فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت

فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت

فال روزانه، فال ازدواج، سبک زندگی، موفقیت و ثروت، خنده بازار 🎊🎉 مجله سرگرمی "فان" با جذاب‌ترین مطالب با آپدیت روزانه برای شما
توسط ۳۴ نفر دنبال می شود
 ۱۱ نفر را دنبال می کند

بازیگران مشهور اعتصاب کردند!

بازیگران هالیوودی که از شب گذشته به اعتصاب نویسندگان سینما و تلویزیون آمریکا پیوسته‌اند، از پیشنهادی عجیب‌وغریب می‌گویند.

زومیت نوشت: بازیگران هالیوودی که از شب گذشته به اعتصاب نویسندگان سینما و تلویزیون آمریکا پیوسته‌اند، از پیشنهادی عجیب‌وغریب می‌گویند.

بازیگران هالیوود در کنفرانسی مطبوعاتی تأیید کرده‌اند که در اقدامی تاریخی، قصد دارند به اعتصاب نویسندگان سینما و تلویزیون آمریکا بپیوندند.

بازیگران مشهور اعتصاب می‌کنند!

دانکن کرب‌تری آیرلند، مذاکره‌کننده‌ی ارشد انجمن بازیگران سینما - فدراسیون هنرمندان تلویزیون و رادیو آمریکا (SAG-AFTRA)، در این کنفرانس از پیشنهادی توسط هالیوود پرده برداشت که تا حد زیادی ما را یاد یکی از قسمت‌های جدید سریال Black Mirror می‌اندازد.

اتحادیه‌ی تهیه‌کنندگان فیلم و تلویزیون (AMPTP) در بیانیه‌ای با محوریت اعتصابات جدید، می‌گوید پیشنهادش شامل «یک سرویس پیشگامانه‌ی هوش مصنوعی بوده که از شباهت دیجیتالی بازیگران برای اعضای SAG-AFTRA محافظت می‌کند.»

کرب‌تری آیرلند در کنفرانس مطبوعاتی شب گذشته گفت آن پیشنهاد «پیشگامانه» شامل اسکن بازیگران و پرداخت یک روز حقوق به آن‌ها بوده است.

در صورت پذیرش پیشنهاد، شرکت‌ها می‌توانند حق استفاده از اسکن و تصویر بازیگران را در اختیار بگیرند و تا هر زمانی که می‌خواهند، بدون نیاز به کسب رضایت و پرداخت هزینه، برای پروژه‌های بعدی‌شان از آن استفاده کنند. کرب‌تری آیرلند می‌گوید: «اگر تصور می‌کنید که چنین پیشنهادی پیشگامانه است، توصیه می‌کنم که مجددا فکر کنید.»

استفاده از فناوری هوش مصنوعی مولد، یکی از بزرگ‌ترین موضوعات موردبحث در بین اعتصاب‌کنندگان و طرف دیگر ماجرا است. این موضوع حتی روی اعتصاب نویسندگان نیز تأثیر قابل‌توجهی گذاشته.

رئیس SAG-AFTRA در بیانیه‌ی آغازین کنفرانس دیشب گفت اگر همه‌ی آن‌ها محکم بر سر مواضع‌شان نایستند، به‌زودی دچار مشکل خواهند شد و ممکن است توسط ربات‌ها جایگزین شوند.

فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت
فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت فال روزانه، فال ازدواج، سبک زندگی، موفقیت و ثروت، خنده بازار 🎊🎉 مجله سرگرمی "فان" با جذاب‌ترین مطالب با آپدیت روزانه برای شما

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋