فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت

فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت

فال روزانه، فال ازدواج، سبک زندگی، موفقیت و ثروت، خنده بازار 🎊🎉 مجله سرگرمی "فان" با جذاب‌ترین مطالب با آپدیت روزانه برای شما
توسط ۳۴ نفر دنبال می شود
 ۱۱ نفر را دنبال می کند

تعداد گیلانی هایی که آماده اعزام به غزه هستند

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت:بیش از چند هزار نفر از جوانان، نیروهای نظامی، انتظامی، سپاهیان و نیروهای دریایی برای اعزام به غزه اعلام حضور کرده اند.

دیده بان ایران: حجت الاسلام رسول فلاحتی در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت در مصلی امام خمینی(ره) با تقدیر از تجمع های حمایتی از مردم مظلوم غزه اظهار کرد: سازمان ملل متحد از بدو تاسیس عملکردی جز حمایت از ظالمان، مجرمان و ضدیت با مظلومان عالم نداشته است.

فلاحتی، اظهار کرد: در محتوای اساسنامه ای و قواعد نهادهایی چون شورای امنیت، عفو بین الملل و سازمان حقوق بشر؛ بیمارستان‌ها، مراکز هلال احمر و مدارس مکان امن اعلام شده اند اما این کشورهای جنایتکار بیمارستان‌ها را مورد هدف قرار دادند.

رسول فلاحتی ادامه داد: اگر این حرکت‌های نابخردانه ادامه پیدا کنند مسلمانان انقلابی و مجاهد با حملاتی از چندین جهت مختلف در داخل اسرائیل و حیفا روزگار را بر صهیونیست‌ها تنگ خواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت:بیش از چند هزار نفر از جوانان، نیروهای نظامی، انتظامی، سپاهیان و نیروهای دریایی برای اعزام به غزه اعلام حضور کرده اند.

وی در پایان با گله‌مندی از وضعیت کمربندی شهرستان تالش گفت: این وضعیت واقعاً پذیرفتنی نیست مردم تالش گرفتارند و مسئولان باید برای رفع مشکل آنها اهتمام جدی داشته باشند.

فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت
فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت فال روزانه، فال ازدواج، سبک زندگی، موفقیت و ثروت، خنده بازار 🎊🎉 مجله سرگرمی "فان" با جذاب‌ترین مطالب با آپدیت روزانه برای شما

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋