فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت

فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت

فال روزانه، فال ازدواج، سبک زندگی، موفقیت و ثروت، خنده بازار 🎊🎉 مجله سرگرمی "فان" با جذاب‌ترین مطالب با آپدیت روزانه برای شما
توسط ۳۴ نفر دنبال می شود
 ۱۱ نفر را دنبال می کند

جواد نکونام ستاره مصدوم می خواست!

سرمربی استقلال خواهان تمدید قرارداد مهدی مهدی‌پور با این باشگاه شده است.

ورزش سه: مهدی مهدی‌پور که اواسط نیم فصل دوم لیگ بیست و سوم با پارگی رباط صلیبی مواجه شد و زانوی خود را به تیغ جراحی سپرد، دوران نقاهت را سپری می‌کند و امیدوار است در ماه های آینده بتواند به میادین فوتبال برگردد.

جواد نکونام این بازیکن مصدوم را می‌خواهد!

موضوع مهم درباره مهدی‌پور پایان قرارداد او با استقلال است. مهدی‌پور که مصدومیتش طولانی می‌شود و احتمالا از ابتدای نیم فصل دوم بتواند به فوتبال برگردد وضعیت نامشخصی دارد.

در چنین شرایطی جواد نکونام سرمربی استقلال خواهان تمدید قرارداد با مهدی مهدی‌پور شده است. او از مسئولان باشگاه خواسته قرارداد مهدی‌پور را تمدید کنند تا او در دوران دوری از فوتبال خیالش راحت باشد و از نیم فصل دوم به میادین برگردد.

هافبک استقلالی‌ها البته احتمال دارد در صورت تمدید قرارداد با این تیم هم در لیست تیم قرار نگیرد و نامش از ابتدای نیم فصل دوم به لیست آبی‌ها اضافه شود.
باید دید در روزهای آینده چه اتفاقاتی پیرامون مهدی‌پور رخ می‌دهد و این بازیکن چه سرنوشتی پیدا خواهد کرد.

فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت
فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت فال روزانه، فال ازدواج، سبک زندگی، موفقیت و ثروت، خنده بازار 🎊🎉 مجله سرگرمی "فان" با جذاب‌ترین مطالب با آپدیت روزانه برای شما

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋