فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت

فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت

فال روزانه، فال ازدواج، سبک زندگی، موفقیت و ثروت، خنده بازار 🎊🎉 مجله سرگرمی "فان" با جذاب‌ترین مطالب با آپدیت روزانه برای شما
توسط ۳۳ نفر دنبال می شود
 ۱۱ نفر را دنبال می کند

مجیدی: انگیزه من مربیگری برونو متسو بود

فرهاد مجیدی بعد از قهرمانی با استقلال در لیگ برتر هدایت اتحاد کلباء را به عهده گرفت.

ایران ورزشی: فرهاد مجیدی بعد از قهرمانی با استقلال در لیگ برتر هدایت اتحاد کلباء را به عهده گرفت. او فصل گذشته با اتحاد کلباء در لیگ امارات هشتم شد که بهترین رتبه تاریخ این باشگاه بود و در فصل جدید برای دومین سال روی نیمکت این تیم می‌نشیند. فصل جدید لیگ امارات این هفته شروع خواهد شد و اتحاد کلباء جمعه در اولین بازی میزبان شارجه است. شبکه «ابوظبی الریاضیة» در آستانه شروع فصل جدید لیگ امارات با فرهاد مجیدی مصاحبه مفصلی داشته است.

مربی ایرانی اتحاد کلباء درباره نتایج فصل قبل این تیم گفت: «فکر می‌کنم فصل گذشته می‌توانستیم نتایج بهتری بگیریم. اگر در بعضی از بازی‌ها خوش شانس بودیم می‌توانستیم امتیازات بیشتری کسب کنیم.»

مجیدی که سابقه سال‌ها بازی در لیگ امارات را دارد، اضافه کرد: «فوتبال امارات نسبت به زمانی که من به اینجا آمدم و بازی می‌کردم خیلی تغییر کرده است. خوشبختانه شناخت بیشتری نسبت به لیگ داریم و می‌توانیم عملکرد بهتری داشته باشیم. تنها چیزی که در مورد فصل قبل می‌توانم بگویم از بازیکنانم با وجود تمام مشکلات بسیار ممنونم.»

او درباره ایده‌هایش در فصل جدید گفت: «اولین هدفی که برای فصل جاری دارم و خیلی هم به نظر من مهم است اینکه نباید اشتباهات قبل را تکرار کنیم. باید آنها را به حداقل برسانیم.»

او درباره خریدهای تابستانی تیمش هم گفت: «از اداره باشگاه تشکر می‌کنم. بازیکنانی که می‌خواستیم را جذب کردند و تمرینات بسیار خوبی را در کمپ داشتیم و فکر می‌کنم تیم‌مان شرایط بهتری دارد.»

 مجیدی درباره اردوی پیش‌فصل کلباء در اسلوونی گفت: «از بازیکنان اتحاد کلباء ممنونم که در اردوی خودمان خوب و عالی بودند. آنها نظم و انضباط را که یکی از مهم‌ترین فاکتورها است به خوبی اجرا کردند. به نظرم یک مربی فوتبال باید هر روز آپدیت باشد. مطالعه داشته باشد و فوتبال‌های بزرگ دنیا را آنالیز کند. پیگیر فوتبال روز دنیا باشد و مطالعه زیادی داشته باشد.»

سرمربی سابق استقلال اضافه کرد: « فکر می‌کنم که اگر می‌خواهم مربی بزرگی شوم باید خیلی وقت بگذارم و کار کنم. نتیجه خیلی خوبی با بزرگ‌ترین باشگاه آسیا که استقلال است گرفتم و امیدوارم این ایده را در کلباء هم تکرار کنم. راه بسیار سختی است.»

او درخصوص برنامه‌هایش برای موفقیت نیز گفت: «باید روز به روز کار کنیم، کمتر صحبت کنیم و بیشتر کار کنیم. چیزی در زندگی‌ام نبوده که بخواهم و آن را به دست نیاورم. مطمئنم در مربیگری هم به اهدافم می‌رسم. ورود بازیکنان باکیفیت به فوتبال امارات باعث شده سطح بازیکنان محلی نیز افزایش پیدا کند. مربیان خوبی وارد این لیگ می‌شوند. من پیشرفت را در فوتبال امارات می‌بینم و آینده خوبی برای فوتبال این کشور پیش‌بینی می‌کنم.»

مجیدی درباره شانس‌های قهرمانی این فصل لیگ امارات و بخت تیم خودش در این مسیر گفت: «قهرمانی در لیگ امارات قابل پیش‌بینی نیست ولی تیم‌های مدعی فصل قبل امسال هم شانس اصلی قهرمانی هستند. تمام تمرکزم را روی تیم خودم می‌گذارم. می‌خواهم بهترین نتیجه را برای کلباء به دست بیاورم. هرچه بالاتر بهتر است. من به جوانان کلباء اطمینان دارم. مطمئن هستم به تیم ملی امارات راه پیدا می‌کنند.»

فرهاد مجیدی در این قسمت از مصاحبه عکسی از قهرمانی با العین امارات در لیگ قهرمانان آسیا را توسط گزارشگر دید. او با دیدن این عکس گفت: «اولین چیزی که به ذهنم می‌آید برونو متسو است. خودش من را برای کلاس‌های مربیگری در لندن رجیستر کرد و مرا در این راه تشویق کرد.»

سرمربی پیشین استقلال درباره قهرمانی آسیا با العین اضافه کرد: «قهرمانی در آسیا با العین برای من افتخار بزرگی است. فکر می‌کنم آخرین بازیکن ایرانی هستم که دستش به این جام خورده است. البته امیدوارم استقلال بتواند آن را به دست بیاورد.»

مجیدی در بازی رفت العین مقابل بک ترو ساسانای تایلند زننده هر دو گل تیمش بود. او در بازی برگشت در خانه حریف به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت. مجیدی درباره خاطره‌اش از آن بازی گفت: «وقتی به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شدم، نتیجه در مجموع دو بر یک به نفع العین بود. کاپیتان تیم هم اخراج شد، ولی توانستیم برتری‌مان را حفظ کنیم. وقتی جشن قهرمانی گرفتیم، از هفتاد هزار نفر تماشاگر تایلندی هیچ صدایی نمی‌آمد.»

فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت
فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت فال روزانه، فال ازدواج، سبک زندگی، موفقیت و ثروت، خنده بازار 🎊🎉 مجله سرگرمی "فان" با جذاب‌ترین مطالب با آپدیت روزانه برای شما

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋