فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت

فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت

فال روزانه، فال ازدواج، سبک زندگی، موفقیت و ثروت، خنده بازار 🎊🎉 مجله سرگرمی "فان" با جذاب‌ترین مطالب با آپدیت روزانه برای شما
توسط ۳۳ نفر دنبال می شود
 ۱۱ نفر را دنبال می کند

اعتراف ترسناک وزیر ورزش در نامه افشاگرانه

انتشار نامه‌ وزیر ورزش به وزیر اقتصاد یکی از اتفاقات عجیب و در عین حال نگران‌کننده فوتبال ایران به حساب می‌آید.

فرهیختگان: انتشار نامه‌ وزیر ورزش به وزیر اقتصاد یکی از اتفاقات عجیب و در عین حال نگران‌کننده فوتبال ایران به حساب می‌آید.

سجادی در نامه خود به خاندوزی، از دخالت‌های رییس سازمان خصوصی‌سازی در امور مدیریتی و تلاش برای تغییر هیات مدیره سرخابی‌ها انتقاد تندی مطرح و اعلام کرده طبق قوانین و توافقات صورت گرفته، تعیین تکلیف امور مدیریتی باشگاه بر عهده وزارت ورزش و جوانان به عنوان متولی ورزش کشور است و ادامه این روند و اقدامات سازمان خصوصی سازی و وزارت اقتصاد می‌تواند تبعات بین المللی در فیفا و AFC برای پرسپولیس و استقلال داشته باشد.

این نامه وزیر به معنای واقعی و رسمی نشان می‌دهد که مشکل مالکیتی سرخابی‌ها حل نشده و متاسفانه دود این اختلافات اساسی به وجود آمده بین مدیران ارشد دو وزارت خانه ورزش و اقتصاد به چشم پرسپولیس و استقلال و هوادارانش خواهد رفت.

با این نامه و اعتراف به دخالت رسمی در مدیریت سرخابی‌ها حالا به چه شکلی می‌خواهند مجوز حرفه ای از کنفدراسیون فوتبال آسیا دریافت کنند؟!

 

فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت
فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت فال روزانه، فال ازدواج، سبک زندگی، موفقیت و ثروت، خنده بازار 🎊🎉 مجله سرگرمی "فان" با جذاب‌ترین مطالب با آپدیت روزانه برای شما

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋