فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت

فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت

فال روزانه، فال ازدواج، سبک زندگی، موفقیت و ثروت، خنده بازار 🎊🎉 مجله سرگرمی "فان" با جذاب‌ترین مطالب با آپدیت روزانه برای شما
توسط ۳۳ نفر دنبال می شود
 ۱۱ نفر را دنبال می کند

این خواننده عاشق جلب توجه با لباس هایش است

فرزاد فرزین، ستاره محبوب موسیقی پاپ ایران، در کارنامه پر افتخار خود علاوه بر خوانندگی، آهنگسازی، ترانه‌سرایی و بازیگری را هم به ثبت رسانده‌است که باید اقرار کرد؛ در همه آن‌ها درخشیده‌است.

چی بپوشم: فرزاد فرزین، ستاره محبوب موسیقی پاپ ایران، در کارنامه پر افتخار خود علاوه بر خوانندگی، آهنگسازی، ترانه‌سرایی و بازیگری را هم به ثبت رسانده‌است که باید اقرار کرد؛ در همه آن‌ها درخشیده‌است. اجراهای فرزاد فرزین با سایر خوانندگان ایرانی متفاوت است اما به چه دلیل؟ او معمولا در اجراهایش سورپرایزهایی را رو می‌کند که با استقبال طرفدارانش روبه‌رو می‌شود. فرزاد برای بسیاری از اجراهایش کارگردان هم دارد و به همین دلیل «شومن ایران» نام گرفته‌است. اجراهای پر شور و شگفت‌انگیز این خواننده پاپ محبوب کشورمان مورد استقبال بسیاری قرار می‌گیرد. همچنین فرزین اکنون صاحب برند شخصی خود به نام «F2» می‌باشد. امروز تصمیم داریم، درباره استایل فرزاد فرزین صحبت کنیم و به‌طور دقیق بررسی کنیم که او چگونه لباس می‌پوشد؟ همراه ما می‌شوید؟

 

این خواننده شیفته جلب توجه با لباس‌هایش است

اسپرت‌پوشی ماهر

این خواننده شیفته جلب توجه با لباس‌هایش است

طرفداران فرزاد فرزین که در صفحات مجازی، کنسرت‌ها و موزیک ویدیوهای فرزاد فرزین، سبک لباس پوشیدن او را دنبال می‌کنند، به‌خوبی می‌دانند که او بیشتر به استایل‌های اسپرت تمایل دارد. هرچند زمانی که قرار باشد استایلی کلاسیک داشته باشد هم به‌خوبی از عهده‌اش برمی‌آید. از آنجایی که او سال‌هاست، لباس‌های اسپرت به تن می‌کند؛ خیلی خوب یاد گرفته که برای تبدیل شدن به اسپرت‌پوشی تمام عیار باید از چه مسیری گذر کند. برخی از آیتم‌های اسپرتی که در استایل او تکرار می‌شوند؛ عبارتند از، شلوار اسلش، هودی، جین، تیشرت، سوییشرت‌های بلند، شلوارهای زاپ‌دار و اکسسوری‌های اسپرت.

این خواننده شیفته جلب توجه با لباس‌هایش است

انسجام استایل

انسجام استایل یعنی اگر قرار است شما یک سبک خاصی از لباس را به تن کنید، تمامی عناصر استایلتان باید معرف همان سبک باشند. برای مثال اگر استایلی اسپرت تدارک می‌بینید؛ از لباس‌ها گرفته تا کفش و سایر اکسسوری‌ها هم باید اسپرت باشند و اگر استایلی کلاسیک آماده می‌کنید؛ تمامی آیتم‌های استایل هم باید کلاسیک و در یک سبک و سیاق باشند. فرزاد فرزین از جمله هنرمندانی است که به این اصل شیک‌پوشی پایبند می‌باشد. او چه وقتی قرار است، یک استایل روزمره داشته باشد و چه زمانی که می‌خواهد، برای مراسمی رسمی آماده شود؛ استایل‌هایی منسجم تدارک می‌بیند که یک امتیاز مثبت در سبک پوششی اوست.

استایلی مخصوص اجرا

برخی از خوانندگان دوست دارند، زمان اجرای کنسرت‌های خود لباس‌هایی منحصربه‌فرد و مختص به خودشان را بپوشند. برای مثال الویس پریسلی به پوشیدن سرهمی‌هایی پر زرق و برق در زمان اجراهایش شهرت داشت. باید بگوییم که فرزاد فرزین هم از آن دست خوانندگانی است که برای اجراهایش و برخی مناسبت‌های رسمی گاهی لباس‌هایی مخصوص اجرا می‌پوشد. این لباس‌ها مختص خودش هستند و می‌توان گفت سبب تمایز استایل او از سایر خوانندگان می‌شوند. این لباس‌ها غالبا کت وشلواری هستند که بر روی آن‌ها تزئیناتی به کار رفته‌است که این تزیینات برخی اوقات عجیب می‌باشند اما گاهی هم لباس‌هایی متفاوت و جدید می‌باشند. برای مثال فرزاد فرزین این کت و شلوار مشکی که با تزئیناتی طلایی به شکل نت‌های موسیقی طراحی شده‌است را برای جشن حافظ به تن کرده بود.

این خواننده شیفته جلب توجه با لباس‌هایش است

بوت مردانه

یکی دیگر از آیتم‌هایی که به کرات در استایل زمستانه و پاییزه فرزاد فرزین به چشم می‌خورد؛ بوت‌های مردانه است که بیشتر آن‌ها اسپرت می‌باشند. فرزاد معمولا رنگ بوتش را هماهنگ با سایر عناصر استایلش انتخاب می‌کند. استفاده از بوت این روزها بیشتر در بین آقایان باب شده‌است. این را هم باید گفت که تنوع بوت‌ها بسیار زیاد است و هرکس به فراخور سلیقه و سبک لباس پوشیدنش می‌تواند مناسب‌ترین مدل را انتخاب نماید.

این خواننده شیفته جلب توجه با لباس‌هایش است

 

 

استایل‌های ورزشی

گاهی اوقات فرزاد فرزین عکسی از خودش در باشگاه با لباس‌های ورزشی منتشر می‌کند که نشان می‌دهد او برای حفظ تناسب اندام و البته سلامتی‌اش ارزش زیادی قائل است. همین ورزش کردن سبب شده که تیپ مطلوب‌تری داشته باشد و لباس‌هایش، چه اسپرت و چه کلاسیک و رسمی، بهتر بر تنش بنشینند. این که او عکس‌های خودش را در حین ورزش و در باشگاه به اشتراک می‌گذارد؛ باعث می‌شود، بسیاری از طرفداران او تشویق شده و به ورزش گرایش بیشتری پیدا کنند.

این خواننده شیفته جلب توجه با لباس‌هایش است

اکسسوری

اکسسوری‌ها تکمیل‌کننده هر استایلی هستند و می‌توان گفت که تقریبا هیچ استایلی بدون اکسسوری، کامل و جذاب نمی‌شود. هرکس به فراخور سلیقه خود، دست به انتخاب اکسسوری‌های متناسب با سبک مورد علاقه می‌زند. از جمله اکسسوری‌های فرزاد فرزین می‌توان به زنجیر، دستبند، کلاه کپ، ساعت و عینک آفتابی اشاره کرد. فرزاد فرزین بیشتر به استایل‌های اسپرت گرایش دارد و این اکسسوری هم کاملا متناسب با این سبک و سیاق انتخاب می‌کند. عینک دودی‌های فرزاد فرزین هم غالبا بسیار لوکس و گران‌قیمت می‌باشند و با مهارت و سلیقه‌ای که در انتخاب آن‌ها به خرج می‌دهد؛ همگی متناسب با فرم صورتش هستند.

این خواننده شیفته جلب توجه با لباس‌هایش است

 استایل‌های رسمی

درست است که سبک پوششی فرزاد فرزین اسپرت می‌باشد اما او برای استایل‌های رسمی خود کت و شلوارهای کلاسیک بسیار شیکی به تن می‌کند و ظاهری جذاب و خیره‌کننده تدارک می‌بیند. گاهی هم برای برخی رویدادهای رسمی کت و شلواری به سبک خودش به تن می‌کند؛ درست مشابه کنسرت‌هایش. شما فکر می‌کنید؛ کدام مدل از کت و شلوارهای او برای رویدادهای رسمی مناسب‌تر هستند؟

این خواننده شیفته جلب توجه با لباس‌هایش است

تیشرت

این خواننده شیفته جلب توجه با لباس‌هایش است

به عنوان یک خواننده اسپرت‌پوش، مهم‌ترین آیتمی که در استایل فرزاد فرزین مرتبا دیده می‌شود؛ تیشرت می‌باشد. او بیشتر به تیشرت‌های مشکی، سفید و طوسی علاقه دارد. درست است که این رنگ‌ها، رنگ‌هایی  هستند که تمام مردان شیک‌پوش حتی شده برای یک بار به سراغ آن‌ها می‌روند اما علاقه او به‌قدری است که برای بیشتر لباس‌هایش این رنگ‌ها را برمی‌گزیند. برخی اوقات فرزین تیشرتی ساده می‌پوشد و برخی اوقات تیشرت‌هایی طرح‌دار به تن می‌کند.

این خواننده شیفته جلب توجه با لباس‌هایش است

شیفته رنگ‌های مشکی و سفید

فرزاد فرزین غالبا لباس‌هایی از پالت رنگی سفید، مشکی و طوسی انتخاب می‌کند که بیانگر علاقه او به این رنگ‌هاست. در واقع لازم است، بگوییم که این سه رنگ با کمترین میزان ریسک، شیک‌پوشی هر شخص را تضمین می‌نماید. بیشتر افرادی که اهل ریسک کردن در استایلشان نیستند؛ به سراغ این رنگ‌های خنثی می‌روند و در کمد لباس آقایان حتما این رنگ‌ها به چشم می‌خورند. فرزاد فرزین هم در بیشتر استایل‌های رسمی و غیررسمی‌اش لباس‌هایی با این پالت رنگی می‌پوشد که باید اعتراف کرد، با رنگ پوست او همخوانی دارد.

این خواننده شیفته جلب توجه با لباس‌هایش است

سخن پایانی

در اینجا با هم بررسی کردیم که فرزاد فرزین، چگونه لباس می‌پوشد و چه آیتم‌هایی در استایلش تکرار می‌شود. این هنرمند اسپرت‌پوش کشورمان به‌خوبی می‌داند که از چه عناصری برای تکمیل استایل خود کمک بگیرد. دیدیم که او به همان اندازه که در تدارک دیدن استایل‌های اسپرت و روزمره مهارت دارد؛ برای مراسم رسمی هم ظاهری درخشان می‌سازد. همچنین او استایل‌هایی خاص و اندکی عجیب برای برخی اجراهایش دارد که با لباس‌های روزمره او تفاوت فراوانی دارد. نظر شما در مورد استایل فرزاد فرزین چیست؟ کدام ویژگی استایلش را بیشتر می‌پسندید؟

فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت
فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت فال روزانه، فال ازدواج، سبک زندگی، موفقیت و ثروت، خنده بازار 🎊🎉 مجله سرگرمی "فان" با جذاب‌ترین مطالب با آپدیت روزانه برای شما

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋