فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت

فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت

فال روزانه، فال ازدواج، سبک زندگی، موفقیت و ثروت، خنده بازار 🎊🎉 مجله سرگرمی "فان" با جذاب‌ترین مطالب با آپدیت روزانه برای شما
توسط ۳۳ نفر دنبال می شود
 ۱۱ نفر را دنبال می کند

دولت رئیس جمهور در یک سال چند شغل ایجاد کرد؟

وزیر تعاون گفت: به گواه گزاره‌ها و آمارهای رسمی کشور، بالغ بر یک میلیون فرصت شغلی در سال ۱۴۰۱ ایجاد شده است.

خبرآنلاین: وزیر تعاون گفت: به گواه گزاره‌ها و آمارهای رسمی کشور، بالغ بر یک میلیون فرصت شغلی در سال ۱۴۰۱ ایجاد شده است.

سید صولت مرتضوی امروز ۱۹ خرداد در کارگروه اشتغال استان گیلان، با اشاره به وضعیت اشتغال و مسکن و فاصله طبقاتی و ضریب جینی و تولید ناخالص داخلی و زیرساخت‌های بهداشت و درمان و آب آشامیدنی سالم و برق رسانی و گازرسانی و نرخ بی‌سوادی و امید به زندگی و... در سال‌های قبل از انقلاب، اظهار کرد: توفیقات جمهوری اسلامی در طول ۴۴ سال گذشته قابل مقایسه با آن دوران نیست.

دولت رئیسی در یکسال چقدر شغل ایجاد کرد؟

مرتضوی با بیان اینکه نیازمند تحقق ظرفیت‌های اسمی کشور به ویژه در حوزه نیروی انسانی هستیم، گفت: در موضوع اشتغال طی دو سال گذشته گام‌های موثری برداشته و زیرساخت‌های خوبی فراهم شده است.

وی ایجاد شغل برای آحاد مردم را یک حق دانست که تکلیفی برای کارگزاران نظام است و عنوان کرد: مکلف هستیم که زمینه اشتغال آبرومندانه را برای مردم فراهم کنیم و لذا به گواه گزاره‌ها و آمارهای رسمی کشور، بالغ بر یک میلیون فرصت شغلی در سال ۱۴۰۱ ایجاد شده است.

وزیر تعاون، با بیان اینکه طبق گزارش مرکز آمار ایران شاهد کاهش یک درصدی نرخ بیکاری در بهار امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته هستیم، اضافه کرد: نرخ بیکاری امسال کمترین نرخ بیکاری در چند دهه اخیر بوده است.

مرتضوی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه مسکن، یادآور شد: اصلاح شبکه‌های آب و فاضلاب، دفن پسماند، پیشگیری از ورود روان آب‌های آلوده به رودخانه ها، احیای تالاب انزلی، آزادراه و خط ریلی و... نیز از جمله اقدامات در دست اجرای گیلان است.

فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت
فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت فال روزانه، فال ازدواج، سبک زندگی، موفقیت و ثروت، خنده بازار 🎊🎉 مجله سرگرمی "فان" با جذاب‌ترین مطالب با آپدیت روزانه برای شما

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋