فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت

فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت

فال روزانه، فال ازدواج، سبک زندگی، موفقیت و ثروت، خنده بازار 🎊🎉 مجله سرگرمی "فان" با جذاب‌ترین مطالب با آپدیت روزانه برای شما
توسط ۳۴ نفر دنبال می شود
 ۱۱ نفر را دنبال می کند

پردرآمدترین های لیگ برتر چه کسانی هستند؟

مارکوس رشفورد در آستانه تمدید ۵ ساله قرارداد خود با منچستر یونایتد قرار دارد.

خبرآنلاین: مارکوس رشفورد در آستانه تمدید ۵ ساله قرارداد خود با منچستر یونایتد قرار دارد. این ستاره انگلیسی قصد دارد با امضای قراردادی بلند مدت، پس از فصل درخشانی که طی آن موفق شد تا در طول ۵۶ بازی در تمام رقابت‌ها ۳۰ گل برای شیاطین سرخ به ثٍمر برساند، تعهد خود به باشگاه دوران کودکی‌اش را نشان دهد. قراراداد فعلی رشفورد در سال ۲۰۲۴ به پایان خواهد رسید اما پس از امضای قرارداد جدید، تا سال ۲۰۲۸ در اولدترافورد ماندنی خواهد شد.

به نقل از میل اسپورت، مذاکرات برای تمدید قرارداد رشفورد که مدت‌هاست در جریان است، او را به پر درآمد ترین بازیکن باشگاه تبدیل خواهد کرد. قرارداد قبلی رشفورد ۲۵۰ هزار پوند در هفته ارزش داشت اما پس از امضای این قرارداد جدید حقوق این بازیکن انگلیسی به ۳۷۵ هزار پوند در هفته افزایش پیدا خواهد کرد.

قرارداد جدید رشفورد او را به ۴ امین بازیکن پردرآمد لیگ جزیره تبدیل خواهد کرد. تنها ارلینگ هالند، کوین دی بروینه و محمد صلاح در این لیست بالاتر از او قرار خواهند داشت.

هالند در حال حاضر هفته ای ۸۶۵ هزار پوند در هفته حقوق دریافت می‌کند که این مبلغ خیره کننده عمدتا به دلیل پاداش‌های اضافه است که بر روی حقوق ۳۷۵ هزار پوندی پایه او لحاظ شده است. دی بروینه دیگر بازیکن تیم گواردیولاست که با حقوق هفته ای ۴۰۰ هزار پوند در رده دوم این لیست قرار دارد.

صلاح نیز پس از امضای قراردادی ۳ ساله در سال ۲۰۲۲، هفته ای ۴۰۰ هزار پوند حقوق دریافت می‌کند و به همراه دی بریونه به طور مشترک رده دوم این لیست را در اختیار دارد.

فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت
فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت فال روزانه، فال ازدواج، سبک زندگی، موفقیت و ثروت، خنده بازار 🎊🎉 مجله سرگرمی "فان" با جذاب‌ترین مطالب با آپدیت روزانه برای شما

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋