فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت

فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت

فال روزانه، فال ازدواج، سبک زندگی، موفقیت و ثروت، خنده بازار 🎊🎉 مجله سرگرمی "فان" با جذاب‌ترین مطالب با آپدیت روزانه برای شما
توسط ۳۴ نفر دنبال می شود
 ۱۱ نفر را دنبال می کند

چند بازیکن پرسپولیس از سرمربی اسمار حمایت می کنند

پرسپولیس روز گذشته تمرینات خود را در ورزشگاه شهید کاظمی ادامه داد. اوسمار که از سوی باشگاه پرسپولیس اختیار تام در تیم گرفته، با ‌انگیزه بالا و جدیت خاصی طراحی تمرینات تیمش را برعهده دارد و با صحبت‌هایش با بازیکنان نیز از آنها خواسته بدون فکر کردن به مسائل حاشیه‌ای اطراف تیم فقط روی تمرینات تمرکز کنند تا به بهترین شکل آماده نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر شوند.

فرهیختگان: پرسپولیس روز گذشته تمرینات خود را در ورزشگاه شهید کاظمی ادامه داد. اوسمار که از سوی باشگاه پرسپولیس اختیار تام در تیم گرفته، با ‌انگیزه بالا و جدیت خاصی طراحی تمرینات تیمش را برعهده دارد و با صحبت‌هایش با بازیکنان نیز از آنها خواسته بدون فکر کردن به مسائل حاشیه‌ای اطراف تیم فقط روی تمرینات تمرکز کنند تا به بهترین شکل آماده نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر شوند. در حضور اوسمار، نقش مهرداد خانبان و محمد عسگری در تمرینات پرسپولیس بسیار کمرنگ شده و به نظر می‌آید این دو مربی به‌زودی از جمع سرخپوشان خداحافظی کنند. موردی که باشگاه پرسپولیس از آن استقبال می‌کند تا مجبور نشود دستمزد آنها را به‌طور کامل پرداخت کند اما از طرفی هم این دو قصد استعفا ندارند؛ چراکه در آن صورت مجبور خواهند بود به ۳۰ درصد دریافتی قناعت کنند. قرارداد آنالیزورهای پرسپولیس روی هم رفته حدود سه میلیارد و نیم است. از سوی دیگر یحیی دیگر هیچ ارتباطی با مربیان برزیلی پرسپولیس ندارد که بخواهد به آنها برنامه تمرینی دهد اما شاید به خاطر ارتباط فامیلی با یکی از مربیان فعلی تیم با او در ارتباط باشد.

حمایت چند بازیکن پرسپولیس از سرمربیگری اوسمار

 حمایت چند بازیکن از اوسمار

سیاست باشگاه پرسپولیس برای جانشینی گل‌محمدی این است که برانکو ایوانکوویچ دوباره به این تیم برگردد اما اگر به هر دلیل این اتفاق رخ نداد، هیات‌مدیره موافق آمدن هر گزینه‌ای به تیم‌شان نیستند. در همین راستا برخی نفرات شاخص پرسپولیس که ارتباط خوبی با رضا درویش دارند به وی گفته‌اند که درصورت نیامدن برانکو، اوسمار بهترین گزینه برای هدایت سرخپوشان است. از این جهت که هم تیم را می‌شناسد و هم ارتباط خوبی با بازیکنان دارد. اوسمار در دوران مربیگری‌اش بیشتر مواقع دستیار بوده اما در آغاز فصل 2022-2021 هدایت سیانورته را برعهده گرفت؛ تیمی که در لیگ اصلی برزیل نیست و در لیگ سطح اول ایالت پارانای کشور برزیل حضور دارد. چنانچه باشگاه پرسپولیس به این نتیجه برسد که با اوسمار ادامه دهد به احتمال خیلی زیاد یک مربی ایرانی به کادرفنی سرخپوشان اضافه خواهد شد.

 سیدجلال انتظار دیگری داشت؟

غیبت سیدجلال حسینی بدون اطلاع قبلی در تمرینات پرسپولیس باعث شده شایعات زیادی در مورد قطع همکاری او با این تیم مطرح شود. در این مورد باخبر شدیم انتظار سیدجلال این بوده که مدیریت باشگاه قبل از آغاز تمرینات با او تماس گرفته و وظیفه آماده‌سازی تیم را به‌جای اوسمار به وی بسپارند. البته این ادعای یکی از مسئولان پرسپولیس است و اینکه چقدر به واقعیت نزدیک باشد مشخص نیست اما سکوت سیدجلال در روزهای اخیر و بی‌توجهی‌اش به برخی تماس‌ها از باشگاه نشان می‌دهد او از یک‌سری اتفاقات دلخور است. بااین‌حال سید پیغام داده درصورت بازگشت برانکو به پرسپولیس حاضر است دستیار او شود اما جایگاهش را در حدی نمی‌بیند که با مربی ایرانی یا مربیان فعلی سرخپوشان کار کند.

 انتظار باشگاه از پیروانی و سیدجلال

باشگاه پرسپولیس از افشین پیروانی و سیدجلال حسینی انتظار داشت با شروع دور جدید تمرینات با جدیت بالای سر تیم بوده و به‌عنوان بزرگ‌ترهای تیم در کنار اوسمار تمرینات را زیر نظر بگیرند که هیچ یک حضور نداشتند. افشین پیروانی که به خارج از کشور سفر کرده و قرار است از شنبه به جمع سرخپوشان ملحق شود و در مورد سیدجلال هم توضیح دادیم که او انتظار دیگری از باشگاه داشت. درهرصورت مدیریت از مدیر و مربی تیمش دلخور است که در این روزهای حساس درکنار تیم نیستند. هرچند کاپیتان‌های حاضر در تمرینات سرخپوشان در این دو جلسه تمرین نهایت همکاری را با اوسمار داشته‌اند.

 خدابنده‌لو را پرسپولیسی بدانیم؟

همان‌طور که قبلا در خبرها داشتیم باشگاه پرسپولیس برای جذب محمد خدابنده لو با خود این بازیکن به توافق رسیده اما گرفتن رضایت نامه از مس را به خود بازیکن سپرده است. گویا این بازیکن توانسته با بخشیدن همه مطالباتش به مسی‌ها آنها را مجاب کند که سرخپوش شود. واقعیت امر این است بیشتر از اینکه پرسپولیس دنبال خدابنده لو باشد خود او علاقه‌مند به حضور در این تیم است. در همین راستا او از فردای بازی رفت مس رفسنجان و پرسپولیس پیگیری رضایت نامه خود بوده و ساکت الهامی هم مخالفتی با جدایی او ندارد. اگر اتفاق خاصی رخ ندهد خدابنده لو طی امروز و فردا رسما پرسپولیسی خواهد شد.

 مربی خارجی غیر از برانکو؟

برخی ایجنت‌ها این روزها زیاد در باشگاه پرسپولیس آفتابی می‌شوند. موردی که نشان می‌دهد مدیریت باشگاه به غیر از برانکو چند گزینه خارجی دیگر را نیز زیرنظر دارد. در این میان مربیانی از کشورهای اسپانیا، هلند، کرواسی و... همچنان این شانس را دارند که جانشین یحیی شوند. با توجه به این مساله چه بسا اگر تا پایان هفته برانکو پاسخ منفی به پیشنهاد پرسپولیس داد هیچ بعید نیست این باشگاه در فاصله 24 ساعت یک خارجی دیگر را به‌عنوان سرمربی جدید تیم معرفی کنند.

 جذب عبدالکریم منتفی شد

قبلا در خبرها داشتیم که یک ایجنت عبدالکریم حسن را به پرسپولیس معرفی کرده و مدعی شده این بازیکن با مبلغ یک میلیون و 500 هزار دلار حاضر است قرارداد یک‌سال و نیمه با این تیم امضا کند. جالب اینکه ایجنت دیگری مدعی شده با نیمی از این مبلغ می‌تواند عبدالکریم را پرسپولیسی کند؛ چراکه او دوست دارد در یک تیم مطرح آسیایی بازی کند. درهرصورت این کشمکش به‌وجود آمده بین این دو نفر، این انتقال را تقریبا منتفی کرده است. ناگفته نماند پرسپولیس با شرایط مالی بدی که دارد حتی در جذب بازیکنان داخلی نیز با مشکل روبه‌روست و شاید خرید این بازیکن چندان به واقعیت نزدیک نباشد.

 اردوی خارجی سوژه سرخپوشان

روز گذشته خبری منتشر شد مبنی‌بر اینکه برگزاری اردوی پرسپولیس در دبی قطعی شده و سرخپوشان دوهفته در این شهر اردو خواهند زد. این خبر خیلی زود نزد بازیکنان پرسپولیس سوژه شد. از این جهت که روز قبل از آن یک نفر از اعضای تیم مدعی شده بود برای باشگاه از سوی یک تیم هلندی دعوتنامه آمده و احتمال دارد راهی این کشور شوند. از این رو سرخپوشان در تمرین روز گذشته مدعی شدند هر روز قرار است در یک کشور اردو بزنیم و درنهایت مثل دفعات قبل دو شب به یکی از هتل‌های تهران خواهیم رفت. ناگفته نماند باشگاه پرسپولیس هنوز از بازیکنان تیمش درخواست پاسپورت نداشته که بخواهد برای ویزای آنها اقدام کند و در این شرایط بعید است این تیم اردوی خارجی در تعطیلات زمستان داشته باشد.

فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت
فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت فال روزانه، فال ازدواج، سبک زندگی، موفقیت و ثروت، خنده بازار 🎊🎉 مجله سرگرمی "فان" با جذاب‌ترین مطالب با آپدیت روزانه برای شما

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋