فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت

فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت

فال روزانه، فال ازدواج، سبک زندگی، موفقیت و ثروت، خنده بازار 🎊🎉 مجله سرگرمی "فان" با جذاب‌ترین مطالب با آپدیت روزانه برای شما
توسط ۳۴ نفر دنبال می شود
 ۱۱ نفر را دنبال می کند

کپی برداری از مالک یک تیم لیگ برتری از زنوزی

با این اوصاف به نظر می‌رسد که رضا حدادیان بعد از ۵ سال مالکیت باشگاه نساجی دیگر قصد تیمداری نداشته و در تدارک واگذاری این باشگاه پرهوادار شمالی است.

فرهیختگان: بعد از اعلام خبر کناره‌گیری زنوزی از تیمداری و واگذاری باشگاه تراکتور، حالا از مازندران نیز خبرهایی مبنی بر واگذاری نساجی می‌رسد. با این اوصاف به نظر می‌رسد که رضا حدادیان بعد از ۵ سال مالکیت باشگاه نساجی دیگر قصد تیمداری نداشته و در تدارک واگذاری این باشگاه پرهوادار شمالی است.

کپی‌برداری مالک یک تیم لیگ برتری از زنوزی

در شرایطی که تعدادی از مالکان بخش خصوصی در سالیان اخیر حاضر به پذیرفتن ریسک باشگاه‌داری در لیگ برتر شده‌اند، اما به نظر می‌رسد که بسیاری از این سرمایه‌گذاران با توجه به محدودیت‌های ساختاری فوتبال ایران از قبیل بحث تبلیغات محیطی یا حق پخش تلویزیونی، قید تیم‌داری را زده و انگیزه‌ای برای ادامه مالکیت باشگاه‌های خود ندارند. اتفاقی که با توجه به سوابق مدیریت و تیمداری مدیران دولتی، قاعدتا نتیجه چندان مثبتی را برای فوتبال  ایران در پی‌نخواهد داشت.

با این اوصاف بعد از خبر واگذاری تراکتور در پایان فصل، احتمالا شاهد واگذاری یک تیم پرطرفدار دیگر طی سال جاری خواهیم بود. البته که باید منتظر بود و دید که در نبود سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و بی توجهی مسئولان استانی، چه سرنوشت شومی در انتظار این باشگاه‌های پرهوادار خواهد بود.

فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت
فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت فال روزانه، فال ازدواج، سبک زندگی، موفقیت و ثروت، خنده بازار 🎊🎉 مجله سرگرمی "فان" با جذاب‌ترین مطالب با آپدیت روزانه برای شما

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋