فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت

فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت

فال روزانه، فال ازدواج، سبک زندگی، موفقیت و ثروت، خنده بازار 🎊🎉 مجله سرگرمی "فان" با جذاب‌ترین مطالب با آپدیت روزانه برای شما
توسط ۳۴ نفر دنبال می شود
 ۱۱ نفر را دنبال می کند

مدارک مالی جهت اخذ ویزای تایلند

اگر درباره انواع ویزای تایلند و مدارک ضروری برای اخذ ویزا کنجکاو هستید؛ با ما همراه بمانید. ما در ادامه بیش‌تر درباره شرایط دریافت ویزای این کشور صحبت خواهیم کرد.

مدارک مالی برای دریافت ویزا تایلند

تایلند یکی از کشورهای جنوب شرقی آسیا است. این کشور به دلیل موقعیت جغرافیایی‌اش، آب و هوایی معتدل و بارانی دارد. طبیعت بکر، سواحل زیبا و جاذبه‌های گردشگری مختلف بخشی از دلایل سفر سالانه میلیون‌ها گردشگر به این کشور هستند. ایرانیان برای سفر به کشور تایلند باید ویزا بگیرند.

دریافت ویزا تایلند  کار دشوار و پیچیده‌ای نیست و شما با ارائه مدارک لازم می‌توانید در زمانی کوتاه برای سفر به این کشور درخواست ویزا بدهید. برای دریافت ویزای تایلند ارائه برخی از مدارک از جمله مدارک مربوط به تمکن مالی ضروری است. اگر درباره انواع ویزای تایلند و مدارک ضروری برای اخذ ویزا کنجکاو هستید؛ با ما همراه بمانید. ما در ادامه بیش‌تر درباره شرایط دریافت ویزای این کشور صحبت خواهیم کرد.

مدارک ضروری برای دریافت ویزا تایلند

برای دریافت ویزای هر کشوری باید یک سری مدارک را همراه با ترجمه آن‌ها آماده کنید. این مدارک شامل مدارک هویتی، مدارک مربوط به تمکن مالی، واچر هتل و... می‌شوند.

نامه تمکن مالی

پرینت گردش حساب یا نامه تمکن مالی یکی از مهم‌ترین مدارکی است که هر فرد متقاضی ویزا تایلند باید آن را تهیه کند. بر اساس قوانین تایلند هر فرد متقاضی ویزا باید ثابت کند که توانایی پرداخت هزینه‌های زندگی یا سفر به این کشور را دارد. هر فرد باید حداقل 50 میلیون تومان مانده حساب در یکی از بانک‌های معتبر داشته باشد. برای اثبات تمکن مالی کافی است که پرینت گردش حسابتان را از بانک بگیرید.

پاسپورت و سایر مدارک شناسایی

برای سفر به هر کشوری به پاسپورت نیاز دارید. افراد متقاضی ویزای تایلند باید پاسپورتی با اعتبار حداقل هفت ماه داشته باشند. عکس پرسنلی با زمینه سفید، کپی کارت ملی، کپی شناسنامه و بیمه مسافرتی هم از دیگر مدارک ضروری برای دریافت ویزای این کشور آسیایی هستند.

مدارک مالی برای دریافت ویزا تایلند

بلیط پرواز و واچر هتل

شما باید بلیط هواپیما و واچر هتلی که در تایلند رزرو کرده‌اید را به سفارت تحویل بدهید. اگر با تور به این کشور سفر می‌کنید؛ نباید نگرانی خاصی بابت تهیه و ارسال این مدارک داشته باشید. آژانس‌های مسافرتی که تورهای سفر به کشور تایلند را برگزار می‌کنند، این مدارک را به سفارت تحویل می‌دهند.

آیا امکان دریافت ویزای تایلند به‌صورت شخصی وجود دارد؟

خیر؛ درحال‌حاضر شما به‌عنوان یک شخص حقیقی نمی‌توانید مراحل دریافت ویزای تایلند را طی کنید. انجام مراحل دریافت ویزای این کشور باید توسط یک کارگزاری یا آژانس مسافرتی انجام شود. همچنین به دلیل اینکه کارگزاران همه کارهای لازم برای دریافت ویزا تایلند را انجام می‌دهند، نیازی به دریافت وقت سفارت یا مراجعه حضوری به سفارت این کشور را ندارید.

معرفی انواع ویزای تایلند

انواع مختلفی ویزا برای سفر به کشور تایلند وجود دارد. هر نوع ویزا با توجه به دلیل سفر افراد و مدت زمان اقامتشان در این کشور صادر می‌شود. برای مثال افرادی که قصد سفر با تور تایلند را دارند به ویزای توریستی نیاز خواهند داشت و افراد متقاضی کار در تایلند باید ویزای کاری دریافت کنند. انواع ویزاهای تایلند را می‌توان در موارد زیر خلاصه کرد.

ویزای توریستی

متداول‌ترین نوع ویزا برای ورود به خاک کشور تایلند، ویزای توریستی است. شما به کمک این ویزا می‌توانید برای تفریح و استراحت به کشور تایلند سفر کنید. ویزای توریستی حداکثر 58 روز اعتبار دارد. در صورت نیاز می‌توانید ویزای توریستی را تمدید کنید.

ویزای کاری

فرصت‌های شغلی زیادی در تایلند برای افراد مهاجر وجود ندارد. بااین‌حال اگر پیشنهاد شغلی در این کشور دریافت کرده‌اید یا قصد راه‌اندازی کسب‌وکار خودتان را در تایلند دارید باید ویزای کاری بگیرید. شرایط دریافت این نوع ویزا تایلند با توجه به نوع کسب‌وکار یا نوع درخواست کاری که از کارفرما دریافت کرده‌اید می‌تواند بسیار متفاوت باشد.

مدارک مالی برای دریافت ویزا تایلند

ویزای تحصیلی

تایلند یکی از کشورهای ارزان آسیای شرقی است. برخی از افراد به دلایل مختلفی تصمیم می‌گیرند که در دانشگاه‌های این کشور مشغول تحصیل شوند. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید باید ویزای تحصیلی بگیرید. ویزای دانشجویی یا ویزای تحصیلی امکان اقامت یک‌ساله را برای فراهم می‌کند. البته که شما هر 90 روز یک‌بار برای پرداخت هزینه‌های تمدید ویزای تحصیلی مجبور هستید به اداره مهاجرت تایلند بروید.

ویزای ترانزیت

ویزای ترانزیت برای افرادی ضروری است که برای سفر به یک کشور ثالث مجبور هستند برای مدت کوتاهی در یکی از فرودگاه‌های کشور تایلند توقف داشته باشند. ویزای ترانزیت را با نام ویزای فرودگاهی نیز می‌شناسید. شرایط دریافت این ویزا بسیار آسان است و در عرض سه تا چهار روز کاری برای متقاضیان صادر می‌شود.

هزینه ویزای توریستی تایلند چقدر است؟

ویزای توریستی تایلند برای ایرانیان به‌صورت ویزای سینگل یا یک‌بار ورود صادر می‌شود. افرادی که این ویزا را دریافت می‌کنند فقط یک‌بار اجازه ورود به این کشور را دارند و در صورت نیاز به سفر مجدد باید دوباره برای دریافت ویزا درخواست بدهند. هزینه این ویزا درحال‌حاضر حدود 60 یورو است. این ویزا 58 روز اعتبار دارد.

 

فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت
فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت فال روزانه، فال ازدواج، سبک زندگی، موفقیت و ثروت، خنده بازار 🎊🎉 مجله سرگرمی "فان" با جذاب‌ترین مطالب با آپدیت روزانه برای شما

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋