فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت

فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت

فال روزانه، فال ازدواج، سبک زندگی، موفقیت و ثروت، خنده بازار 🎊🎉 مجله سرگرمی "فان" با جذاب‌ترین مطالب با آپدیت روزانه برای شما
توسط ۳۴ نفر دنبال می شود
 ۱۱ نفر را دنبال می کند

جریمه سنگین پوتین برای حریف سرسختش

پس از حدود سه هفته بی‌خبری بستگان الکسی ناوالنی از محل نگهداری او، سرانجام اصلی‌ترین رهبر مخالفان کرملین روز دوشنبه در منطقه دورافتاده «خارپ» در قطب شمال روسیه یافت شد. انتقال او به این منطقه، سه ماه قبل از انتخابات ریاست جمهوری روسیه انجام شد.

یورونیوز: پس از حدود سه هفته بی‌خبری بستگان الکسی ناوالنی از محل نگهداری او، سرانجام اصلی‌ترین رهبر مخالفان کرملین روز دوشنبه در منطقه دورافتاده «خارپ» در قطب شمال روسیه یافت شد. انتقال او به این منطقه، سه ماه قبل از انتخابات ریاست جمهوری روسیه انجام شد.

جریمه سنگین پوتین برای مخالف سرسختش

الکسی ناوالنی ۴۷ ساله که دشمن شماره یک ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه محسوب می‌شود در حال گذراندن حکم ۱۹ سال زندان به اتهام داشتن یک بنیاد ضدفساد است که دستگاه قضایی روسیه آن را یک «سازمان افراطی» خوانده و فعالیتش را غیرقانونی اعلام کرده است.

ناوالنی در ژانویه ۲۰۲۱ میلادی به محض بازگشت از آلمان به روسیه دستگیر شد. او در سپتامبر سال ۲۰۲۰ میلادی هنگام سفر از سیبری به سمت مسکو، در داخل هواپیما به کما رفت و در نهایت برای درمان به آلمان منتقل شد. آزمایش‌های انجام شده در بیمارستان آلمان نشان داد که او به سم اعصاب نوویچوک مسموم شده است.

منتقدان حکومت ولادیمیر پوتین بر این باورند که مسمومیت او به دستور رئیس‌‍جمهوری روسیه انجام شده است؛ با این وجود کرملین هرگونه نقش داشتن در این ماجرا را رد می‌کند.


 

فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت
فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت فال روزانه، فال ازدواج، سبک زندگی، موفقیت و ثروت، خنده بازار 🎊🎉 مجله سرگرمی "فان" با جذاب‌ترین مطالب با آپدیت روزانه برای شما

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋