فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت

فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت

فال روزانه، فال ازدواج، سبک زندگی، موفقیت و ثروت، خنده بازار 🎊🎉 مجله سرگرمی "فان" با جذاب‌ترین مطالب با آپدیت روزانه برای شما
توسط ۳۳ نفر دنبال می شود
 ۱۱ نفر را دنبال می کند

پاری سن ژرمن بازی را با تساوی به پایان رساند

در هفته نوزدهم از رقابت های لوشامپیونه فرانسه، پاری سن ژرمن و برست به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با نتیجه تساوی دو بر دو به پایان رسید و سهم هر تیم از این دیدار یک امتیاز شد.

فوتبالی: در هفته نوزدهم از رقابت های لوشامپیونه فرانسه، پاری سن ژرمن و برست به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با نتیجه تساوی دو بر دو به پایان رسید و سهم هر تیم از این دیدار یک امتیاز شد.

پاری‌سن‌ژرمن بازی برده را با تساوی به پایان رساند

پاری سن ژرمن در این بازی ابتدا با دو گل از حریف خود پیش افتاد اما نتوانست تا انتهای بازی برتری خودش را حفظ کند و دو گل دریافت کرد و این قضیه موجب شد تا پی اس جی بازی برده را با تساوی دو بر دو عوض کند.

مارکو آسنسیو و رندال کولو کولو موانی در این بازی گل های پاری سن ژرمن را به ثمر رساندند و این تیم را با نتیجه دو بر صفر جلو انداختند. در ادامه بازی و در نیمه دوم، کامارا و ماتیاس لاژی برای تیم برست گلزنی کردند و بازی دو بر دو مساوی شد و در نهایت هم با همین نتیجه تساوی دو بر دو به اتمام رسید.

تیم لوییز انریکه در حال حاضر صدر نشین جدول رقابت های لیگ فرانسه است و تیم برست هم در رده سوم این رقابت ها قرار دارد.

بعید است که صدر نشینی پی اس جی در این فصل از رقابت ها به خطر بیفتد و تیم انریکه همچنان در مسیر قهرمانی در بازی های لوشامپیونه فرانسه قرار دارد.

 

فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت
فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت فال روزانه، فال ازدواج، سبک زندگی، موفقیت و ثروت، خنده بازار 🎊🎉 مجله سرگرمی "فان" با جذاب‌ترین مطالب با آپدیت روزانه برای شما

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋