فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت

فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت

فال روزانه، فال ازدواج، سبک زندگی، موفقیت و ثروت، خنده بازار 🎊🎉 مجله سرگرمی "فان" با جذاب‌ترین مطالب با آپدیت روزانه برای شما
توسط ۳۳ نفر دنبال می شود
 ۱۱ نفر را دنبال می کند

بعد از ژاوی، بارسلونا همچنان پیروز و زنده در کورس قهرمانی است!

بلوگرانا در شبی که سه گل به ثمر رساند، یا نتیجه یک بر صفر از سد لاس پالماس گذشت و به پیروزی رسید.

ورزش سه: در دیداری از هفته سی‌ام رقابت‌های لالیگا، بارسلونا موفق شد در استادیوم المپیک کمپانی لوییس، با نتیجه یک بر صفر از سد لاس پالماس عبور کرده و در شرایطی که ژاوی محروم بود، سه امتیاز مهم را به دست بیاورد.

بارسلونا بعد از ژاوی، همچنان برنده و زنده در کورس قهرمانی!

بارسلونا در دقایق ابتدایی بازی موفق شد دروازه لاس پالماس را باز کند. روی پاس رافینیا، لواندوفسکی موفق شد دروازه را باز کند ولی گل او به دلیل آفساید مردود اعلام شد.

در ادامه و روی تعلل مدافع لاس پالماس که پاس ارسالی برای لواندوفسکی را قطع کرده بود، این بار رافینیا موفق به گلزنی شد که این گل نیز به دلیل آفساید رد شد.

در دقیقه 24 و روی پاس در عمق سرجی روبرتو، توپ به رافینیا رسید و پس اشتباه آلوارو وایِس سنگربان لاس پالماس، او مهاجم برزیلی بارسلونا را با تکلی وحشیانه سرنگون کرد که داور نیز بلافاصله با کارت قرمز مستقیم، این دروازه‌بان را تعویض کرد.

در دقیقه 35 باز هم بارسلونا در باز کردن دروازه میهمان بدشانس و ناکام بود. ارسال دیدنی کانسلو از سمت چپ به روی دروازه با ضربه سر لواندوفسکی همراه شد که توپ با برخورد به تیرک دروازه به درون زمین بازگشت تا این موقعیت نیز از دست برود.

بارسلونا بعد از ژاوی، همچنان برنده و زنده در کورس قهرمانی!

رافینیا این فرصت را داشت که در ثانیه‌های پایانی نیمه نخست تیمش را پیش بیندازد. ارسال کانسلو به این بازیکن برزیلی رسید ولی ضربه او به شکل عجیبی از کنار تیرک به بیرون رفت تا بازی در چهل و پنج دقیقه ابتدایی با تساوی بدون گل به پایان برسد.

بالاخره بارسلونا در دقیقه 59 موفق به گلزنی شد. ژوائو فلیکس سه دقیقه پس از ورود به درون زمین، با یک ارسال تماشایی به روی دروازه، رافینیا را صاحب موقعیت کرد و این مهاجم برزیلی نیز با یک ضربه سر تماشایی، توپ را به گوشه دروازه فرستاد تا بازی یک بر صفر شود.

فلیکس به شکل عجیبی در دقیقه 78 نتوانست گلزنی کند. پاس زمینی و در عرض ژول کنده در دهانه دروازه به ژوائو فلیکس رسید و او به راحتی می‌توانست دروازه را باز کند ولی ضربه‌اش به تیرک دروازه برخورد کرد و به گل تبدیل نشد.

ورزشگاه المپیک کمپانی لوییس در دقیقه 88 غرق در سکوت شد. آلبرتو مویرو با ضربه‌ای محکم توپ را به تور کنار دروازه بارسلونا کوبید تا این موقعیت خوب از دست برود.

در نهایت نیز این بازی با همان یک گل به سود بارسلونا به پایان رسید تا این تیم با یک بازی بیشتر نسبت به رئال مادرید و پنج امتیاز اختلاف، در رده دوم باقی بماند.

فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت
فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت فال روزانه، فال ازدواج، سبک زندگی، موفقیت و ثروت، خنده بازار 🎊🎉 مجله سرگرمی "فان" با جذاب‌ترین مطالب با آپدیت روزانه برای شما

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋