فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت

فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت

فال روزانه، فال ازدواج، سبک زندگی، موفقیت و ثروت، خنده بازار 🎊🎉 مجله سرگرمی "فان" با جذاب‌ترین مطالب با آپدیت روزانه برای شما
توسط ۳۳ نفر دنبال می شود
 ۱۱ نفر را دنبال می کند

لحظه ای از بازی دیشب که دل هواداران پرسپولیس را شکست

محمدحسین کنعانی زادگان با دریافت کارت زرد دربی را از دست داد.

برترین‌ها: محمدحسین کنعانی زادگان مدافع ملی پوش پرسپولیس با یک خطای ساده مقابل فولاد کارت زرد گرفت و از دربی محروم شد. کنعانی زادگان بعد از دریافت این کارت به شدت معترض بود و معتقد بود خطای بدی نکرده که مستحق دریافت کارت زرد باشد.

با وجود اینکه برخی هواداران پرسپولیس اعتقاد دارند حسین کنعانی زادگان به خاطر سه اخطاره بودن نباید در ترکیب اصلی تیمش مقابل فولاد به میدان می رفت اما انگار قسمت او این بود که در این بازی دوباره به یک تیم خوزستانی با پنالتی گل بزند و یزله برود اما این اتفاق با از دست دادن دربی برایش تمام شود.

لحظه‌ای از بازی دیشب که قلب هواداران پرسپولیس را شکست

تقریبا تمامی کارشناسان داوری متفق القول براین موضوع صحه گذاشتند که سیدرضا مهدوی، داور بازی تیم‌های پرسپولیس و فولاد قضاوت راضی کننده‌ای در این مسابقه نداشت. بخصوص در صحنه‌ای که او با اخطارش به محمدحسین کنعانی‌زادگان داد، این مدافع کلیدی را از بازی شهرآورد محروم کرد.

کارشناسان داوری در همین خصوص نظرات خود را ابراز کردند که در ادامه می‌خوانید:

محمدرضا ابوالفضلی: نوعِ خطای صورت گرفته بر روی مهاجم از روی بی‌احتیاطی بود لذا در این صحنه نیازی به نشان دادن اخطار نیست.

محمدحسین ترابیان: مدافع هیچ خطایی مرتکب نمی‌شود، حتی پای خود را جمع می‌کند. در این صحنه مهاجم شبیه سازی کرد و داور باید به علت خطای شبیه سازی مهاجم به ایشان اخطار می‌داد.

مهدی عالیقدر: این یک خطای ساده است و داور در دادن اخطار عجله کرد.

ابراهیم میرزابیگی: در این صحنه اخطار به مدافع پرسپولیس سختگیرانه بود.

حسین عسگری: من متوجه نشدم که داور به چه دلیل اخطار داد. چیزی که ما در تصاویر تلویزیونی دیدیم، خطای قابل اخطاری نبود. یک خطا با بی دقتی صورت گرفت که جریمه آن فقط اعلام خطاست.

بابک وسیله‌بر: اعلام خطای هل دادن ( بی احتیاطی) صحیح است، اما اخطار ندارد چون جلوگیری از حمله موثر نیز به حساب نمی‌آید.

سعید علینژادیان: اصلا خطایی انجام نشد و داور باید ادامه بازی می‌داد.

محمد نوری بازیکن اسبق تیم استقلال هم با اشاره به اتفاقات داوری در بازی پرسپولیس و اعتراض شدید مسئولان باشگاه رقیب استقلال به کارت زرد کنعانی‌زادگان گفت: واقعا این اتفاق باعث ناراحتی ما هم شد. چون ما دوست داشتیم کنعانی زادگان باشد. حضور او در جمع مدافعان پرسپولیس شرایط برای کار کردن مهاجمان استقلال را راحت‌تر می‌کرد.

در همین رابطه باشگاه پرسپولیس هم در نامه‌ای، به تصمیم داور در دادن کارت زرد به مدافع ملی‌پوش پرسپولیس اعتراض کرد.

فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت
فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت فال روزانه، فال ازدواج، سبک زندگی، موفقیت و ثروت، خنده بازار 🎊🎉 مجله سرگرمی "فان" با جذاب‌ترین مطالب با آپدیت روزانه برای شما

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋