فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت

فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت

فال روزانه، فال ازدواج، سبک زندگی، موفقیت و ثروت، خنده بازار 🎊🎉 مجله سرگرمی "فان" با جذاب‌ترین مطالب با آپدیت روزانه برای شما
توسط ۳۳ نفر دنبال می شود
 ۱۱ نفر را دنبال می کند

مهمانی بازیکنان قطر در استودیو الکاس!

تمام اعضای تیم ملی فوتبال قطر پس از کسب عنوان قهرمانی آسیا، در استودیو برنامه مجلس حضور یافتند.

ورزش سه: تیم ملی فوتبال قطر موفق شد در مسابقه فینال جام ملت های آسیا، به لطف درخشش خیره کننده اکرم عفیف و هت تریک این بازیکن از روی نقطه پنالتی، سه بر یک اردن شگفتی ساز را شکست داده و عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

بساط مهمانی بازیکنان قطر در استودیو الکاس!

نکته جالب اینکه تمام اعضای تیم ملی فوتبال قطر پس از این قهرمانی، راهی استودیو برنامه مجلس شبکه الکاس شده و در شرایطی که لباس های ورزشی تیم ملی کشورشان را بر تن داشتند، روی زمین نشسته و به صحبت می پرداختند.

بساط مهمانی بازیکنان قطر در استودیو الکاس!

در این استودیو که دکور آن با استفاده از فرش ها و زیراندازهایی قرمز رنگ ساخته شده، بازیکنان روی صندلی های راحتی نشسته و ظروف میوه نیز مقابل آنها قرار داشت که محیط جالبی را پدید آورده بود.
در این ویژه برنامه، زمانیکه مجری از اکرم عفیف پرسید راز کلمه S در جشن شادی پس از گلش چه بوده، او گفت این حرف به معنای تبریک قهرمانی است که البته مشخص بود ستاره قطری از جواب دادن به این سوال طفره می رود هر چند که او پیش از این اعلام کرده بود که S، حرف نخست نام همسرش است که اهل کویت است.

بساط مهمانی بازیکنان قطر در استودیو الکاس!

عفیف همچنین در پاسخ به سوال مجری برنامه مبنی بر اینکه کدام مسابقه قطر در این دوره از پیکارها دشوار بوده، اعلام کرد که بازی برابر ازبکستان سخت ترین مسابقه این جام برای آنها بوده است.

فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت
فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت فال روزانه، فال ازدواج، سبک زندگی، موفقیت و ثروت، خنده بازار 🎊🎉 مجله سرگرمی "فان" با جذاب‌ترین مطالب با آپدیت روزانه برای شما

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋