فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت

فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت

فال روزانه، فال ازدواج، سبک زندگی، موفقیت و ثروت، خنده بازار 🎊🎉 مجله سرگرمی "فان" با جذاب‌ترین مطالب با آپدیت روزانه برای شما
توسط ۳۴ نفر دنبال می شود
 ۱۱ نفر را دنبال می کند

اقدام عجیب امباپه که باعث عصبانیت فرانسوی ها شد

اقدام کیلیان امباپه در بین دو نیمه بازی نیمه‌نهایی یورو ۲۰۲۴ مقابل اسپانیا، خشم هواداران را در پی داشت.

ورزش سه: اقدام کیلیان امباپه در بین دو نیمه بازی نیمه‌نهایی یورو ۲۰۲۴ مقابل اسپانیا، خشم هواداران را در پی داشت.

 در چارچوب مرحله نیمه‌نهایی مسابقات یورو ۲۰۲۴، کاپیتان تیم ملی فرانسه، بدون ماسک محافظ خود، با یک پاس دیدنی به رندال کولو موانی کمک کرد تا فرانسه را پیش بیندازد.

اسپانیا اما با گلزنی لامین یامال، پدیده ۱۶ ساله، که ستاره این بازی‌ها بوده است، نتیجه را مساوی کرد و پس از او، دنی اولمو توانست گل برتری را به ثمر برساند و اسپانیا با همین نتیجه به فینال یورو برسد.

در حالی که تیم‌ها در بین دو نیمه به رختکن می‌رفتند، صحنه‌های عجیبی دیده شد. در پخش شبکه بی‌بی‌سی، امباپه بدون پیراهن دیده شد و پیراهن قرمز اسپانیا را در دست داشت، به نظر می‌رسید که او در بین دو نیمه پیراهنش را با یکی از بازیکنان اسپانیا تعویض کرده است.

اقدام عجیب امباپه که حسابی فرانسوی‌ها را عصبانی کرد

این اقدام امباپه واکنش‌های بسیاری در پی داشت و بسیاری از هواداران از او انتقاد کردند. یکی نوشت: «امباپه در بین دو نیمه پیراهنش را تعویض کرد. اگر این بازی در شبکه ITV پخش می‌شد، روی کین خیلی عصبانی می‌شد.»

دومی گفت: «چرا امباپه در بین دو نیمه پیراهنش را با بازیکن اسپانیا عوض کرد؟»

سومی اضافه کرد: «آیا امباپه واقعاً در بین دو نیمه پیراهنش را تعویض کرد آن هم در حالی که تیمش عقب بود؟ اگر درست دیده باشم، این کار خیلی اشتباه است. موافق نیستم.»

هنوز مشخص نبود کدام بازیکن اسپانیا پیراهنش را با امباپه تعویض کرده است اما این اقدام برای بازیکن ۲۵ ساله در شرایطی که تیمش عقب بود، زیاد قابل قبول به نظر نمی‌رسد.

 

فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت
فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت فال روزانه، فال ازدواج، سبک زندگی، موفقیت و ثروت، خنده بازار 🎊🎉 مجله سرگرمی "فان" با جذاب‌ترین مطالب با آپدیت روزانه برای شما

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋