فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت

فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت

فال روزانه، فال ازدواج، سبک زندگی، موفقیت و ثروت، خنده بازار 🎊🎉 مجله سرگرمی "فان" با جذاب‌ترین مطالب با آپدیت روزانه برای شما
توسط ۳۴ نفر دنبال می شود
 ۱۱ نفر را دنبال می کند

11 نکته که قبل از بازی آلومینیوم اراک - پرسپولیس باید بدانید

پرسپولیس با کادرفنی جدید در اولین بازی خود در نیم فصل دوم به دیدار آلومینیوم اراک می‌رود.

فوتبال ۳۶۰:  رقابت‌های لیگ برتر پس از وقفه‌ای حدوداً ۴۰ روزه با برگزاری دیدارهای نیم فصل از سر گرفته می‌شود. مهم‌ترین اتفاق در پرسپولیس، تغییر در کادرفنی این تیم پس از سال‌ها ثبات بود و اوسمار ویرا برزیلی جانشین یحیی گل‌محمدی شد. این مربی در اولین تجربه خود به مصاف آلومینیوم اراک می‌رود. این مسابقه فردا (پنجشنبه) ۲۶ بهمن از ساعت ۱۷:۱۵ در ورزشگاه امام خمینی انجام خواهد شد. این اولین‌بار است که آلومینیوم با حضور تماشاگر میزبان پرسپولیس است.

11 نکته که باید پیش از بازی آلومینیوم اراک - پرسپولیس بدانید

1. پرسپولیس نیم‌فصل اول را با 28 امتیاز در جایگاه سوم به پایان رساند. این تیم در صورت پیروزی در این دیدار شانس صدرنشینی دارد و با باخت امکان دارد به رده چهارم سقوط کند.

2. آلومینیوم با 22 امتیاز هشتم است. این تیم با غلبه بر پرسپولیس می‌تواند 2 رده در جدول صعود کند و با شکست امکان دارد به رده نهم سقوط کند.

3. پرسپولیس در 6 بازی آخر نیم‌فصل به 3 برد و 3 تساوی دست یافت. پرسپولیس در 5 بازی گذشته تنها یک کلین‌شیت داشته است. این تیم در دیدارهای خارج از خانه عملکرد قابل قبولی نداشته و 4 بازی است که موفق به پیروزی نشده است. آلومینیوم در 6 هفته اخیر به 3 تساوی، 2 پیروزی و یک شکست رسیده است. 4 بازی آخر خانگی آلومینیوم مساوی شده است.

4. سبک بازی مورد علاقه گل‌محمدی، فوتبال مالکانه بود. این تیم بر اساس آمار«متریکا» در این زمینه بهترین تیم لیگ است و در درصد مالکیت، تعداد پاس و دقت پاس رده نخست لیگ را در اختیار دارد و باید دید با تغییر کادرفنی تغییری در سبک بازی این تیم ایجاد خواهد شد یا خیر. آلومینیوم اراک یکی از تیم‌های ضعیف در ارائه فوتبال تهاجمی است و در شوت و شوت در چارچوب یکی از 2 تیم ضعیف لیگ است.

5. آلومینیوم اراک را باید گربه سیاه پرسپولیس قلمداد کرد. پرسپولیس در فصول اخیر، عصر طلایی خود را پشت سر گذاشته است ولی از زمان حضور آلومینیوم در سطح اول فوتبال ایران، هیچ تیمی بیشتر از این تیم کم سابقه پرسپولیس را شکست نداده است. آلومینیوم در لیگ و جام حذفی 3 بار بر پرسپولیس غلبه کرده است. وضعیت پرسپولیس در تقابل‌های اخیر کمی بهتر شده و این تیم در 3 مصاف قبلی گل نخورده و 2 بار به پیروزی رسیده است.

6. مجتبی حسینی سرمربی آلومینیوم، آمار خوبی برابر پرسپولیس ندارد و با 5 شکست به هیچ تیمی بیشتر از این نباخته است. حسینی در 6 تقابل قبلی برابر پرسپولیس متحمل 5 شکست شده و در 4 بازی گذشته به این تیم گل نزده است.

7. حامد پاکدل با 2 گل بهترین گلزن تقابل دو تیم است. در بین بازیکنان فعلی دو تیم، مهدی ترابی، علی نعمتی و علیرضا نقی‌زاده سابقه گلزنی در این بازی را دارند. اسماعیل شریفات و میلاد سرلک بازیکنانی هستند که در 7 تقابل قبلی دو تیم در لیگ برتر بازی کردند.

8. در ترکیب پرسپولیس، دانیال اسماعیلی‌فر با نمره 7.10 بهترین بازیکن تیم است و شهاب زاهدی با 6 گل بیشترین آمار گل زده را دارد. محمدمهدی لطفی با نمره 7.13 بهترین بازیکن آلومینیوم است. در ترکیب آلومینیوم هیچ بازیکنی بیشتر از 2 گل نزده است و مهدی لیموچی، میلاد فخرالدینی، عارف حاجی عیدی و مهران موسوی بیشترین گل زده را در این تیم دارند.

9. احمد گوهری دروازه‌بان فصل گذشته پرسپولیس، این فصل به صورت قرضی در آلومینیوم بازی می‌کند و تنها بازیکن مشترک دو تیم است. دانیال اسماعیلی‌فر، سینا اسدبیگی و محمدمهدی احمدی بازیکنان پرسپولیس هستند که زیر نظر مجتبی حسینی کار کرده‌اند.

10. پرسپولیس در این بازی کاپیتان خود، امید عالیشاه را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد. ممکن است عالیشاه تنها غایب پرسپولیس در این بازی نباشد و تا روز قبل از بازی همچنان پنجره نقل‌وانتقالاتی این تیم بسته است و وضعیت حضور اوستون اورونوف، عبدالکریم حسن، عیسی آل‌کثیر و ابوالفضل بابایی در این بازی مشخص نیست. این در حالی است که پرسپولیس در نیم‌فصل دوم، میلاد سرلک و محمد عمری را به دلیل اعزام به خدمت سربازی در اختیار ندارد. آلومینیوم اراک هم در نقل‌وانتقالات، میلاد فخرالدینی، سجاد آقایی و محمد مسلمی‌پور را از دست داده است و مرتضی تبریزی و اسماعیل شریفات هم به دلیل پارگی رباط صلیبی تا پایان فصل در دسترس مجتبی حسینی نخواهند بود.

11. بیژن حیدری که در نیم‌فصل اول قضاوت 7 بازی را برعهده داشته، این دیدار را سوت خواهد زد. پرتکرارترین پیش‌بینی نتیجه این مسابقه بین کاربران فوتبال 360 پیروزی یک بر صفر پرسپولیس است. 73 درصد کاربران رای به برد پرسپولیس داده‌اند. از نظر 19 درصد کاربران این بازی مساوی خواهد شد و 8 درصد هم برد آلومینیوم را حدس زده‌اند

فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت
فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت فال روزانه، فال ازدواج، سبک زندگی، موفقیت و ثروت، خنده بازار 🎊🎉 مجله سرگرمی "فان" با جذاب‌ترین مطالب با آپدیت روزانه برای شما

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋