فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت

فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت

فال روزانه، فال ازدواج، سبک زندگی، موفقیت و ثروت، خنده بازار 🎊🎉 مجله سرگرمی "فان" با جذاب‌ترین مطالب با آپدیت روزانه برای شما
توسط ۳۳ نفر دنبال می شود
 ۱۱ نفر را دنبال می کند

پوستر جالب پورتو برای طارمی به زبان فارسی!

باشگاه پورتو با زبان فارسی پوستر آقای گلی ستاره ایرانی خود را طراحی کرد.

ورزش سه: باشگاه پورتو با زبان فارسی پوستر آقای گلی ستاره ایرانی خود را طراحی کرد.

 مهدی طارمی بهترین سال فوتبالی خود را در پورتو پشت سر گذاشت و علی‌رغم اینکه نتوانست مثل فصل گذشته به قهرمانی در لیگ برتر پرتغال کسب کند، اما موفق شد برای دومین بار در این رقابت‌ها به عنوان آقای گلی برسد و کفش طلا را به دست بیاورد.

ستاره ایرانی پورتو که سه سال قبل هم در همین مقطع عنوان آقای گلی را به‌طور مشترک با دو بازیکن دیگر به دست آورد، این بار در فصل ۲۳-۲۰۲۲ توانست به تنهایی با زدن ۲۲ گل به این مهم برسد و اتفاق تاریخی را به‌عنوان یک لژیونر به دست بیاورد و این شانس را دارد با درخشش در لیگ برتر پرتغال راهی باشگاه بزرگتری شود.

طارمی در فصل اخیر فقط یک بازی را بخاطر محرومیت از دست داد و در ۳۳ مسابقه دیگر لیگ برتر پرتغال به میدان رفت که توانست ۲۲ گل بزند و ۷ پاس گل بدهد تا موثرترین بازیکن تیمش شود و با تقدیر ویژه این باشگاه در پایان فصل مواجه شود.

 پوستر جالب پورتو برای طارمی به زبان فارسی!

باشگاه پورتو به مناسبت آقای گلی مهدی طارمی، پوستر ویژه‌ای با انتشار تصاویر شادی گل‌های جذاب این ستاره ایرانی طراحی کرده و با سه زبان پرتغالی، انگلیسی و فارسی، بهترین گلزن لیگ برتر پرتغال را معرفی نموده و از این بازیکن بخاطر درخشش در فصل ۲۳-۲۰۲۲ تقدیر کرده است.

فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت
فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت فال روزانه، فال ازدواج، سبک زندگی، موفقیت و ثروت، خنده بازار 🎊🎉 مجله سرگرمی "فان" با جذاب‌ترین مطالب با آپدیت روزانه برای شما

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋