فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت

فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت

فال روزانه، فال ازدواج، سبک زندگی، موفقیت و ثروت، خنده بازار 🎊🎉 مجله سرگرمی "فان" با جذاب‌ترین مطالب با آپدیت روزانه برای شما
توسط ۳۳ نفر دنبال می شود
 ۱۱ نفر را دنبال می کند

پیراهن سرب تاریخی چارلتون به حراج گذاشته شد

پیراهنی که سربابی چارلتون در نیمه‌نهایی جام‌جهانی ۱۹۶۶ پوشیده بود به حراج گذاشته شده است.

خبرورزشی: سربابی چارلتون، اسطوره منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس و از بازماندگان فاجعه هوایی مونیخ، در ۸۶ سالگی درگذشت. یکی از پیراهن‌هایی که این چهره بزرگ فوتبال در جام جهانی ۱۹۶۶ پوشیده بود به مبلغ ۱۰۰۰۰۰ پوند به فروش می‌رسد.  او در نیمه‌نهایی مقابل پرتغال که با پیروزی ۲-۱ انگلیس به اتمام رسید، پیراهن آستین بلند سفیدی پوشیده بود و هر دو گل بازی را به ثمر رساند و چهار روز بعد جام ژول ریمه را در ومبلی پس از شکست ۴-۲ آلمان غربی بالای سر برد.

این پیراهن امضا شده با قیمت پایه ۳۰۰۰۰ پوند در اتوال دربیز در تاریخ ۱۴ نوامبر به حراج گذاشته خواهد شد اما چارلز هانسون، از حراجی هانسون، معتقد است که قیمت نهایی خیلی فراتر خواهد رفت. او گفت: «این یک یادآوری جاودانه از کاری است که سر بابی برای کشورش انجام داد. امیدوارم موزه ملی فوتبال یا منچستریونایتد آن را بخرد.»

سر بابی پیراهن شماره ۹ را امضا کرد و آن را به یک حراجی خیریه اهدا کرد که در اوایل دهه ۱۹۹۰ به فروش رسید. سومین صاحب این پیراهن ۹۲۰۰ پوند برای خرید آن در سال ۲۰۰۰ پرداخت کرد.

پیراهن تاریخی سربابی چارلتون حراج شد

فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت
فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت فال روزانه، فال ازدواج، سبک زندگی، موفقیت و ثروت، خنده بازار 🎊🎉 مجله سرگرمی "فان" با جذاب‌ترین مطالب با آپدیت روزانه برای شما

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋