فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت

فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت

فال روزانه، فال ازدواج، سبک زندگی، موفقیت و ثروت، خنده بازار 🎊🎉 مجله سرگرمی "فان" با جذاب‌ترین مطالب با آپدیت روزانه برای شما
توسط ۳۴ نفر دنبال می شود
 ۱۱ نفر را دنبال می کند

آقای حجازی فر شتر سواری کار راحتی نیست!

«داریوش» با بازی و کارگردانی هادی حجازی‌فر به زودی وارد شبکه نمایش خانگی خواهد شد و در این سریال از ترانه «یاور همیشه مومن» داریوش اقبالی (خواننده قبل از انقلاب) استفاده شده است.

برترین‌ها: «داریوش» با بازی و کارگردانی هادی حجازی‌فر به زودی وارد شبکه نمایش خانگی خواهد شد و در این سریال از ترانه «یاور همیشه مومن» داریوش اقبالی (خواننده قبل از انقلاب) استفاده شده است. همین مورد باعث شد تا این خواننده در کنسرت هفته اخیرش نسبت به استفاده از این ترانه اعتراض کند و آن را «بی‌شرمی» بنامد. البته داریوش در حین صحبت‌هایش یک گاف داده و تلویزیون را به جای یکی از پلتفرم‌ها محل پخش این سریال معرفی کرده است.

آقای حجازی‌فر، شترسواری دولادولا نمی‌شود!

دامون قنبرزاده، منتقد سینما در واکنش به این اتفاق می‌نویسد: یک عمر است از این و آن سوءاستفاده می‌کنند. دست کم در همین سینمای کمدیِ خودمان، بارها از آهنگ‌ها و ترانه‌های خواننده‌ها و آهنگسازها‌یی استفاده کرده‌اند. آن اشخاص ممنوع بوده‌اند اما مثلاً اگر در فیلمی مانند «فسیل» از ابی و داریوش و شهرام شب‌پره بخوانند و آهنگ‌های‌شان را پخش کنند و از قِبَل آن به پول نجومی برسند، هیچ ایرادی ندارد. اگر خودِ آن هنرمندها ممنوع هستند، از آثارشان هم استفاده کنید.

حالا به‌تازگی هم گویا سریالی با نام «داریوش» پخش شده که در تیزرهای تبلیغی‌اش رسماً از آهنگ «یاور همیشه مومن» با صدای داریوش اقبالی استفاده شده است. در واقع تصمیم گرفته‌اند با انتخاب عامدانه‌ی نام سریال که نامِ شخصیت اصلی‌‌‌ داستان و از قضا هم‌نامِ خواننده‌ی معروف ایرانی‌ست‌‌ و با حضور صدای او (که به این شکل انتخاب نام سریال را هم بیش از پیش عامدانه جلوه می‌دهد)، جلب توجه کنند. البته این موضوع این بار دیگر صدای خواننده‌ی اصلی را در آورد و او در یکی از کنسرت‌هایش این کار را «وقاحت» خواند. کاری به «کپی‌رایت» و تبصره‌هایش ندارم که در این ـ به قول محمد قائد ـ «نیرنگستان» رعایت نمی‌شود و رسماً کشک است.

اما یک چیز بدتر هم این میان وجود دارد: خیلی‌ها این سوءاستفاده‌ها را خوشحال‌کننده می‌دانند و پیش خودشان می‌گویند: «به‌به! چه‌قدر خوب است که می‌توانیم در سینما و تلویزیون خودمان صدای خواننده‌های آن‌طرف را بشنویم!» این واگویه‌ها، نگران‌کننده‌تر از هر چیز دیگری‌ست. در هر حال شترسواری که دولا دولا نمی‌شود؛ وقتی چیزی را ممنوع می‌کنید، پس حق ندارید برای به جیب زدنِ پول از آن سوءاستفاده کنید.

فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت
فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت فال روزانه، فال ازدواج، سبک زندگی، موفقیت و ثروت، خنده بازار 🎊🎉 مجله سرگرمی "فان" با جذاب‌ترین مطالب با آپدیت روزانه برای شما

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋