منصور

منصور

کوینکس چیست

درباره صرافی رمزنگاری شده CoinEx

این صرافی همچنین ارز دیجیتال بومی خود را راه اندازی کرده است که می توان آن را در برابر عمده شرکت های این پلتفرم معامله کرد. اگرچه این مبادله تازه شروع شده است ، برنامه هایی برای ایجاد یک صرافی غیرمتمرکز ارزهای رمزنگاری شده در حال انجام است که توسط CoinEx Token (CET) تأمین می شود.

احراز هویت در کوینکس

صرافی Coinex

این پلتفرم با در نظر گرفتن کاربر ساخته شده است-یکی از ساده ترین موارد برای استفاده-حتی یک مبتدی می تواند بدون نیاز به هیچ کمکی در پلت فرم خود حرکت کند. همچنین ، دارای ویژگی های شگفت انگیز است که بسیاری از کاربران را از پای خود بیرون کشیده است.

 

برخی از مزایای فوق العاده بورس CoinEx

تنوع گسترده ای از Cryptos برای تجارت

 

مبادله CoinEx دارای طیف گسترده ای از ارزهای رمزنگاری شده (سکه و توکن) برای تجارت است. همانطور که قبلاً ذکر شد ، این ارزهای رمزنگاری شده در برابر پلت فرم های اصلی معامله می شوند. ارزهای رمزپایه Bitcoin Cash (BCH) ، Bitcoin (BTC) ، Ethereum (ETH) و Tether (USDT).

 

هزینه های پایین معاملات

 

هزینه مبادله CoinEx فقط 10/0 درصد از بازارگیران اخذ می کند ، اما به معامله گران در بورس هیچگونه هزینه ای از سازندگان بازار (معامله گر که متعهد به خرید یا فروش در هر زمان است) دریافت نمی شود.

 

معاملات سریع فرابورس

این پلتفرم می تواند معاملات "Over The Counter" را در زمان سریع پردازش کند. این بدان معناست که معاملات روی این پلتفرم محدود به ارزهای خاصی نیست ، اما می توان با استفاده از ارزهای رمزنگاری شده معاملات را انجام داد.

 

پلتفرم بسیار امن

 

مبادله CoinEx یک سیستم امنیتی "حفاظت از ابعاد کامل" را پیاده سازی می کند. این پلتفرم از پروتکل های مختلفی برای ایمن سازی جنبه های مختلف پلتفرم استفاده می کند. می توانید مطمئن باشید که تمام معاملات مربوط به پرداخت ها ، مبادله و نقل و انتقالات انجام شده در بستر بسیار امن است.

 

ساده برای استفاده از بستر تجاری با ابزارهای ترسیم پیشرفته

 

نمودار روی این پلتفرم تجار را در تجزیه و تحلیل جهت بازار با استفاده از ابزارهای نمودار پیشرفته به طور مثر آسان می کند. کاربران همچنین می توانند در بین جفت های مختلف با یک کلیک ساده حرکت کنند.

 

رابط کاربری آسان برای استفاده

 

همانطور که قبلاً ذکر شد ، طراحی آن فوق العاده است. بر خلاف برخی مبادلات دیگر ، CoinEx می تواند توسط افراد متخصص و مبتدی نیز استفاده شود. اگر می توانید روی اطراف کلیک کنید ، می توانید راه خود را روی پلت فرم مانور دهید.

 

مراجعه رایگان به دوستان

 

مبادله ارزهای رمزنگاری شده CoinEx به کاربرانی که از کد ارجاع خود برای دعوت از دیگران در این پلتفرم استفاده می کنند ، پاداش ارجاع می دهد. ارجاعات 20 on از هزینه های معاملاتی از کسانی که به آنها اشاره کردند دریافت می کنند.

 

علاوه بر این ، صرافی CoinEx به تازگی برخی از ویژگیهای فوق العاده هیجان انگیز را راه اندازی کرده است.

 

یک معدن تجارت محور

شارژ حساب بایننس

این صرافی مفهوم "معدن محور تجارت" خود را اعلام کرد که به انتشار توکن های CET کمک می کند و مجدداً در پلت فرم معاملاتی CoinEx به کاربران اختصاص می یابد.

 

توکن CoinEx

تمام هزینه های معامله در پلت فرم محاسبه و به توکن CET تبدیل می شود. سپس توکن های CET بسته به حجم معاملات به معامله گران توزیع می شود.

 

مبادله CoinEx از روش شفاف توزیع توکن استفاده می کند زیرا کلیه هزینه های تراکنش جمع آوری شده و نحوه توزیع آنها در زمان واقعی در سایت نمایش داده می شود.

 

برای اینکه بخشی از توزیع سکه باشید ، کاربران باید تأیید شوند و فقط کسانی که حداقل 100 توکن CET دارند سهم توکن ها را دریافت می کنند. همه دارندگان توکن سود سهام خود را در ابتدای روز بعد دریافت خواهند کرد.

منصور
منصور

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋