، خیابانی و صداوسیما روی اعصاب ملت رژه رفتند

فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت
فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت فال روزانه، فال ازدواج، سبک زندگی، موفقیت و ثروت، خنده بازار 🎊🎉 مجله سرگرمی "فان" با جذاب‌ترین مطالب با آپدیت روزانه برای شما

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋