فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت

فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت

فال روزانه، فال ازدواج، سبک زندگی، موفقیت و ثروت، خنده بازار 🎊🎉 مجله سرگرمی "فان" با جذاب‌ترین مطالب با آپدیت روزانه برای شما
توسط ۳۴ نفر دنبال می شود
 ۱۱ نفر را دنبال می کند

گریه ستاره لیگ برتر به خاطر لکه گیری!

اولکساندر زینچنکو از اینکه روی گل دوم حریف مقصر بود به شدت غمگین شد و گریه کرد.

خبرورزشی: اولکساندر زینچنکو از اینکه روی گل دوم حریف مقصر بود به شدت غمگین شد و گریه کرد.

اولکساندر زینچنکو مدافع آرسنال بابت اینکه روی گل دوم لیورپول مقصر بود و از بازیکن حریف لایی خورد به شدت ناراحت بود طوری که روی نیمکت گریه کرد.

توپچی های ارسنال در ابتدای بازی با دو گل از لیورپول در آنفیلد جلو افتادند لیورپول یکی از گلها را در نیمه اول جبران کرد و در نیمه ادوم هم یک پنالتی را توسط محمد صلاح از دست داد. انها در نهایت با گل روبرتو فیرمینو بازی را به تساوی ۲-۲ کشاندند و یک امتیاز مهم به دست اوردند. روی گل دوم لیورپول، ترنت الکساندر آرنولد مدافع راست این تیم توپ را از بین پاهای زینچنکو رد کرد و سانتری روی دروازه کرد که هم‌تیمی برزیلی‌اش ان را تبدیل به گل تساوی سرخهای آنفیلد کرد.

زینچنکو بلافاصله بعد از این گل از سوی آرتتا سرمربی آرسنال تعویض شد اما شدت ناراحتی او از اینکه لایی خورده و موجبات گل حریف را فراهم کرده بود به حدی بود روی نیمکت نتوانست احساسات خود را کنترل کند و گریه کرد.

ارسنال فعلا شش امتیاز از منچسترسیتی در صدر جدول بیشتر دارد اما منچسترسیتی یک بازی کمتر انجام داده و به همین دلیل شانس کم کردن اختلاف به سه امتیاز و حساس‌تر کردن رقابت جذاب قهرمانی را دارد.

گریه ستاره لیگ برتری به خاطر لایی خوردن!

 

فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت
فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت فال روزانه، فال ازدواج، سبک زندگی، موفقیت و ثروت، خنده بازار 🎊🎉 مجله سرگرمی "فان" با جذاب‌ترین مطالب با آپدیت روزانه برای شما

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋