فیروز آسایش

فیروز آسایش

دلنوشته ها و روزمرگی های یک دانشجوی کنجکاو
توسط ۱ نفر دنبال می شود

برای چاق شدن صورتم چی بخورم؟ غذاهای سالم برای چاقی صورت

چی بخورم صورتم تپل بشه؟ خوراکی‌های سالم برای چاقی صورت

روش‌های تپل شدن صورت

معمولاً بعد از لاغری و در سنین بالا، صورت تپل بودن خود رو از دست می‌ده و حالتی افتاده پیدا می‌کنه. به همین علت یکی از سوالایی که اکثر افراد در این مواقع می‌پرسن، اینه که چی بخورم صورتم تپل بشه؟ وقتی که لاغر می‌شیم، سعی می‌کنیم تا حد امکان از لاغری صورت جلوگیری کنیم. در این صورت نگرانی از بابت افتادن پوست و پیری زودرس هم نخواهیم داشت. یکی از مهم‌ترین و کارآمدترین روش‌هایی که برای چاقی صورت در نظر گرفته می‌شن، استفاده از خوراکی‌های چاق کننده صورت هست. در ادامه با این خوراکی‌ها آشنا می‌شید تا بتونید ازشون نهایت بهره رو ببرید.

 انواع خوراکی‌های چاق کننده صورت

خوراکی‌های مناسب برای چاق شدن صورت

اگر همیشه این سؤال ته ذهنتونه که چی بخورم صورتم تپل بشه، بهتره لیست غذاهایی رو که باعث می‌شن تا صورتتون پر بشه داشته باشید. برخی از این غذا و خوراکی‌ها رو در ادامه بررسی می‌کنیم. روش‌ها و خوراکی‌های خوشمزه و سالم برای چاق شدن صورت رو بشناسید.

شیرینی و کربوهیدرات برای چاقی صورت

یکی از روش‌های تپل شدن صورت، خوردن کربوهیدرات و شیرینیه. کربوهیدرات بیشتری رو توی تغذیه‌تون جای بدین. البته باید یادتون باشه که این مواد غذایی اگه در خوردنشون زیاده روی کنید، چاقی هم به دنبالش میاد. پس به اندازه بخورید. مثلاً می‌تونید حجم بیشتری از کربوهیدرات رو به جای میوه و سالاد در غذای خودتون قرار بدین.

تخمه و آجیل برای تپل شدن صورت

چربی‌های سالم می‌تونه برای پوست بسیار مفید باشه. آجیل‌ها و مغزها مقدار زیادی پروتئین، ویتامین و آنتی‌اکسیدان دارن. به همین علت می‌تونن تا حد زیادی به چاق شدن صورت کمک کنن. اگر می‌پرسین چی بخورم صورتم تپل بشه، آجیل و تخمه می‌تونه یه انتخاب عالی براتون باشه. تنوع این محصولات هم باعث می‌شه تا هر کسی با هر ذائقه‌ای بتونه به راحتی یه گزینه مناسب بینشون انتخاب کنه. البته خوردن این مواد به صورت خام و بدون نمک بهترین انتخابه تا سلامت خودتون رو به خطر نندازید. 

چی بخورم صورتم تپل بشه؟

روش‌های تپل شدن صورت و خوردن ماکارونی و پاستا

پاستا و ماکارونی هم مقدار زیادی کربوهیدرات دارن. اگر به صورت منظم این مواد خوراکی رو مصرف کنید، صورتتون پر و چاق می‌شه. می‌تونید اونا رو با پنیر مخلوط کنید تا هم خوشمزه‌تر بشن هم بتونید کالری بیشتری رو به بدنتون برسونید.

سیب زمینی آبپز برای تپل شدن صورت

یه ماده غذایی خیلی مفید برای چاقی صورت، سیب زمینی آبپز هست. البته اگر نگران چربی اضافی در بدنتون نیستید، می‌تونید سیب زمینی سرخ کرده رو هم استفاده کنید. سالاد الویه، سیب زمینی آبپز، کوکو سیب زمینی و مواد غذایی از این قبیل که مقدار زیادی سیب زمینی رو در ترکیبات خودشون دارن، انتخابی عالی برای کسانی هستن که دائم می‌پرسن چی بخورم صورتم تپل بشه.

ژله صبحانه برای چاقی صورت

یه روش عالی برای این که صورتتون پر بشه، خوردن ژله در وعده صبحانه هست. یکی از روش‌های تپل شدن صورت اینه که هر شب قبل از خواب یه کاسه ژله با طعمی که دوست دارید درست کنید و فردا صبح به محض این که از خواب بیدار شدین، برین سراغش و این خوراکی خوش طعم و جذاب رو نوش جان کنید. ژله حاوی مقدار زیادی ژلاتینه و همین ماده هم باعث می‌شه تا صورتتون توپر و چاق بشه. بعد از یه مدت خودتون به خوبی متوجه تغییر چهره تون می‌شید. نکته جالبش اینجاست که بیشترین تاثیر رو هم روی چاقی صورت می‌ذاره و کمتر توی چاق شدن بقیه قسمت‌های بدن مؤثره.

روش‌های تپل شدن صورت و ورزش

یه نکته مهم رو باید بدونید و اونم اینه که بهترین روش برای چاقی صورت استفاده از روش‌هاییه که بقیه قسمت‌های بدنتون رو درگیر نکنه. شما قطعاً قصد دارین فقط صورتتون رو چاق کنید و مابقی قسمت‌ها مثل شکم، پهلوها و... رو دستخوش تغییر چاقی قرار ندین. پس ورزش کردن رو در نظر داشته باشین. ورزش‌های یوگای صورت، ورزش‌های کششی شکم و پهلو و مواردی از این قبیل می‌تونن بسیار براتون مفید باشن. روش دیگه‌ای هم که وجود داره، استفاده از ماساژ صورت با روغن‌های گیاهیه. روغن خراطین، روغن نارگیل و... رو می‌تونید بر روی گونه‌های خودتون ماساژ بدین و به مرور متوجه جوانی و تپل شدن این قسمت‌های صورت بشین. این مواد حاوی املاح معدنی و ویتامین‌های زیادی هستند که بر روی سلامت پوست تأثیرگذارند.

فیروز آسایش
فیروز آسایش دلنوشته ها و روزمرگی های یک دانشجوی کنجکاو

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋