فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت

فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت

فال روزانه، فال ازدواج، سبک زندگی، موفقیت و ثروت، خنده بازار 🎊🎉 مجله سرگرمی "فان" با جذاب‌ترین مطالب با آپدیت روزانه برای شما
توسط ۳۳ نفر دنبال می شود
 ۱۱ نفر را دنبال می کند

بهترین مثلث نیم فصل برای دربی پایتخت

سه هافبک آماده استقلال آخرین جلسه پرفشار تاکتیکی پیش از شهرآورد را پشت سر گذاشتند.

ورزش سه: سه هافبک آماده استقلال آخرین جلسه پرفشار تاکتیکی پیش از شهرآورد را پشت سر گذاشتند.

بهترین مثلث میانی فصل برای دربی پایتخت

زمان زیادی تا برگزاری دربی پایتخت باقی نمانده است. مسابقه‌ای که می‌تواند سرنوشت قهرمان لیگ را عوض کند و هیچ‌کدام از طرفین به شکست در این دیدار سرنوشت‌ساز علاقه‌ای ندارند.

استقلال در نیم‌فصل دوم آن‌قدر خوب کار کرده که بتوان به‌راحتی عنوان برترین خط هافبک فصل را به مثلث میانی این تیم نسبت داد. بخشی از ارنج تیم ساپینتو که به‌خوبی توانسته است هر آنچه که برای پیاده‌کردن تفکرات ساپینتو مورد نیاز است را اجرا کند.

روزبه چشمی در بخش عقب زمین، آرش رضاوند متمایل به راست و سعید مهری به‌عنوان بال چپ، سه ستاره مورد اعتماد ساپینتو در نیم‌فصل دوم بودند که در هر مسابقه استقلال را از نظر استحکام و خلاقیت بی‌نیاز کرده‌اند.

بهترین مثلث میانی فصل برای دربی پایتخت

بی‌تردید این سه نفر در روز دربی هم به‌عنوان مثلث میانی استقلال به میدان خواهند رفت و مسئولیت دشوار مقابله با خط هافبک پرمهره و باتجربه پرسپولیس را برعهده خواهند داشت. این مهم‌ترین دیدار سه هافبک استقلال در این فصل است و آن‌ها باید تمام توانایی‌های خود را به نمایش بگذارند.
بهترین مثلث میانی فصل برای دربی پایتخت
بهترین مثلث میانی فصل برای دربی پایتخت

 

فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت
فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت فال روزانه، فال ازدواج، سبک زندگی، موفقیت و ثروت، خنده بازار 🎊🎉 مجله سرگرمی "فان" با جذاب‌ترین مطالب با آپدیت روزانه برای شما

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋