فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت

فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت

فال روزانه، فال ازدواج، سبک زندگی، موفقیت و ثروت، خنده بازار 🎊🎉 مجله سرگرمی "فان" با جذاب‌ترین مطالب با آپدیت روزانه برای شما
توسط ۳۴ نفر دنبال می شود
 ۱۱ نفر را دنبال می کند

می خواست به مجموعه ای از سامورایی!

تیم ملی والیبال ایران بازی پنجم خود در لیگ ملت های ۲۰۲۴ را به ژاپن واگذار کرد.

جماران: تیم ملی والیبال ایران در چهارمین بازی خود در لیگ ملت های ۲۰۲۴ و در آغاز هفته دوم مسابقات به مصاف ژاپن رفت و در ۳ ست پیاپی مقابل حریف قدرتمند خود شکست خورد. ایران با این باخت ۲.۹۹ امتیاز دیگر را هم در رنکینگ از دست داد و با  ۱۹۲.۲۹ امتیاز در جایگاه شانزدهم دنیا جا خوش کرد!

ایران هر ۴ بازی گذشته خود را با شکست پشت سر گذاشت و یک امتیاز دارد. ژاپن میزبان هفته دوم نیز در هفته نخست ۳ برد و یک باخت را ثبت کرده است.

ترکیب ابتدایی ایران: محمد طاهر وادی، محمد ولی‌زاده، مهدی جلوه، امین اسماعیل نژاد، میثم صالحی، میلاد عبادی پور و آرمان صالحی. سرمربی: مائوریسیو موتا پائز

ترکیب اولیه ژاپن: یامائوچی، ایشیکاوا، سکیتا، نیشیدا، تاکاهاشی، اوندورا، اوگاوا. سرمربی: فلیپ بلین

ست اول؛ ۲۵-۲۳ ژاپن

ایران بدون توجه به جو سالن بازی را خوب آغاز کرد و با اینکه ژاپن 3 امتیاز اختلاف ایجاد کرده بود اما شاگردان پائز خیلی زود آن را کاهش دادند. در ادامه اما ژاپنی ها بازی بی نثصی از خود به جای گذاشتند و 15 بر 11 جلو افتادند. ژاپن از اواسط بازی بازهم بی نقص کار کرد و 23-19 جلو افتاد. با توپ گیری و سرویس های خوب بازی 23-22 شد. در نهایت ست را ژاپن 25-23 برد.

ست دوم؛ ۲۵-۲۲ ژاپن

در این ست هم ایران نمایش خوبی داشت و حتی اواسط ست توانست دو امتیاز از رقیب قدرنمند خود پیش بیفتد اما شاگردان بلین نه تنها امتیازات را جبران کردند بلکه 16-14 نیز جلو افتادند. نیشیدا در این ست هم برای ژاپن فوق العاده عمل کرد و توانست در موقعیت های دشوار به داد تیمش برسد. این ست هم با برتری 25 بر 22 ژاپن پایان یافت.

ست سوم؛ ۲۵-۱۷ ژاپن

در این ست ایرا تلاش زیادی انجام داد تا بتواند برنده باشد و بازی را به ست چهارم بکشاند اما ژاپن ثابت کرد دیگر آن تیمی از پیش بازنده مقابل ایران نیست و با یک برنامه ریزی کار را به جایی کشانده که ملی پوشان ایران توانایی گرفتن ست را هم از این تیم ندارند. شاگردان بلین با نتیجه 25 بر17 این ست را بردند.

گرفتن یک ست از سامورایی‌ها آرزو شد!

گرفتن یک ست از سامورایی‌ها آرزو شد!

گرفتن یک ست از سامورایی‌ها آرزو شد!

گرفتن یک ست از سامورایی‌ها آرزو شد!

گرفتن یک ست از سامورایی‌ها آرزو شد!

گرفتن یک ست از سامورایی‌ها آرزو شد!

گرفتن یک ست از سامورایی‌ها آرزو شد!

 

فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت
فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت فال روزانه، فال ازدواج، سبک زندگی، موفقیت و ثروت، خنده بازار 🎊🎉 مجله سرگرمی "فان" با جذاب‌ترین مطالب با آپدیت روزانه برای شما

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋