فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت

فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت

فال روزانه، فال ازدواج، سبک زندگی، موفقیت و ثروت، خنده بازار 🎊🎉 مجله سرگرمی "فان" با جذاب‌ترین مطالب با آپدیت روزانه برای شما
توسط ۳۴ نفر دنبال می شود
 ۱۱ نفر را دنبال می کند

کلاس درس پسر 16 ساله دنیا را شگفت زده کرد

در این روایت، علیرضا باقرپور به سراغ لامین یامال رفته. پسرکی که سعی کرده با مفهوم "وطن" بالا بماند تا هر حاشیه‌ی زرد دیگری.

برترین‌ها: ماجرا از یک جفت کتانیِ سه خط آغاز شد. یک کتانی با دو علامتِ معنادار. دو پرچم و یک حس مشترک. از کتانی‌های خاص لامین یامال در بزرگترین فستیوال این روزها صحبت می‌کنیم که حالا نقل محافل شده و توجه پادشاه اسپانیا را هم معطوف خود کرده . او با حک کردن پرچم مراکش و گینه (زادگاه پدر و مادرش) روی کفش‌هایش، طرحی نو در دنیای مستطیل سبز انداخته و حالا پس از تکالیف مدرسه در اردوی اسپانیا، با کلیدواژه «وطن» تیتر یک اخبار است.

کلاسِ درس پسر 16ساله‌، مردم جهان را غافلگیر کرد

در این روایت، علیرضا باقرپور به سراغ لامین یامال رفته. پسرکی که تلاش کرده با مفهومِ وطن بالا بماند تا هر حاشیه‌ی زرد دیگری. یک شماره دهِ ذاتی که این روزها 19 می‌پوشد و تلاش می‌کند بدون اکت‌های کَرکننده هنگام خواندن سرود ملی، میهن را به مدل خودش فریاد بزند. با ما همراه باشید.

کلاسِ درس پسر 16ساله‌، مردم جهان را غافلگیر کرد

فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت
فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت فال روزانه، فال ازدواج، سبک زندگی، موفقیت و ثروت، خنده بازار 🎊🎉 مجله سرگرمی "فان" با جذاب‌ترین مطالب با آپدیت روزانه برای شما

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋