فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت

فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت

فال روزانه، فال ازدواج، سبک زندگی، موفقیت و ثروت، خنده بازار 🎊🎉 مجله سرگرمی "فان" با جذاب‌ترین مطالب با آپدیت روزانه برای شما
توسط ۳۳ نفر دنبال می شود
 ۱۱ نفر را دنبال می کند

انواع شیشه برای دکوراسیون داخلی و خارجی

انواع شیشه برای دکوراسیون داخلی و خارجی

شیشه اسپایدر محصول معماری مدرن امروز است. این شیشه ها با آخرین فن آوری ساخت یراق آلات تولید شده و قابلیت حرکت پذیری در هنگام وقوع زلزله را دارا هستند.

شیشه بالکن

شیشه بالکن از ورود گرد و غبار به داخل بالکن جلوگیری مینماید.همچنین در برابر آلودگی هوا، و ورود صداهای موجود در محیط بیرون، از منزل محافظت می نماید. شیشه سکوریت بالکن از به دلیل داشتن خواص منحصر به فرد از ورود آلودگی صوتی و هرگونه سرو صدای اضافی به داخل محیط جلوگیری نموده و صداهای مزاحم را به شدت کاهش می دهد. همچنین نصب شیشه بالکن باعث می گردد تا با افزایش متراژ بالکن به محیط داخلی متراژ منزل افزایش یابد.

شیشه سکوریت

شیشه سکوریت

شیشه سکوریت یا شیشه میرال یکی از مقاوم ترین شیشه های مورد استفاده در صنعت ساختمان سازی می باشد. این محصول مقاوم و ایمن طی یک فرایند و عملیات حرارت دهی به دست می آید. از شیشه سکوریت در مکان هایی که استحکام و مقاومت در برابر حرارت و همچنین ایمنی مورد اهمیت باشد، استفاده می شود. برای مقابله با خرد شدن شیشه، از قطعات بزرگ این شیشه ها استفاده می شود.

موارد استفاده از شیشه سکوریت

شیشه سکوریت معمولا در جایی استفاده می گردد که مقاومت در برابر حرارت و یا ایمنی شیشه از اهمیت ویژه ای برخوردار باشد. شیشه نشکن در صنعت خودرو سازی نیز کاربرد فراوانی داشته و عموما برای جلوگیری از خرد شدن شیشه به قطعات بزرگ در طرفین و عقب خودرو مورد استفاده قرار می گیرد. 

همچنین در بسیاری از ادارات مدرن برای جداسازی فضا ها از شیشه سکوریت استفاده می گردد چراکه در این ادارات لازم است که فضا ها به سهولت دیده شوند.

شیشه اسپایدر

شیشه اسپایدر محصول معماری مدرن امروز است. این شیشه ها با آخرین فن آوری ساخت یراق آلات تولید شده و قابلیت حرکت پذیری در هنگام وقوع زلزله را دارا هستند.به همین دلیل باعث افزایش ضریب ایمنی در فضای شما میگردند. همچنین به علت تولید منحصربفرد حرکت آن بسیار روان و سهل بوده و با حرکت کمی به راحتی باز می گردد . خاطرنشان می سازد طراحی فوق العاده شکیل آن، زیبایی خاصی می آفریند و جلوه ای ممتاز به پروژه شما می بخشد.

شیشه بالکن

شیشه بالکن چیست ؟

شیشه بالکن یا شیشه تراس برای تفکیک و جداسازی فضاهای داخلی ساختمان از فضای خارجی می باشد . با استفاده از شیشه های بالکنی می توان نمای ساختمان را زیبا تر و مدرن تر نشان داد. با نصب شیشه بالکن در تمامی فصل ها حتی فصول سرد سال می توانید از فضای بالکن استفاده کرد. همین امر موجب میشد فضای تراس در زمستان و در هنگام بارش برف و باران یا در روزهای سرد سال کاملا بی استفاده باشد.

 

با نصب شیشه بالکن می توانید یک فضای کاملا منحصر به فرد و مناسب با مبلمان داخلی ایجاد کرد . در واقع این امر موجب اضافه شدن یک بخش به سایر فضاهای ساختمان می شود. این موضوع در منازل کوچک با متراژ پایین یک ایده مناسب برای گسترش فضا است. هرچند استفاده از شیشه بندی بالکن در ساختمان های اداری و تجاری و انواع ساختمان توصیه می شود. علاوه بر ایجاد دید و نمای بهتر موجب ورود نور طبیعی بدون اشعه مضر می شود.

 

 در صورت نیاز می توان برای حفظ حریم خصوصی از انواع شیشه ی مات و رنگی برای بالکن استفاده کرد. در حال حاضر از شیشه بالکن متحرک برای بالکن استفاده می شود که نصب راحت و هزینه به صرفه ای دارد . 

مزیت های بالکن شیشه ای

از مزیت های استفاده از آن تاشو بودن و جمع کردن آن در صورت عدم نیاز است. همچنین به راحتی می توانیم دو سمت شیشه بالکن تاشو مورد نظر را از آلودگی ها تمیز کنیم. شیشه بالکن ریلی به دلیل مزیت های بسیاری که دارد گزینه اول برای اجرای بالکن می باشد. شیشه برای بالکن معمولا از جنس سکوریت شده انتخاب و نصب می شود. به دلیل ایمنی بالای شیشه سکوریت در ایجاد اکثر پارتیشن های مود استفاده در ساختمان از آن استفاده می شود.

شیشه بازشو بالکن باید مقاوم، ایمن، عایق صوتی و حرارتی باشد. استفاده از شیشه میرال برای بالکن یک روش مناسب برای ایجاد ایمنی بیشتر در این فضا می باشد. نصب آن موجب می شود گرد و غبار و آلودگی کمتری به محیط زندگی وارد شود.

شیشه بالکن متحرک چیست؟

از شیشه بالکن متحرک برای جداسازی فضایی بالکن از فضای بیرونی استفاده می شود. اما این جداسازی به گونه ای است که علاوه بر ایجاد دید و منظره مناسب موجب کاربردی شدن تراس می شود.

دکوراسیون شیشه ای

به طوری که حتی در روزهایی که از نظر جوی با بارش برف و باران همراه است، از فضای بالکن می توان استفاده کرد. شاید این سوال به دهن خطور کند که شیشه بالکن متحرک چیست و چه مزایایی دارد؟

مزایای بالکن شیشه ای متحرک

بالکن شیشه ای متحرک را از شیشه های مقاوم مانند سکوریت تهیه می کنند. سیستم شیشه بالکن به گونه ای طراحی شده است که به طور عمده به وسیله حرکت شیشه در ریل آلومینیومی باز و بسته می شود. به همین دلیل این نوع شیشه بالکن متحرک می باشد و در اصلاح به آن شیشه بالکن متحرک گفته می شود. با توجه به کوچک شدن منازل و آپارتمانی شدن آنها و عدم وجود حیاط همواره استفاده از بالکن می تواند تا حدودی این کمبود را جبران کند.

پارتیشن شیشه ای

پارتیشن شیشه ای شرکت ایمن دُر با داشتن کیفیت و ظاهری بسیار شیک فضای اداری شمار ا شیک ،مدرن و بهینه خواهد کرد.

استفاده از پارتیشن شیشه ای در محل کار مزایای بسیاری دارد. اگر در فضای اداری خود به ایجاد حریم خصوصی یا خواص آکوستیک نیاز دارید، آنگاه تقسم بندی فضای دفتر اداری شما به وسیله پارتیشن شیشه ای بهتر گزینه پیش روی شماست.

جزء اصلی در این محصول شیشه است. شیشه پارتیشن اداری فضای اداره را بزرگتر نشان می دهد و باعث افزایش نور طبیعی محیط می گردد. این امر باعث می شود تا هزینه برای پهای انرژی و نور مصنوعی کاهش یابد.

دکوراسیون شیشه ای

امروزه این محصول به دلیل خواص پرشماری که شامل میشود در بسیاری از اماکن مورد استقبال قرار گرفته است.

ایجاد حریم خصوصی و فراهم کردن آرامش روانی برای کارمندان و کاهش انتقال صدا تنها بخشی از مزایای نصب پارتیشن شیشه ای در فضاهای اداری می باشد.

سبک ها و طراحی های نوبن این محصول زیبایی خاصی دارد.روشهای گوناگون نصب پارتیشن شیشه ای جلوه های متنوعی را فراهم می آورد.

ویژگی های مهم پارتیشن شیشه ای اداری

پارتیشن شیشه ای اداری به صورتی طراحی شده که سبب روشنایی و نور کافی در طول روز می باشد چرا که می دانیم نبودن نور کافی و طبیعی در محیط کار سبب احساس خستگی کارکنان و در نتیجه افت راندمان کاری شود.

دکوراسیون شیشه ای

برخی از افراد تصور می کنند که استفاده از شیشه در پارتیشن های اداری باعث می شود که حریم خصوصی از بین برود در صورتی که چنین نیست چرا که می توان با استفاده از شیشه های مات، ضمن ایجاد نور کافی می توان حریم خصوصی را بیشتر رعایت کرد.

این سبک از پارتیشن های شیشه ای اداری در صورتی که از شیشه های دوجداره استفاده شود باعث می شود که از میزان سر و صدا تا حد زیادی کاسته شود.

تنوع در جنس و رنگ بندی های جدید و متنوع یکی دیگر از ویژگی های مهم پارتیشن شیشه ای اداری می باشد.

طراحی پارتیشن شیشه ای

مهمترین جز پارتیشن شیشه ای شیشه سکوریت می باشد،ارتیشن اداری شیشه ‍ای با توجه به نیاز و طرح و شکل درخواستی شما در طرح های مختلف در دسترس هستند، طرح سندبلاست دلخواه شما میتواند با کیفیت هرچه تمام تر بر روی پارتیشن شما نقش ببندد.

برای پیاده سازی طرح مورد نظر خود آسوده خاطر باشید زیرا شرکت ایمن در این پارتیشن شیشه ای را در حالت های شیشه پارتیشن چند جداره ساده، دو جداره یا به عنوان یک دستگاه شیشه فریم لس که تأثیر بصری بسیاری دارد، با برترین کیفیت برای شما مصرف کننده گرامی فراهم خواهد آورد تا پاسخگوی تمامی نیاز های شما باشد.

کاربرد پارتیشن شیشه ای 

این محصول نه فقط مختص فضاهای اداری است بلکه در بسیاری از سالن های زیبایی مجموعه های درمانی رستوران ها و هتلها کاربرد قابل توجه ای را داشته و با توجه به انعطاف بسیار در طرح و تولید و نیز با توجه به قیمت پارتیشن شیشه ای مناسب برای بسیاری از اماکن عمومی و حتی مسکونی می باشد.

فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت
فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت فال روزانه، فال ازدواج، سبک زندگی، موفقیت و ثروت، خنده بازار 🎊🎉 مجله سرگرمی "فان" با جذاب‌ترین مطالب با آپدیت روزانه برای شما

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋