فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت

فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت

فال روزانه، فال ازدواج، سبک زندگی، موفقیت و ثروت، خنده بازار 🎊🎉 مجله سرگرمی "فان" با جذاب‌ترین مطالب با آپدیت روزانه برای شما
توسط ۳۴ نفر دنبال می شود
 ۱۱ نفر را دنبال می کند

خودرویی که در ایران 17 میلیارد تومان گران شد!

شاسی‌بلندهای لوکس به‌طور طبیعی قیمت بالاتری نسبت به انواع خودروهای بازار دارند؛ با این حال، خرید برخی از گزینه‌های دست‌دوم لوکس قابل‌اطمینان با قیمتی بسیار کمتر، منطقی‌تر به نظر می‌رسد.

خبرآنلاین: شاسی‌بلندهای لوکس به‌طور طبیعی قیمت بالاتری نسبت به انواع خودروهای بازار دارند. طبق آمار، میانگین قیمت یک SUV فول‌سایز جدید ۱۱۵۳۸۷ دلار، معادل ۶ میلیارد و ۸۱۰ میلیون تومان است. با این حال، خرید برخی از گزینه‌های دست‌دوم لوکس قابل‌اطمینان با قیمتی بسیار کمتر، منطقی‌تر به نظر می‌رسد.

گذر زمان و استهلاک، شرایط را بسیار آسان کرده و این خودروهای رده‌بالا را برای عموم قابل‌دسترس‌تر کرده است. اگر با داشتن خودروی دست‌دوم مشکلی ندارید، بازار خودرو در جهان گزینه‌های زیادی برای ارائه دارد. در اینجا برخی از لوکس‌ترین SUV ها که هم‌اکنون بسیار ارزان و به طرز چشمگیری قابل‌اعتماد هستند، با قیمتی کمتر از ۲۷ هزار دلار معادل یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان حضور دارند:

۵. لکسس GX ۴۶۰ ۲۰۱۶

امتیاز قابلیت اطمینان: ۷۸ از ۱۰۰

قیمت خودروی کارکرده: ۲۴۵۰۰ دلار، معادل یک میلیارد و ۴۵۵ میلیون تومان

خودرویی که در ایران، ۱۷میلیارد تومان گران‌تر است!

لکسس GX ۴۶۰ یک SUV لوکس است که مرز بین کلاس‌های متوسط و فول سایز را از بین می‌برد. GX با اندازه کمتر از مدل بزرگ‌تر LX۵۷۰، از همان پیشرانه V-۸ تنفس طبیعی ۴٫۶ لیتری بهره می‌برد که کمی بیش از ۳۰۰ اسب بخار نیرو تولید می‌کند. این موتور حتی برای نسل ۲۰۲۴ نگه‌داشته شده است. قیمت مدل ۲۰۲۴ بازطراحی شده از ۶۴۲۵۰ دلار، معادل ۳ میلیارد و ۷۹۰ میلیون تومان شروع می‌شود. مدل‌های ۲۰۱۸ به دلیل مدرن بودن و داشتن امتیازات عالی، با قیمتی کمتر از ۲۵ هزار دلار انتخابی بسیار مناسب هستند.

۴. مرسدس بنز GLC ۲۰۱۸

امتیاز قابلیت اطمینان: ۷۹ از ۱۰۰

قیمت خودروی کارکرده: ۲۶۵۰۰ دلار، معادل یک میلیارد و ۵۷۰ میلیون تومان

خودرویی که در ایران، ۱۷میلیارد تومان گران‌تر است!

مرسدس GLC، پس از مدل‌های GLS و GLE به‌عنوان یک شاسی‌بلند لوکس سایز متوسط و سطح پایه به‌حساب می‌آید. مرسدس گزینه‌های مختلفی از موتور را برای این خودرو ارائه می‌دهد، مانند یک پیشرانه ۲٫۰ لیتری توربوشارژر ۴ سیلندر در GLC ۳۰۰ یا یک موتور ۳٫۰ لیتری توربوشارژ V-۶ که ۳۶۲ اسب بخار قدرت تولید می‌کند.

شاسی‌بلند لاکچری GLC را می‌توان با قیمتی کمتر از ۲۷ هزار دلار برای مدل ۲۰۱۸ خریداری کرد که بسته به سطح‌تریم و مشخصات متفاوت است.

۳. لکسس NX ۳۰۰ ۲۰۱۵

امتیاز قابلیت اطمینان: ۸۳ از ۱۰۰

قیمت خودروی کارکرده: ۱۷ هزار دلار، معادل یک میلیارد تومان

خودرویی که در ایران، ۱۷میلیارد تومان گران‌تر است!

لکسس NX ۳۰۰ که در کشورهای دیگر با نام LX ۲۰۰t نیز شناخته می‌شود، یک SUV لوکس پنج نفره جمع‌وجور است که همه‌چیز آن از موتور تا فضای داخلی، راحت و خوش‌ساخت است. موتور ۲٫۰ لیتری توربوشارژ چهار سیلندر، ۲۳۵ اسب بخار قدرت و ۳۴۹ نیوتون متر گشتاور را فراهم می‌کند که نیاز اسپرت و اقتصادی بودن را برآورده می‌کند. مانند بسیاری از مدل‌های دیگر لکسس، NX بر اساس یک مدل تویوتا ساخته شده است.

امروزه، یک نمونه NX استفاده‌شده می‌تواند با قیمتی کمتر از ۱۵ هزار دلار، معادل ۸۸۵ میلیون تومان مال شما باشد. مدل‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۸، بهترین امتیازات را در تمام بخش‌ها دریافت کردند. قیمت این خودرو در بازار ایران در بازه ۶ تا حدود ۹ میلیارد تومان قرار می‌گیرد.

۲. کادیلاک اسکلید ۲۰۱۸

امتیاز قابلیت اطمینان: ۸۴ از ۱۰۰

قیمت خودروی کارکرده: ۲۴ هزار دلار، معادل یک میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان

خودرویی که در ایران، ۱۷میلیارد تومان گران‌تر است!

شاسی‌بلند اسکلید با یک موتور قدرتمند ۶٫۲ لیتری V-۸ که چرخ‌های عقب یا تمام چرخ‌ها را به حرکت درمی‌آورد، در این لیست حضور دارد. قیمت اولیه اسکلید ۸۱۸۹۵ دلار است، اما مدل ۲۰۱۸ را می‌توان با قیمتی کمتر از ۲۵ هزار دلار خریداری کرد.

۱. لکسس RX ۲۰۱۸

امتیاز قابلیت اطمینان: ۸۷ از ۱۰۰

قیمت استفاده‌شده: ۲۵ هزار دلار، معادل یک میلیارد و ۴۷۵ میلیون تومان

خودرویی که در ایران، ۱۷میلیارد تومان گران‌تر است!

لکسس RX، یک SUV لوکس هیبریدی است که موتور ۳٫۵ لیتری V-۶ خود را با موتورهای الکتریکی ترکیب می‌کند تا ۲۹۵ اسب بخار قدرت تولید کند. لکسس RX که با افتخار در بالای این لیست قرار دارد، امتیاز شگفت‌انگیز ۸۶ از ۱۰۰ را برای قابلیت اطمینان دریافت کرده است.

جالب است بدانید که قیمت مدل‌های کم کارکرد و صفر کیلومتر این خودرو در بازار ایران در بازه ۱۷ تا ۱۸ میلیارد تومان قیمت‌گذاری می‌شود؛ یعنی ۱۷ میلیارد تومان اختلاف با قیمت جهانی!

فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت
فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت فال روزانه، فال ازدواج، سبک زندگی، موفقیت و ثروت، خنده بازار 🎊🎉 مجله سرگرمی "فان" با جذاب‌ترین مطالب با آپدیت روزانه برای شما

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋