فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت

فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت

فال روزانه، فال ازدواج، سبک زندگی، موفقیت و ثروت، خنده بازار 🎊🎉 مجله سرگرمی "فان" با جذاب‌ترین مطالب با آپدیت روزانه برای شما
توسط ۳۴ نفر دنبال می شود
 ۱۱ نفر را دنبال می کند

یحیی گل محمدی دستانش را روی یک استقلالی گذاشت

پس از انتصاب یحیی گل‌محمدی به سرمربی‌گری فولاد خوزستان، حال مدیران این تیم قصد دارند تا با جذب نفرات مدنظر گل‌محمدی، ترکیبی قدرتمند و ایده‌آل دراختیار سرمربی جدید تیم‌شان قرار دهند.

ایرنا: پس از انتصاب یحیی گل‌محمدی به سرمربی‌گری فولاد خوزستان، حال مدیران این تیم قصد دارند تا با جذب نفرات مدنظر گل‌محمدی، ترکیبی قدرتمند و ایده‌آل دراختیار سرمربی جدید تیم‌شان قرار دهند.

یحیی گل‌ محمدی دست روی یک استقلالی گذاشت

تیم فوتبال فولاد خوزستان که در لیگ بیست‌وسوم روزهای پر فراز و نشیب را طی کرد و در هفته پایانی با شکست نساجی مازندران موفق شد از سقوط فرار کند و در رقابت‌های لیگ برتر باقی بماند. مدیریت باشگاه حالا درنظر دارد تا با نظر سرمربی خود تیم مدعی را روانه رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی در فصل پیش‌رو کند. از همین رو باشگاه فولاد با نظر گل‌محمدی در تلاش است تا بهنام برزای ستاره تیم گل‌گهر سیرجان و بازیکن اسبق تیم استقلال تهران را به خدمت بگیرد.

مذاکرات طرفین تا بدین لحظه مثبت پیش رفته و اگر مشکلی رخ ندهد برزای به زودی شاگرد گل‌محمدی در فولاد خوزستان خواهد شد. این بازیکن پیش از این در شهرخودرو مشهد نیز شاگرد این مربی بوده است.

 

فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت
فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت فال روزانه، فال ازدواج، سبک زندگی، موفقیت و ثروت، خنده بازار 🎊🎉 مجله سرگرمی "فان" با جذاب‌ترین مطالب با آپدیت روزانه برای شما

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋