فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت

فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت

فال روزانه، فال ازدواج، سبک زندگی، موفقیت و ثروت، خنده بازار 🎊🎉 مجله سرگرمی "فان" با جذاب‌ترین مطالب با آپدیت روزانه برای شما
توسط ۳۳ نفر دنبال می شود
 ۱۱ نفر را دنبال می کند

فعالیت مدارس این استان غیر حضوری شد

فرماندار آزادشهر واقع درشرق استان گلستان گفت که فعالیت تمامی مدارس مناطق کوهستانی بخش چشمه ساران این شهرستان در هر سه مقطع تحصیلی و در ۲ نوبت صبح و عصر فردا، دوشنبه ۳۰ بهمن به سبب بارش برف و شدت یافتن آن به صورت مجازی برگزار می‌شود.

ایرنا: فرماندار آزادشهر واقع درشرق استان گلستان گفت که فعالیت تمامی مدارس مناطق کوهستانی بخش چشمه ساران این شهرستان در هر سه مقطع تحصیلی و در ۲ نوبت صبح و عصر فردا، دوشنبه ۳۰ بهمن به سبب بارش برف و شدت یافتن آن به صورت مجازی برگزار می‌شود.

فعالیت مدارس در این استان غیرحضوری شد

سیدجواد کریمی یکشنبه شب به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پیشنهاد تعطیلی مدارس بخش کوهستانی چشمه ساران از پادگان نوده به بالا و انجام فعالیت آموزشی آنها به صورت مجازی به آموزش و پرورش گلستان داده شده است.

وی اضافه کرد: فعالیت مجازی روز دوشنبه مدارس مناطق کوهستانی آزادشهر که هم اکنون بارش برف در آنها شدت یافته است، شامل شهر «نوده خاندوز» و روستاهای «سوسرا و سرای محمد حسین» نمی‌شود.

کریمی از باز بودن مسیر آزادشهر - شاهرود موسوم به خوش ییلاق خبر داد و گفت: با تلاش نیروهای راهداری و انجام عملیات برف روبی و شن و نمک پاشی این جاده، فعلا مشکلی خاصی در تردد نیست.

فرماندار آزادشهر، ارتفاع فعلی برف در مناطق کوهستانی و جاده خوش ییلاق را حدود ۱۰ سانتی‌متر اعلام کرد و از رانندگان عبوری از این محور خواست تا تجهیزات زمستانی و وسائل گرمایشی همراه داشته باشند.

وی همچنین گفت: قبل از شروع بارش برف در مناطق کوهستانی و جاده خوش ییلاق، بارش باران سبب ریزش سنگ در چند نقطه از این محور شد که بلافاصله توسط نیروهای راهداری پاکسازی شد.

کریمی افزود: به سبب بارش باران، دهانه آبروی گذر عرضی مجاور روستای مزرعه مختارزاده بخش مرکزی آزادشهر دچار آبگرفتگی شد که با تلاش نیروی‌های شهرداری نگین شهر و اعزام یک دستگاه بیل بکهو آبگرفتگی برطرف شد.

شهرستان آزادشهر افزون بر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت دارد که در سه نقطه شهری و ۵۱ روستا سکونت دارند. این شهرستان ۲۳۳ کیلومتر راه‌ اصلی، فرعی و روستایی دارد که حدود ۱۲۰ کیلومتر آن کوهستانی و برفگیر است و از این مقدار نیز ۶۵ کیلومتر مربوط به جاده بین‌المللی و ترانزیتی خوش ییلاق و ۵۲ کیلومتر هم مربوط به جاده ۹ روستای واقع در مناطق کوهستانی آزادشهر است.

 

فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت
فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت فال روزانه، فال ازدواج، سبک زندگی، موفقیت و ثروت، خنده بازار 🎊🎉 مجله سرگرمی "فان" با جذاب‌ترین مطالب با آپدیت روزانه برای شما

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋