فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت

فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت

فال روزانه، فال ازدواج، سبک زندگی، موفقیت و ثروت، خنده بازار 🎊🎉 مجله سرگرمی "فان" با جذاب‌ترین مطالب با آپدیت روزانه برای شما
توسط ۳۳ نفر دنبال می شود
 ۱۱ نفر را دنبال می کند

پروین: برای اذیت کردن خانواده ام خبر فوت من را منتشر کردند

اسطوره تیم پرسپولیس اعتقاد داشت: اینکه خبر مرگم را منتشر می کنند تا باعث اذیت خانواده ام شوند، اصلا کار درستی نیست.

خبرورزشی: چند سال پیش و در در اوایل فروردین سال ۱۳۹۰ بستری شدن علی پروین در بخش سی سی یو بیمارستان رامسر نگرانی‌های زیادی را در محافل ورزشی به وجود آورد. او به همراه خانواده اش به رامسر سفر کرده بود و پس از اینکه از ناحیه قفسه سینه احساس درد کرد، دچار مشکلاتی شد و سریعاً به بیمارستان منتقل گردید و پزشکان تشخیص دادن در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شود.

او بعد از بستری شدن و آزمایش های که انجام داد خبر بهبودی اش انتشار یافت و بعد از یک روز بستری قرار بود مرخص شود. علی پروین زمانی که در بیمارستان بستری بود در همین خصوص گفت: در بدنم احساس سنگینی کردم و سریع خودم را به پزشک نشان دادم و بستری شدم. شکر خدا حالا وضعیت مناسبی دارم و از کسانی که احوالم را پرسیدند تشکر می کنم.

وی با ناراحتی شدید از برخی از سایت ها که گویا خبر مرگ او را منتشر کرده بودند، اظهار داشت: این کارها درست نیست. فشار خونم بالا بود و چکاپ کامل دادم و حالا هم سالم و سرحال هستم. بعضی ها می خواهند با انتشار اخبار دروغ بلا به سرم بیاورند و با این کارها باعث آزار و اذیت خانواده می شوند.

مصاحبه علی پروین در تاریخ ۱۰ فروردین سال ۱۳۹۰ را در روزنامه خبر ورزشی مشاهده می کنید:

پروین: خبر مرگ مرا منتشر کردند تا خانواده ام را اذیت کنند

 

فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت
فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت فال روزانه، فال ازدواج، سبک زندگی، موفقیت و ثروت، خنده بازار 🎊🎉 مجله سرگرمی "فان" با جذاب‌ترین مطالب با آپدیت روزانه برای شما

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋