fatemeh sadeghi

fatemeh sadeghi

تجربه من از ویلاسازی

سلام دوستان

میخواستم یکی از تجربیاتم رو باهاتون در میان بزارم تا شما هم اشتباه من رو انجام ندید و مثل من کلی از زمان و هزینه تون رو از دست ندید.

ما دو سال پیش تصمیم گرفتیم تا با پس اندازمون یه ویلایی تو اطراف تهران بسازیم. بنابراییم کلی سرچ کردیم وبا چندجا صحبت کردیم تا به گروه صنعتی شاه محمدی رسیدیم. گفتیم بریم و حضوری باهاشون صحبت کنیم و ببینیم که شرایطشون چیه و نمونه کارهاشون چطور هست...

رفتیم و باهاشون حضوری صحبت کردیم. مدیرشون خیلی آقای خوش برخوردی بود که خیلی خوب با ما برخورد کرد و کلی نمونه کار به ما نشون داد که خیلی هم به ظاهر خوب بودن.

خلاصه با کلی وعده و وعید کار ما رو شروع کردن.

از این جا به بعدش رو بیشتر دقت کنید و از اول تو قراردادتون ریز به ریز همه چیز رو وارد کنید...

کاری که قرار بود تو 3 ماه انجام بدن رو در بیش از 7 ماه انجام دادن. نهایتا بعد از این مدت تاخیر که تازه نگم با چه سختی تونستیم کار و ازشون تحویل بگیریم ایرادات خونه شروع کرد خودش رو نشون دادن.

اولین فصل سرما کل دیوارها شروع کرد به نم زدن و خیس شدن. سرویس های فرنگی که هیچ کدوم کار نمیکردم. لوله کشی های داغون که از بوی بدشون نمیشه اصلا تو خونه نشست و تو فصل سرما هم مجبوریم بریم تو حیاط و از سرویس بهداشتی اونجا استفاده کنیم تا بوی بد سرویس ها خونه ر وبر نداره.

حتی نقشه خونه رو هم نتونستن درست پیاده کنن. و در سرویس بهداشتی ها درست و کامل باز نمیشه.

الان بعد از گذشت 2 سال حتی حاضر نیستن تا بیان و کاری رو که فقط خودشون میتونن نموم کنن رو بیان و درست کنن.

این رو نوشتم تا شما هم مثل ما به اشتباه با این گروه صنعتی شاه محمدی کار نکنید و با سرچ به اینها نرسید.

کارشون خیلی غیر اصولی وخیلی خیلی بدون دقت هست و در جزییات تاثیرگذاری زیادی داره متاسفانه...

مثل بوی بسیار نامطبوع فاضلاب که کل خونه رو میگیره، در گیری در و پنجره، نم و رطوبت دیوارها... حتی سقف سوراخ شد بخاطر نم از چند بخش و....

این متنم به یادگار بمونه تا دیگه کسی تو دام گروه های این شکلی مخصوصا گروه صنعتی شاه محمدی نیفته. اگر خواستید شما هم چیزی بسازید حتما نمونه کارها رو حضوری ببینید و برید و با صاحبان کار صحبت کنید.

متاسفاته پیمانکارشون که اسم اش اقای جعفری نامی بود از اول با وعده و وعید هی ما رو معطل کرد و الان بعد از گذشت دو سال خیلی راحت میگن که ما نمیایم و درست نمیکنیم...

fatemeh sadeghi
fatemeh sadeghi

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋