فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت

فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت

فال روزانه، فال ازدواج، سبک زندگی، موفقیت و ثروت، خنده بازار 🎊🎉 مجله سرگرمی "فان" با جذاب‌ترین مطالب با آپدیت روزانه برای شما
توسط ۳۴ نفر دنبال می شود
 ۱۱ نفر را دنبال می کند

روزهای آفتابی برای منچستر با دومین برد متوالی

تیم فوتبال منچستریونایتد در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر انگلیس با پیروزی برابر وستهم، دومین برد متوالی را کسب کرد و چلسی پس از سه تساوی متوالی، برابر ولورهمپتون متحمل باخت سنگینی شد.

خبرگزاری ایرنا: تیم فوتبال منچستریونایتد در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر انگلیس با پیروزی برابر وستهم، دومین برد متوالی را کسب کرد و چلسی پس از سه تساوی متوالی، برابر ولورهمپتون متحمل باخت سنگینی شد.

نمایش خوبِ منچستر در شبی که چلسی تحقیر شد!

هفته بیست‌وسوم لیگ برتر انگلیس از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه امروز با برگزاری ۲ دیدار پیگیری شد.

در یکی از این دیدارها، منچستریونایتد با ۳ گل برابر وستهم به پیروزی رسید. راسموس هویلوند در دقیقه ۲۳ و الخاندرو گارناچو در دقایق ۴۹ و ۸۴ گل‌های یونایتد را به ثمر رساندند. این دومین برد متوالی منچستر بود تا شاگردان اریک تن‌هاخ فعلا از نوسان زیادی در این فصل در نتیجه‌گیری دارند، فاصله بگیرند. در سوی دیگر وستهم هم پس از سه تساوی متوالی، شکست خورد.

منچستر با این پیروزی، ۳۸ امتیازی شد و در رده ششم قرار گرفت. وستهم هم ۳۶ امتیازی باقی ماند و به رده هفتم سقوط کرد.

در دیگر بازی امشب، چلسی در خانه با نتیجه چهار بر ۲ مغلوب ولورهمپتون شد. متئوس کانیا در دقایق ۲۲ و ۶۳، اکسل دیساسی (گل به خودی) در دقیقه ۴۳ و متئوس کانیا در دقیقه ۸۲ از روی نقطه پنالتی، گلزنان ولورهمپتون بودند. کول پالمر در دقیقه ۱۹ و تیاگو سیلوا در دقیقه ۸۶ برای چلسی گلزنی کردند.

این دومین شکست متوالی چلسی پس از کسب سه برد پیاپی بود و نشان داد که شاگردان مائوریتسیو پوچتینو دوباره وارد بحران شده‌اند. چلسی با ۳۱ امتیاز به رده یازدهم سقوط کرد و ولورهمپتون هم با کسب این ۳ امتیاز، ۳۲ امتیازی شد و به رده دهم صعود کرد.

در دیگر بازی امشب از هفته بیست‌وسوم لیگ برتر انگلیس، آرسنال و لیورپول از ساعت ۲۰ در دیداری حساس به مصاف هم می‌روند.

 

فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت
فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت فال روزانه، فال ازدواج، سبک زندگی، موفقیت و ثروت، خنده بازار 🎊🎉 مجله سرگرمی "فان" با جذاب‌ترین مطالب با آپدیت روزانه برای شما

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋