فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت

فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت

فال روزانه، فال ازدواج، سبک زندگی، موفقیت و ثروت، خنده بازار 🎊🎉 مجله سرگرمی "فان" با جذاب‌ترین مطالب با آپدیت روزانه برای شما
توسط ۳۳ نفر دنبال می شود
 ۱۱ نفر را دنبال می کند

تساوی یوونتوس مقابل امپولی پس از 16 سال

تیم فوتبال یوونتوس از هفته بیست‌دوم رقابت‌های فوتبال سری‌آ ایتالیا پس از ۱۶ سال با تساوی یک بر یک مقابل امپولی متوقف شد.

خبرگزاری ایرنا: تیم فوتبال یوونتوس از هفته بیست‌دوم رقابت‌های فوتبال سری‌آ ایتالیا پس از ۱۶ سال با تساوی یک بر یک مقابل امپولی متوقف شد.

تساوی یوونتوس مقابل امپولی پس از ۱۶ سال

دیدار تیم‌های یوونتوس و امپولی از هفته بیست‌دوم رقابت‌های فوتبال سری‌آ ایتالیا از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه در ورزشگاه آلیانز با قضاوت لیویو ماریانلی برگزار شد که در نهایت این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

بازی با یک شوک بزرگ در دقیقه ۱۸ برای یوونتوس آغاز شد جایی که آرکادیوش میلیک به دلیل تکل خشن توسط کمک داور ویدیویی با دریافت کارت قرمز مستقیم از زمین بازی آغاز شد تا بانوی پیر بیشتر از ۷۰ دقیقه ۱۰ نفره این دیدار را ادامه دهد.

سرانجام یوونتوس موفق شد در دقیقه ۵۱ گل اول را به ثمر برساند. دوشان ولاهوویچ موفق در شلوغی محوطه جریمه امپولی دروازه این تیم را باز کند. اما این پایان کار نبود و تیم میهمان توانست در دقیقه ۷۱ روی شوت زمینی و غافلگیرکننده توماسو بالدانزی از پشت محوطه گل تساوی را وارد دروازه بیانکونری کند.

از آخرین تساوی یوونتوس و امپولی در سری آ، ۱۶ سال می‌گذشت، یووه طی این مدت ۱۱ بار امپولی را شکست داده بود و آنها هم دو بار مقابل بیانکونری پیروز شده بودند.

با این نتیجه یوونتوس با ۵۳ امتیاز و ۲ بازی بیشتر نسبت به اینتر ۵۱ امتیاز در صدر جدول قرار گرفت و در مقابل امپولی با ۱۷ امتیاز در رتبه نوزدهم ایستاد.

 

فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت
فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت فال روزانه، فال ازدواج، سبک زندگی، موفقیت و ثروت، خنده بازار 🎊🎉 مجله سرگرمی "فان" با جذاب‌ترین مطالب با آپدیت روزانه برای شما

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋