فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت

فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت

فال روزانه، فال ازدواج، سبک زندگی، موفقیت و ثروت، خنده بازار 🎊🎉 مجله سرگرمی "فان" با جذاب‌ترین مطالب با آپدیت روزانه برای شما
توسط ۳۳ نفر دنبال می شود
 ۱۱ نفر را دنبال می کند

پیش بینی ترسناک ترامپ از روزی که در انتخابات پیروز نمی شود

رئیس جمهور سابق آمریکا گفت که اگر بار دیگر او به ریاست جمهوری این کشور انتخاب نشود، کشور شاهد هرج و مرج و «حمام خون» خواهد شد.

تسنیم: رئیس جمهور سابق آمریکا گفت که اگر بار دیگر او به ریاست جمهوری این کشور انتخاب نشود، کشور شاهد هرج و مرج و «حمام خون» خواهد شد.

پیش‌بینی ترسناک ترامپ از روزی که برنده انتخابات نشود

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا و نامزد حزب جمهوری خواه این کشور در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ تهدید کرد که در صورت شکست در انتخابات، خون به‌پا خواهد کرد.

ترامپ طی سخنرانی تبلیغاتی خود در جمع طرفداران خود گفت که اگر در انتخابات مذکور پیروز نشود حمام خون به راه خواهد افتاد و مطمئن نیست که دیگر انتخابات دیگری در ایالات متحده برگزار شود.

دونالد ترامپ همچنین به طرفدارن خود وعده داد: پیروزی سریع و آسانی را در انتخابات ریاست جمهوری آتی محقق خواهیم کرد.
هفته گذشته ترامپ و جو بایدن، رئیس جمهور فعلی آمریکا حدنصاب لازم از آرا برای نامزدی حزب‌های متبوع خود را به دست آوردند و رسما وارد رقابت انتخاباتی برای بار دوم شدند.

پیش‌بینی ترسناک ترامپ از روزی که برنده انتخابات نشود

فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت
فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت فال روزانه، فال ازدواج، سبک زندگی، موفقیت و ثروت، خنده بازار 🎊🎉 مجله سرگرمی "فان" با جذاب‌ترین مطالب با آپدیت روزانه برای شما

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋