فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت

فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت

فال روزانه، فال ازدواج، سبک زندگی، موفقیت و ثروت، خنده بازار 🎊🎉 مجله سرگرمی "فان" با جذاب‌ترین مطالب با آپدیت روزانه برای شما
توسط ۳۴ نفر دنبال می شود
 ۱۱ نفر را دنبال می کند

واکنش صالحی به احتمال حضور در کابینه پزشکی

صالحی در پاسخ به این سوال که آیا به شما مسئولیتی در کابینه پیشنهاد شده است، گفت: تا این لحظه پیشنهادی نبوده است،ما افراد واجد شرایط و آماده به خدمت فراوانی داریم اما اگر بخواهند از تجربیات بنده استفاده کنند با کمال میل استقبال خواهم کرد.

تابناک: صالحی در پاسخ به این سوال که آیا به شما مسئولیتی در کابینه پیشنهاد شده است، گفت: تا این لحظه پیشنهادی نبوده است،ما افراد واجد شرایط و آماده به خدمت فراوانی داریم اما اگر بخواهند از تجربیات بنده استفاده کنند با کمال میل استقبال خواهم کرد.

واکنش صالحی به احتمال حضور در کابینه پزشکیان

علی اکبر صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی، با اشاره به نحوه ی انتصاب ها در دولت چهاردهم گفت: طبق صحبت های آقای پزشکیان و شناختی که از ایشان دارم، اساس تشکیل کابینه دولت را بر شایسته سالاری گذاشتند و افراد با آرای گوناگون سیاسی در کابینه ایشان وجود خواهد داشت و ایشان کارگروه هایی را برای تعیین اعضای کابینه دولت تشکیل داده اند.

وزیر خارجه اسبق گفت: در نتیجه ایشان اصلح ترین ها را انتخاب می کنند و فرقه ای و جناحی عمل نخواهند کرد. البته ممکن است این کابینه آرمانی نباشد که باید از فیلتر مجلس عبور کند حتی در دولت شهید رئیسی که همسو با مجلس بود، چند وزیر بخاطر عملکرد ضعیفشان استیضاح شدند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به شما مسئولیتی در کابینه پیشنهاد شده است، گفت: تا این لحظه پیشنهادی نبوده است، ما افراد واجد شرایط و آماده به خدمت فراوانی داریم اما اگر بخواهند از تجربیات بنده استفاده کنند با کمال میل استقبال خواهم کرد.

صالحی افزود: مردم با حضور چشمگیر خودشان پای صندوق رای آینده ی خودشان را مشخص کردند.اگر ملتی زمینه ساز آینده نباشد دیگران آینده ای را تحمیل می کنند که مورد دلخواهشان نخواهد بود. ملت شریف ما با هوشیاری سر بزنگاه تشخیص درست می دهند و اقدامی می کند که صیانت از مملکت را به دنبال دارد.

عضو تیم مذاکره کننده سابق هسته ای اظهار داشت: این حضور حدود ۵۰ درصدی مشارکت در برهه ای که مردم از وضعیت معیشتشان ناراضی بودند کم نظیر بود،این از افتخارات این ملت نجیب و از عناصر قدرتش است.ملت ایران جز استثنایی ترین ملت هاست که چندهزارسال تاریخ دارد و علی رغم فراز و فرودها در جامعه ی جهانی میدرخشد.

وزیر امور خارجه پیشین در خصوص اینکه بعضی ها می گویند دولت پزشکیان مستعجل خواهد بود گفت:این پیش داوری ها یک نوع بداخلاقی است که امید مردم را زایل می کند، علی رغم اختلافات سیاسی که در کشور وجود دارد باید بدانیم که همه ی ما اعضای یک خانواده ایم.در قرآن کریم خدای متعال خطاب می کند که مومنین به کمک یکدیگر بیایند. نباید با این پیش داوری ها دل ملت را خالی کرد.

 

فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت
فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت فال روزانه، فال ازدواج، سبک زندگی، موفقیت و ثروت، خنده بازار 🎊🎉 مجله سرگرمی "فان" با جذاب‌ترین مطالب با آپدیت روزانه برای شما

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋