فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت

فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت

فال روزانه، فال ازدواج، سبک زندگی، موفقیت و ثروت، خنده بازار 🎊🎉 مجله سرگرمی "فان" با جذاب‌ترین مطالب با آپدیت روزانه برای شما
توسط ۳۴ نفر دنبال می شود
 ۱۱ نفر را دنبال می کند

اراذل و اوباش دست روی گردن مدیرعامل نگذارند!

انتخاب جواد نکونام خواسته هواداران و در میان گزینه های داخلی بهترین مربی و انتخاب بود.

خبرورزشی: در شرایطی که باشگاه استقلال تصمیم به عدم ادامه همکاری با ریکاردو ساپینتو گرفت، یکی از دغدغه های هواداران این باشگاه انتخاب یک سرمربی باکیفیت و آشنا با مسائل تیم بود و در این میان درنهایت قرعه به نام جواد نکونام افتاد. انتخابی که رضایت هواداران استقلال را در پی داشت که نمود آن در حمایت های مجازی و حقیقی هواداران استقلال کاملا پیدا بود.

در خصوص وضعیت این روزهای استقلال پس از انتخاب نکونام، با محسن یوسفی همکلام شده ایم. بازیکن سال های نه چندان دور آبی ها که سابقه کاپیتانی در این تیم را هم دارد و انتخاب نکونام را مثبت ارزیابی می کند.

یوسفی در خصوص حضور نکونام روی نیمکت استقلال گفت: انتخاب جواد نکونام خواسته هواداران و در میان گزینه های داخلی بهترین مربی و انتخاب بود. این بخش خوب قضیه است که مربی ای انتخاب شده که پشتوانه فوتبالی خوب و شرایط فنی مناسبی دارد و هواداران هم او را قبول دارند. نمی دانم در باشگاه چه خبر است اما من تصور می کردم جواد نکونام می خواهد لیست خود را برای گزینه های خارجی اش نگه دارد. او نمی خواهد لیستش را زود پر کند تا بتواند بازیکنانی که می خواهد را جذب کند.

اراذل و اوباش نباید دست در گردن مدیرعامل بیندازند!

یوسفی در خصوص لزوم حفظ ستاره های فصل گذشته تیم بیان داشت: باشگاه باید برای دائمی کردن قرارداد قایدی و محبی مذاکره کند. سیلوا بازیکن خارجی استقلال جزو بهترین مهره های دفاعی آبی ها بود و باید حفظ شود. به نظر من کار تمدیدها باید خیلی زودتر انجام می شد نه اینکه کار به اینجا برسد. به نظر من شرایط نقل و انتقال به نفع استقلال نیست اما امیدوارم در هفته های آینده اتفاقات بهتری رخ بدهد. با توجه به ارتباط خوب نکونام با بازیکنان خوب خارجی امیدوارم باشگاه همکاری لازم برای جذب آن ها داشته باشد.

بال چپ سابق آبی ها در خصوص اتفاقات تلخی که در اولین تمرین فصل جاری استقلالی ها روی سکوها رخ داد گفت: همیشه افرادی که توان بدنی خوبی داشتند، برای جمع کردن حواشی مربوط به تماشاگران اطراف باشگاه بودند اما اینکه یک سری افراد که در فضای مجازی از آن ها به عنوان اراذل و اوباش نام برده می شود و همه ایران می دانند آن ها افراد درستی نیستند و حتی پلیس به دنبال آن ها است اطراف باشگاه باشند، عجیب است. چطور باشگاه چنین افرادی را جذب می کند؟! من واقعا از این کار تعجب می کنم. قبول دارم که باید لیدرهایی برای نظم دادن به تماشاگران حاضر باشند اما باید این افراد وجهه اجتماعی هم داشته باشند نه اینکه با این سابقه لب خط بنشینند و دست در گردن مدیرعامل بیندازند.

اراذل و اوباش نباید دست در گردن مدیرعامل بیندازند!

فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت
فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت فال روزانه، فال ازدواج، سبک زندگی، موفقیت و ثروت، خنده بازار 🎊🎉 مجله سرگرمی "فان" با جذاب‌ترین مطالب با آپدیت روزانه برای شما

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋