فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت

فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت

فال روزانه، فال ازدواج، سبک زندگی، موفقیت و ثروت، خنده بازار 🎊🎉 مجله سرگرمی "فان" با جذاب‌ترین مطالب با آپدیت روزانه برای شما
توسط ۳۴ نفر دنبال می شود
 ۱۱ نفر را دنبال می کند

با تراکتور قرارداد بستم اما به تبریز نمی روم!

علیرضا علیزاده خبر از ماندگاری اجباری خود در گل‌گهر سیرجان داد.

فوتبالی: علیرضا علیزاده بازیکنی است که از نیم فصل لیگ گذشته مورد توجه تراکتور قرار دارد. بازیکنی که در پنجره زمستانی رضایت وی توسط گل گهر صادر نشد تا با پایان لیگ برتر با تراکتور مذاکره کرده و حتی پیش نویس قراردادش را هم امضا کند.

با تراکتور قرارداد امضا کردم اما به تبریز نمی‌روم!

با این حال علیزاده اصلاً خبر نداشت که باشگاه گل‌گهر با استفاده از بند تمدید خودکار قراردادهای بازیکنانی که قرارداد یک ساله دارند، باز هم مانع حضور وی در تراکتور خواهد شد. موضوعی که این بازیکن در جدیدترین استوری اینستاگرامی خود به شرح آن پرداخته است.

علیزاده صراحتاً نوشته که قصد جدایی از گل گهر را داشته و می‌خواسته در فضایی جدید به فوتبالش ادامه دهد و حتی هفته گذشته قرارداد اولیه خود با تی‌تی‌ها را هم امضا کرده اما بعد از آن متوجه شده که طبق قوانین جدید فدراسیون، قرارداد وی به صورت یک‌ طرفه توسط تیم سیرجانی تمدید شده و جدایی وی فقط منوط به دریافت رضایت نامه است.

علیزاده در ادامه از تلاشش برای راضی کردن گل گهر هم سخن گفته که این موضوع با مخالفت سرمه‌ای پوشان مواجه شده تا وی ملزم به ماندگاری اجباری شود.

گویا گل گهر به درخواست های مکرر علیزاده پاسخ منفی داده و حتی مهدی تارتار هم که سابقه کار با این هافبک تدافعی را در نفت مسجدسلیمان دارد، مخالفت سخت خود را اعلام کرده است. گل‌گهری‌ها به علیزاده مبلغ بسیار بسیار سنگینی برای جدایی اعلام کرده‌اند که مشخص است قصد آن‌ها نگه داشتن این بازیکن است؛ مبلغی که شنیده‌ها حاکی از درخواست ۴۰ میلیارد تومانی برای صدور رضایت نامه این بازیکن است!

فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت
فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت فال روزانه، فال ازدواج، سبک زندگی، موفقیت و ثروت، خنده بازار 🎊🎉 مجله سرگرمی "فان" با جذاب‌ترین مطالب با آپدیت روزانه برای شما

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋