foryky

foryky

مزایای لیزر موهای زائد چیست؟

 

حذف موهای زائد وقت گیر و در بسیاری از موارد خسته کننده است. روش های سنتی از بین بردن موهای زائد مانند اپیلاسیون، اصلاح و موچین برای از بین بردن مو موثر هستند، اما فقط به طور موقت. لیزر موهای زائد موثر، کارآمد و راه حلی طولانی مدت برای خلاص شدن از شر موهای زائد است. لیزر موهای زائد را می توان در هر قسمتی از بدن که موهای ناخواسته دارد انجام داد. در حالی که این روش به طور کامل از شر مو خلاص نمی شود، اما باعث کاهش 50 تا 95 درصدی موهای جدید می شود و موهای جدیدی که رشد می کنند ظریف تر و راحت تر نگهداری می شوند. قبلا در مورد عوارض لیزر صحبت کرده ایم و حالا نوبت به مزایای آن رسیده است. در اینجا به پنج مزیت لیزر موهای زائد اشاره می کنیم.

1. درمان ها طولانی نمی شود

درمان های لیزر موهای زائد بسیار سریعتر از آن چیزی است که انتظار دارید. حدود 20 دقیقه برای انجام درمان در زیر بغل یا ناحیه بیکینی و فقط حدود یک ساعت برای نواحی مانند بازوها و پاها طول می کشد. انتظار نداشته باشید هنگام انجام لیزر موهای زائد تمام روز را در آبگرم بگذرانید - در کمترین زمان وارد و خارج خواهید شد.

2. در درازمدت پول پس انداز خواهید کرد

 

هنگامی که لیزر موهای زائد را انجام می دهید، نیاز به تعداد بی پایان تیغ، کرم موبر، جلسات اپیلاسیون و غیره را از بین می برید. هزینه انجام لیزر موهای زائد کاهش یافته در حالی که هزینه اپیلاسیون افزایش یافته است. لیزر موهای زائد از نظر مالی هوشمندتر است، زمان کمتری می برد و در مجموع نتیجه طولانی تری به شما می دهد.

3. از بین بردن موهای زیر پوستی

شما می توانید با لیزر موهای زائد از موهای زائد جلوگیری کرده و از بین ببرید. این بهترین راه حل برای اطمینان از اینکه از موهای زائد و مزاحم روییده رنج نمی برید و در معرض خطر برداشتن آن نیستید، است. لیزر موهای زائد نیز برای افرادی که پوست حساسی دارند و پس از اصلاح یا اپیلاسیون دچار سوزش پوست می شوند، گزینه بسیار خوبی است.

4. در زمان صرفه جویی می کند

به تمام مواقعی فکر کنید که مجبور شده اید ده یا پانزده دقیقه اضافی را برای اصلاح حمام بگذرانید و سپس بیایید متوجه شوید که لکه هایی از دست داده اید و باید برای رفع آن برگردید. با لیزر موهای زائد، دیگر نیازی به صرف زمان برای اصلاح یا رفتن به قرار ملاقات برای اپیلاسیون مو ندارید. همچنین دیگر لازم نیست نگران اشتباه کردن و از دست دادن نقاط باشید. بدون دردسر اصلاح یا اپیلاسیون پوستی تمیز خواهید داشت.

5. شما نیازی به رشد مو در بین درمان ندارید

بر خلاف اپیلاسیون، می توانید در بین درمان های خود اصلاح کنید. دیگر لازم نیست برای رشد موهای خود صبر کنید زیرا با لیزر موهای زائد می توانید هر چقدر که می خواهید در بین جلسات اصلاح کنید.

سوالات رایج در مورد لیزر موهای زائد

خطرات لیزر موهای زائد چیست؟

شما می توانید لیزر موهای زائد را در زمان استراحت ناهار انجام دهید، زیرا زمان بهبودی وجود ندارد. لیزر پوست را از بین نمی برد، بنابراین خطرات بسیار کمی وجود دارد.

آیا لیزر موهای زائد دردناک است؟

لیزر موهای زائد دردناک تر از اپیلاسیون نیست. اگر پوست حساسی دارید، کرم‌های بی‌حس‌کننده‌ای وجود دارد که می‌توان از آنها استفاده کرد تا تجربه را راحت‌تر کند.

لیزر چگونه موهای زائد را از بین می برد؟

 

لیزرها نوری را با طول موج خاصی ساطع می کنند که بدون آسیب رساندن به پوست اطراف آن توسط رنگدانه فولیکول مو جذب می شود. نور به انرژی گرمایی تبدیل می شود و سپس فولیکول مو را از کار می اندازد تا موی بیشتری تولید نکند.

چه تعداد درمان لازم است؟

معمولاً برای دستیابی به یک ناحیه کاملاً شفاف به شش تا هشت جلسه درمان نیاز است، اما افراد خاصی هستند که فقط به چهار جلسه درمانی نیاز دارند.

چگونه برای لیزر موهای زائد آماده شویم

قبل از انجام لیزر موهای زائد، باید با پزشک خود مشورت کنید تا مطمئن شوید کاندید مناسبی برای درمان هستید. شما باید اپیلاسیون، کندن و موچین و الکترولیز را به مدت شش هفته قبل از درمان محدود کنید. لیزر ریشه های مو را هدف قرار می دهد که پس از اپیلاسیون یا کندن مو به طور موقت از بین می روند.

بهبود

برای یک یا دو روز پس از درمان، پوست شما آفتاب سوخته به نظر می رسد و احساس می کنید. مرطوب کننده ها و کمپرس های خنک می توانند کمک کننده باشند. در طول یک ماه آینده، موهای درمان شده می ریزند. برای جلوگیری از تغییر رنگ موقت پوست در ماه بعد حتما از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.

منبع: omigo.ir

foryky
foryky

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋