فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت

فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت

فال روزانه، فال ازدواج، سبک زندگی، موفقیت و ثروت، خنده بازار 🎊🎉 مجله سرگرمی "فان" با جذاب‌ترین مطالب با آپدیت روزانه برای شما
توسط ۳۴ نفر دنبال می شود
 ۱۱ نفر را دنبال می کند

داستان عجیب و باورنکردنی یک خانه

یک مرد آمریکایی که طی پنج سال ۱۷ خودرو به خانه‌اش برخورد کرده‌اند، دست آخر نحس بودن خانه‌اش را پذیرفت و تصمیم به اسباب‌کشی از آن گرفت.

 اعتماد آنلاین: یک مرد آمریکایی که طی پنج سال 17 خودرو به خانه‌اش برخورد کرده‌اند، دست آخر نحس بودن خانه‌اش را پذیرفت و تصمیم به اسباب‌کشی از آن گرفت.

ماجرای عجیب و باورنکردنی از نحسی یک خانه

 

شبکه تلویزیونی آمریکایی TMJ۴ News در گزارشی نوشت: این مرد اهل میلواکی که جونیوس میریوتر نام دارد، بعد از سال‌ها مقاومت و پس از آنکه هفدهمین خودرو نیز به خانه‌اش برخورد کرد، تصمیم گرفت از این خانه منحوس نقل مکان کند.

او که طی چند سال اخیر یکی از مهمانان دائمی شبکه‌های خبری به ویژه اخبار حوادث بود، به جای ادامه تعمیرات خانه تصمیم گرفته آنجا را ترک کند.

این شبکه خبری آمریکایی در گزارش خود آورده است، اولین بار در سال ۲۰۱۹ با این مرد گفت‌وگو کرده است که در جریان آن یک حادثه مرگبار در مقابل خانه‌اش رخ داده و خودرو به دیوار بیرونی منزل او برخورد کرده بود.

در سال ۲۰۲۰ هم جونیوس یک ویدئو از خودرویی که بعد از برخورد با دیوار خانه‌اش متلاشی شده بود منتشر کرد.

در سال ۲۰۲۱ نیز تصاویری از ورود یک خودرو به حیاط خانه‌اش منتشر کرد که این بار اتومبیل بعد از چند دور چرخیدن در حیاط به دیوارهای داخلی منزلش برخورد کرده بود.

گزارش‌های پلیس هم سخنان این مرد را در مورد نحس بودن خانه‌اش تایید می‌کند زیرا پرونده‌های موجود در مرکز پلیس نشان می‌دهند طی پنج سال گذشته ۱۷ پرونده تصادف با خانه‌اش تشکیل شده است.

او به رسانه‌ها خبر داد، تسلیم تقدیر می‌شود، با اینکه هیچ قصدی برای ترک منزلش نداشت و می‌خواست در آن زندگی کند و آن را خیلی عالی ترمیم کرده و همسرش هم این منزل را دوست دارد، اما مجبور هستند از آنجا بروند.

جونیوس تاکید کرد با اینکه قصدی برای فروش خانه ندارد اما از آنجا نقل مکان می‌کند و در جای دیگری سکونت خواهد کرد، چون به اندازه کافی بابت تصادف خودروها با خانه‌اش رنج کشیده است.

 

فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت
فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت فال روزانه، فال ازدواج، سبک زندگی، موفقیت و ثروت، خنده بازار 🎊🎉 مجله سرگرمی "فان" با جذاب‌ترین مطالب با آپدیت روزانه برای شما

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋