فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت

فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت

فال روزانه، فال ازدواج، سبک زندگی، موفقیت و ثروت، خنده بازار 🎊🎉 مجله سرگرمی "فان" با جذاب‌ترین مطالب با آپدیت روزانه برای شما
توسط ۳۳ نفر دنبال می شود
 ۱۱ نفر را دنبال می کند

جراحی ترمیم بینی توسط دکتر شاهین کریمیان + مزایا، معایب و هزینه

ترمیم بینی جراحی شده مختص افرادیست که پس از جراحی اولیه به فرم مطلوب نرسیدند یا با گذشت زمان شکل بینی رضایت بخش نیست. تصمیم برای جراحی مجدد ریسک‌هایی به دنبال دارد که باید از آن اگاه باشید.

برترین‌ها: جراحی بینی یا رینوپلاستی یکی از پیچیده‌ترین و حساس‌ترین عمل‌های جراحی صورت است که نیاز به تبحر و تجربه‌ی زیاد جراح دارد. جراحی بینی، احتمال موفقیت بسیار بالایی در میان بیماران خود داشته و نتایج آن عموما بسیار ماندگار بوده و تا آخر عمر حفظ می‌شوند. اما افرادی هم هستند که تمایل به ترمیم بینی جراحی شده‌ی خود دارند و می‌خواهند ساختار بینی خود را دوباره فرم دهی کرده و اصلاح کنند.

بیشتر جراحان پلاستیک عقیده دارند رینوپلاستی یا جراحی بینی به چند دلیل یکی از چالش برانگیزترین عمل‌های زیبایی است. بینی دارای ساختاری پیچیده است که موقعیتی بسیار چشمگیر در میان صورت فرد دارد. رینوپلاستی باید به صورتی انجام شود که هم بدشکلی‌های بینی را اصلاح و رفع کرده و همزمان بهترین عملکرد بینی حفظ شود. شما نمی‌توانید بینی داشته باشید که بهترین ظاهر را داشته باشد، اما عملکرد حیاتی خود را به عنوان یکی از مهم‌ترین اعضای بدن خوب انجام ندهد.

عمل جراحی ترمیم بینی توسط دکتر شاهین کریمیان + مزایا، معایب و هزینه

عمل جراحی ترمیم بینی توسط دکتر شاهین کریمیان + مزایا، معایب و هزینه

همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱-۸۸۶۴۷۴۳۰

۰۹۱۲۳۰۸۳۹۷۹

عمل جراحی ترمیم بینی توسط دکتر شاهین کریمیان + مزایا، معایب و هزینه

جهت مشاوره با دکتر شاهین کریمیان - فوق تخصص جراحی زیبایی و پلاستیک در واتساپ کلیک کنید.

ترمیم عمل بینی می‌تواند دلایل زیادی داشته باشد که حتی به اندازه‌ی همان دلایلی باشند که منجر به عمل اولیه بینی می‌شوند، اما ترمیم بینی جراحی شده یا جراحی ثانویه بینی معمولا سه دلیل اصلی دارد.

عمل ترمیم بینی چیست؟

عمل ترمیم بینی یا Revision Rhinoplasty معمولا به دو هدف انجام می‌شود و در دو حوزه زیبایی و ترمیمی کاربرد دارد.بسیاری از افراد بعد از انجام عمل زیبایی بینی برای اصلاحات نهایی اقدام به عمل ترمیمی می‌کنند.برخی از افراد نیز بر اثر آسیب دیدگی‌ها ناحیه بینی به بازسازی بینی خود با این عمل می‌پردازند.

عمل ترمیم بینی با جراحی اولیه چه تفاوتی دارد؟

طبیعی نبودن ساختار بینی

بر اساس گفته‌ی بسیاری از متخصصان، عمل ترمیمی بینی به نسبت سایر جراحی‌های زیبایی بینی ساختار طبیعی‌تری دارد و برای افرادی که به بینی‌های فانتزی علاقه‌ای ندارند بسیار مناسب است. رتوش بینی بعد از جراحی برای این که ایرادا بینی از بین نرفته است.

ناراضی بودن بیمار از جراحی اولیه

مراجعان زیادی بعد از انجام جراحی بینی از فرم نهایی بینی خودر رضایت کامل ندارند. رینوپلاستی کمکی برای اصلاح ایرادات بعد از جراحی و تغییر فرم بینی به فرم مورد قبول بیمار است و می‌تواند خیال بیماران را راحت‌تر کند.

طولانی بودن مدت عمل ترمیم بینی

به گفته‌ی پزشکان متخصص مدت زمان عمل ترمیم بینی طولانی است و یکی از عمل‌های زمان‌بر در حوزه زیبایی است.این نکته ممکن است بسیاری از افراد را از انجام این عمل بازدارد اما باید توجه داشت که حساسیت این عمل بالاست و باید تحت نظر پزشک متخصص و با دقت و ظرافت انجام شود.

دوره ی نقاهت طولانی ترمیم بینی

نکته بسیار مهم در عمل بینی و جراحی ترمیمی این است که دوره نقاهت عمل ترمیم بینی حدود یک ماه تخمین زده می‌شود در حالی که در جراحی اولیه بینی این زمان کمتر است.

عمل جراحی ترمیم بینی توسط دکتر شاهین کریمیان + مزایا، معایب و هزینه

دلایل ترمیم بینی عمل شده 

به طور کلی جراحی ترمیم بینی معمولا با اهداف زیر انجام می‌شود:

 عدم رضایت از نتیجه ی جراحی اولیه بینی

هر بیماری که تصمیم به جراحی زیبایی بینی می‌گیرد و پزشک جراحش برای رسیدن به بهترین نتیجه برنامه ریزی می‌کنند. اما باز هم ممکن است به دلیل شفاف سازی نشدن توقعات بیمار قبل از عمل، نتیجه‌ی جراحی بینی راضی کننده نباشد. اگر شما توقع داشتید تغییرات بزرگ‌تری بعد از عمل بینی ببینید که از نظر فیزیکی با ساختار بینی شما غیرممکن بوده است، پس احتمالا بعد از باز شدن پانسمان بینی‌تان، بینی که می‌بینید را دوست ندارید و شاید تصمیم به ترمیم بینی جراحی شده بگیرید. همچنین اگر شما و پزشک جراح‌تان نتوانید پیش از عمل، هدف و منظور و اطلاعات لازم را بین خود ردوبدل کنید، نتایجی که در ذهن خود دارید فاصله زیادی با آنچه در واقعیت خواهید دید متفاوت خواهد بود و شاید تصمیم به ترمیم بینی جراحی شده بگیرید.

عمل جراحی ترمیم بینی توسط دکتر شاهین کریمیان + مزایا، معایب و هزینه

عمل جراحی ترمیم بینی توسط دکتر شاهین کریمیان + مزایا، معایب و هزینه

برای دیدن نمونه‌های بیشتر ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

dr.karimian@

در سایر موارد، پزشک جراح ممکن است دارای مهارت یا دانش لازم نباشد یا نداند چگونه بینی ایده آلی را که شما در ذهن دارید برای‌تان خلق کند و در این صورت هم شاید تصمیم به ترمیم بینی جراحی شده بگیرید. اشتباهات نیز هر چند نادرند، اما به هر حال ممکن است روی بدهند و نتایج عمل بینی سبب ناامیدی و نارضایتی شما شوند و در نتیجه نیاز به ترمیم بینی جراحی شده داشته باشید.

ترمیم بینی جراحی شده معمولا در شرایط گفته شده به عنوان فرصتی دوباره برای رسیدن به بهترین نتایج انجام می‌شود. چنین بیمارانی عموما برای ترمیم بینی جراحی شده، سراغ جراح زیبایی دیگری می‌روند تا کاری که جراح اول نتوانسته انجام بدهد، جراح دوم انجام بدهد؛ بنابراین با دقت بیشتری، جراحی را انتخاب می‌کنند که میزان رضایتمندنی بیماران در زمینه‌ی ترمیم بینی جراحی شده از او بالا باشد.

اگر از نتیجه‌ی به دست آمده از جراحی بینی‌تان راضی نیستید، پس رینوپلاستی که روی‌تان انجام شده، کارش را نکرده است! یادتان باشد که خیلی مهم است که از بینی‌تان راضی باشید و به شما اعتماد بنفس بدهد. اگر اینچنین نیست پس احتمالا به ترمیم بینی جراحی شده‌تان نیاز دارید. اما پیش از اینکه اقدامی بکنید، باید مطمئن شوید که نارضایتی شما به این دلیل نیست که توقعات غیرواقعی از جراحی دارید. ترمیم بینی جراحی شده می‌تواند ظاهرتان را تغییر زیادی بدهد، اما نمی‌تواند طرز فکر و برداشتی که از خود دارید را تغییر بدهد!

عوارض بعد از جراحی اولیه بینی

بینی یکی از حساس‌ترین و پیچیده‌ترین قسمت‌های بدن انسان است؛ بنابراین تنها باتجربه‌ترین و ماهرترین جراحان پلاستیک صورت برای انجام هر گونه عمل بینی باید انتخاب شوند. اگر چنین عمل مهمی توسط جراحی کم تجربه انجام شود یا بدون برنامه ریزی درست صورت بگیرد، عوارض بعد از عمل ممکن است نیاز به ترمیم بینی جراحی شده را ایجاد کنند. برخی از این عوارض ناخواسته شامل موارد زیر می‌شوند:

  • مشکل تنفسی

بسیاری از کاندیدای جراحی بینی برای مشکل تنفسی اقدام به جراحی بینی می‌کنند اما در موارد نادری با وجود گذشت زمان پس از جراحی این مشکلات تنفسی به قوت خود باقی می‌ماند.

  • برآمدگی یا فرورفتگی روی پل بینی

اگر بعد از گذشت یک سال از عمل جراحی بینی، هنوز برآمدگی یا فرورفتگی روی پل بینی (dimpling) مشاهده شود یا اگر متوجه قرنیه نبودن یا افتادن غضروف بینی در هر طرف بینی شوید، باید به‌دنبال روش های اصلاح فرورفتگی پل بینی باشید. از مهم‌ترین دلایل فرورفتگی پل بینی بعد از عمل میتوان به تحلیل یا جا‌به‌جایی غضروف بینی، برداشتن بیش از حد غضروف‌ها در هنگام عمل اولیه، ماساژ غیر حرفه‌ای بینی و وارد آمدن فشار و ضربه به بینی اشاره کرد.

  •  فیبروز بینی

اگر برای مدت طولانی تورم بعد از جراحی بینی باقی بماند، جراح از فیبروز بینی استفاده می‌کند.

  • باریک شدن بیش از حد تیغه بینی

اگر تیغه ی بینی بیش از حد شکسته شده باشد خط پهنای بینی که از زیر ابروها شروع می‌شود با خط دیواره‌ بینی تناسب لازم را نخواهد داشت و ممکن است سبب تنگی حفره بینی شود.

  • افتادگی دریچه‌ی بینی

افتادگی سوراخ‌های بینی یکی از عوارض شایع جراحی بینی است.

  • عدم تقارن سوراخ های بینی

معمولا بعد از خارج کردن تامپون‌ها یا از بین رفتن ورم بینی متوجه شده‌اید که سوراخ‌های بینی یکسان نیستند.

  • بروز اسکار در بافت داخل و خارجی بینی

بروز اسکار یا گوشت اضافه در بافت داخل و خارجی بینی با توجه به حسایست بافت پوست ممکن است اتفاق بیفتد. همچنین ممکن است دچار خشکی بینی شوید.

  • انحراف و کجی تیغه بینی

در مورد کجی بینی امکان دارد که انحراف تیغه بینی اگر شدید باشد با جراحی اول برطرف نشود.

  • افتادگی نوک بینی

افتادگی نوک بینی یا پایین آمدن گوشت نوک بینی ممکن است با کشیدگی پوست  ناحیه کلوملا اتفاق بیفتد.

  • بزرگ باقی ماندن بینی

در این مورد امکان دارد که بزرگ بودن بینی با جراحی استاندارد اولیه بینی برطرف نشود. معمولا این اتفاق در جراحی بینی گوشتی متداول است. حتی بعد از عمل گوشت مشاهده کنید.

  • باقی ماندن قوز بینی

قوز بینی دلیل اصلی بسیاری از عمل های زیبایی بینی است.

  • باریک شدن بیش از حد نوک بینی

تیز شدن نوک بینی بعد از عمل متداول است که به سلیقه بیمار برمی‌گردد.

  • حالت گیره ای (pinch) بینی

کلیپسی شدن بینی یا گیره ای شدن بینی حالتی است که سبب انسداد مسیر تنفس شده و بویایی فرد را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

  • ظاهر غیر طبیعی بینی

شکل بینی پس از عمل از حالت نرمال خارج شده است.

عمل جراحی ترمیم بینی توسط دکتر شاهین کریمیان + مزایا، معایب و هزینه

اگر عمل اولیه بینی بر عملکرد بینی اثر گذاشته باشد، باید ترمیم بینی جراحی شده صورت بگیرد تا آسیبِ به وجود آمده رفع شده یا بافت اضافی ترمیم شود. جراح بینی خود را بسیار هوشمندانه انتخاب کنید تا به شما کمک کند برای یک عمل بی‌خطر و موثر برنامه ریزی کرده و به بینی برسید که هم از جهت زیبایی ظاهر راضی کننده باشد و هم عملکرد طبیعی بینی‌تان از جهت سلامتی حفظ شود.

 

عمل جراحی ترمیم بینی توسط دکتر شاهین کریمیان + مزایا، معایب و هزینه

جهت ارتباط مستقیم با دکتر شاهین کریمیان - فوق تخصص جراحی زیبایی و پلاستیک همین حالا تماس بگیرید.

۰۹۱۲۳۰۸۳۹۷۹

آسیب بعد از جراحی بینی

حتی بهترین و کامل‌ترین نتایج رینوپلاستی هم می‌توانند با وارد شدن ضربه و آسیبی به بینی در یک چشم بهم زدن نابود شوند؛ بنابراین هر زمان که در ورزش‌های پُربرخورد شرکت دارید یا به فعالیت‌هایی می‌پردازید که احتمال آسیب به صورت وجود دارد، باید بسیار احتیاط کنید و مراقب باشید. تعداد مراجعات به دلیل آسیب‌های وارد شده به بینی کم نیست و همین مسئله در مورد بینی‌ها جراحی شده نیز وجود دارد.

عمل جراحی ترمیم بینی توسط دکتر شاهین کریمیان + مزایا، معایب و هزینه

در چنین مواردی، مراجعه به اولین جراح پلاستیک‌تان می‌تواند انتخاب خوبی باشد، زیرا او تجربه‌ی ترمیم بینی جراحی شده را نیز دارد و این اطمینان را به شما می‌دهد که این بار هم می‌توانید به نتیجه‌ای که قبلا از عمل بینی‌تان گرفته‌اید دست پیدا کنید. گاهی پیش می‌آید که یک بیمار نیاز به مراجعه به جراح پلاستیکی داشته باشد که تخصص بیشتری برای ترمیم آسیب وارد شده به بینی و ترمیم بینی جراحی شده دارد.

عمل جراحی ترمیم بینی توسط دکتر شاهین کریمیان + مزایا، معایب و هزینهعمل جراحی ترمیم بینی توسط دکتر شاهین کریمیان + مزایا، معایب و هزینه

 

 

عمل جراحی ترمیم بینی توسط دکتر شاهین کریمیان + مزایا، معایب و هزینه

برای دیدن نمونه‌های بیشتر ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

dr.karimian@

 

 

اقدامات قبل از انجام عمل ترمیم بینی

از آنجایی که عمل ترمیم بینی یکی از عمل‌های حساس در حوزه زیبایی است باید قبل از انجام این عمل نکات زیر را رعایت کنید:

  • عدم مصرف داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین ۲هفته قبل از عمل 
  • محدود کردن مصرف الکل دو هفته قبل از عمل
  • استفاده از رژیم غذایی پروتئین دار
  • کاهش مصرف نمک
  • استحمام شب پیش از جراحی 
  • خودداری از استعمال سیگار در روز عمل

عمل ترمیم بینی چگونه انجام می شود؟

عمل ترمیم بینی در روش‌های مختلفی انجام می‌شود که در ادامه به بررسی هر یک از این تکنیک‌ها و این سوال که عمل ترمیم بینی چگونه است می‌پردازیم.

تکنیک عمل ترمیم بینی

تکنیک باز

عمل ترمیم بینی به روش باز  در صورت نیاز به تغییرات ساختاری بسیار کاربردی است. در تکنیک باز با استفاده از برشی در ناحیه  پل پوستی بین دو سوراخ بینی می‌توان تغییرات مربوط به نوک بینی را انجام داد.

تکنیک بسته

تکنیک بسته یکی دیگر از تکنیک‌های عمل ترمیمی بینی است.این تکنیک معمولا برای از بین بردن ایرادات جزئی‌تر استفاده می‌شود و برش‌ها در ناحیه داخلی انجام می‌شود.

استفاده از گرافت در ترمیم بینی

در تعریف کلی گرافت باید به  به انتقال بافت از یک ناحیه از بدن فرد به ناحیه دیگر اشاره کرد.این روش برای عمل ترمیم بینی نیز کاربرد دارد و می‌تواند با این هدف بسیار مناسب باشد.با پیوند غضروف به ناحیه مورد نظر می‌توان ایرادات بینی را برطرف کرد.

استفاده از پروتز در ترمیم بینی

برای از بین بردن ایرادات بینی می‌توان از پروتز نیز استفاده کرد.این روش در صورتی که پیوند غضروف برای بیمار مقدور نباشد پروتز مورد استفاده قرار می‌گیرد. پروتزی که برای بینی و ترمیم غضروف بینی استفاده می‌شود در واقع نوعی غضروف مصنوعی از جنس سیلیکون است که نقش غضروف طبیعی را در بینی بیمار ایفا می‌کند.

عمل جراحی ترمیم بینی توسط دکتر شاهین کریمیان + مزایا، معایب و هزینه

زمان مناسب عمل ترمیم بینی 

به گفته پزشکان متخصص، بهترین زمان برای عمل ترمیمی بینی برای هر فرد متفاوت است. برای انجام ترمیم بینی بعد از چند ماه و حداقل یک سال از زمان جراحی اولیه بینی گذشته باشد تا تغییرات بینی به مرحله نهایی خود رسیده باشند.

مزایای عمل ترمیم بینی

اگر هنوز برای انجام عمل ترمیم بینی دچار تردید هستید باید به مزایای این عمل توجه داشته باشد:

  • طبیعی شدن فرم بینی
  • برطرف کردن ایرادات جراحی قبل
  • از بین بردن ایرادات جزئی
  • تغییر فرم بینی
  • از بین رفتن جای زخم و جراحی قبلی

عوارض عمل ترمیم بینی

عوارض احتمالی در عمل ترمیم بینی مثل دوره نقاهت طولانی و مدت زمان طولانی عمل باعث می‌شود انجام این عمل برای بسیاری از مراجعان مشکل به نظر برسد.اما با مراجعه به پزشک متخصص و رعایت نکات قابل توجه می‌توان از بروزاین عوارض جلوگیری کرد.

عمل جراحی ترمیم بینی توسط دکتر شاهین کریمیان + مزایا، معایب و هزینهعمل جراحی ترمیم بینی توسط دکتر شاهین کریمیان + مزایا، معایب و هزینه

دوره ی نقاهت عمل ترمیم بینی چقدر است؟

دوره نقاهت طولانی یکی از بزرگ‌ترین معایب عمل ترمیم بینی است.بعد از انجام عمل ترمیم بینی 3 الی 4 هفته باید به مراقبت از بینی خود بپردازید و به توصیه‌های پزشک خود عمل کنید. بعد از گذشت حدود دو ماه و با از بین رفتن بخیه‌ها می‌توانید سبک زندگی نرمال خود را آغاز کنید.

مراقبت های بعد از ترمیم بینی

  • مصرف داروهای تجویز شده  راس ساعت
  • استراحت کامل در روزهای اول بعد از جراحی
  • مصرف غذاها به صورت نرم و آبکی
  • استفاده از ز آب و آبمیوه های طبیعی برای کاهش ورم و کبودی
  •  استفاده از کمپرس یخ 
  •  خودداری از آب زدن به صورت
  • خودداری از انجام فعالیت های سنگین و ورزش کردن تا ۲ ماه بعد از ترمیم بینی

هشدار هایی در مورد عمل ترمیم بینی

برای انجام این عمل باید به پزشک متخصص و مطمئن مراجعه کنید.در صورت اشتباه و خطای پزشکی در این عمل حساس ممکن است مشکلات جبران ناپذیری برای سلامتی شما به وجود بیاید.

عمل جراحی ترمیم بینی توسط دکتر شاهین کریمیان + مزایا، معایب و هزینه

هزینه عمل ترمیم بینی

قبل از تخمین هزینه نهایی این جراحی باید جراح مورد نظر خود را انتخاب کنید.اگر پزشک جراحی اولیه، عمل ترمیم شما را نیز انجام دهد هزینه‌ها تغییر می‌کنند.البته لازم به ذکر است که میزان تغییراتی که برای بینی شما اعمال می‌شود در هزینه جراحی تاثیر مستقیم دارد که باید به آن توجه داشته باشید.

ترمیم بینی جراحی شده، چه کاری نمی‌تواند انجام دهد؟

درست مانند هر عمل زیبایی دیگری، توقع شما باید از ترمیم بینی جراحی شده واقع بینانه باشد. انتظار نداشته باشید بعد از عمل ترمیم بینی جراحی شده، یک تحول کامل روی بدهد. ترمیم بینی جراحی شده، مشکل زیبایی موجود را تغییر می‌دهد یا عملکردی را که دچار اختلال شده اصلاح می‌نماید. ترمیم بینی جراحی شده، ظاهر بینی را تا حدودی بهبود می‌دهد و در خیلی از موارد کمک می‌کند احساس بهتری نسبت به خودتان و ظاهرتان داشته باشید. اما هر چند ممکن است بهبود‌های زیادی ببینید، تغییرات ایجاد شده معمولا به چشم دیگران نمی‌آیند.

عمل جراحی ترمیم بینی توسط دکتر شاهین کریمیان + مزایا، معایب و هزینه

چه شرایطی ترمیم بینی را سخت می‌کند؟

  • افرادی ک علاوه بر بد فرمی‌های ایجاد شده در بینی، پوستی با جنس بسیار نازک یا بسیار ضخیم دارند
  • در بینی یا صورت بیمار انحراف وجود داشته باشد
  • در پوست، بخصوص در قسمت سوراخ‌های بینی و پره‌ها، برش‌های زیادی ایجاد شده باشد
  • پوست فرد کوچک و آسیب دیده باشد

اکثر بیمارانی که تحت جراحی ترمیم بینی حراجی شده قرار می‌گیرند، علاوه بر اینکه بینی‌شان بسیار کوچک می‌شود، پوست بینی آن‌ها نیز سفت و کوچک می‌گردد. ماساژ پوست برای این نوع بیماران باعث می‌شود تا پوست، خاصیت شلی و نرمی قابل قبولی بیابد و بتوان پیوند غضروف‌های مورد نیاز را انجام داد و بینی را متناسب نمود.

منابع: rhinoplastyrevisions ، plasticsurgery

عمل جراحی ترمیم بینی توسط دکتر شاهین کریمیان + مزایا، معایب و هزینه

دکتر شاهین کریمیان - فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

دکتر شاهین کریمیان در سال ۱۳۷۱ موفق به اخذ مدرک دکترای پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی تهران شدند، سپس در سال ۱۳۷۶ دکترای تخصصی جراحی عمومی را از دانشگاه علوم پزشکی تهران دریافت نمودند و در سال ۱۳۸۲ با فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی از دانشگاه علوم پزشکی تهران فارغ التحصیل گردیدند. دکتر شاهین کریمیان عضو انجمن جراحان پلاستیک ایران و همچنین عضو انجمن بین المللی جراحان زیبایی می‌باشند.

دکتر شاهین کریمیان با بیش از ۲۰ سال سابقه تخصصی پزشکی در جراحی و تجارب ارزشمند در جراحی پلاستیک و زیبایی در مطب ونک تهران، خدمات زیبایی و درمانی به بیماران ارائه می‌نمایند. برخی از خدمات زیبایی و درمانی که توسط دکتر شاهین کریمیان ارائه می‌شود شامل، جراحی زیبایی بینی، جراحی زیبایی شکم و سینه، جراحی زیبایی پلک، جوانسازی پوست صورت، لیفتینگ صورت، تزریق بوتاکس، جراحی زیبایی گوش، کاشت مو و ... می‌باشد. دکتر شاهین کریمیان جراحی‌های خود را در مرکز جراحی آلفا در میرداماد و بیمارستان لاله تهران انجام می‌دهند.

جهت مشاوره رایگان و اطلاع از هزینه‌ها کلیک کنید.

عمل جراحی ترمیم بینی توسط دکتر شاهین کریمیان + مزایا، معایب و هزینه

همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱-۸۸۶۴۷۴۳۰

۰۹۱۲۳۰۸۳۹۷۹

عمل جراحی ترمیم بینی توسط دکتر شاهین کریمیان + مزایا، معایب و هزینه

برای دیدن نمونه‌های بیشتر ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

dr.karimian@

عمل جراحی ترمیم بینی توسط دکتر شاهین کریمیان + مزایا، معایب و هزینه

جهت مشاوره مستقیم با دکتر شاهین کریمیان در واتساپ کلیک کنید.

عمل جراحی ترمیم بینی توسط دکتر شاهین کریمیان + مزایا، معایب و هزینه

clinicsurgery.ir

عمل جراحی ترمیم بینی توسط دکتر شاهین کریمیان + مزایا، معایب و هزینه

میدان ونک (ضلع شمال شرقی) - کوچه صانعی - پلاک ۱۹ (ساختمان پزشکان نشاط) - طبقه ۶ - واحد ۱۹

 

فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت
فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت فال روزانه، فال ازدواج، سبک زندگی، موفقیت و ثروت، خنده بازار 🎊🎉 مجله سرگرمی "فان" با جذاب‌ترین مطالب با آپدیت روزانه برای شما

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋